G.13

696 44 43
                                    

İyi okumalar

---------------------------------------------------------
Hatırlatma:
Maç başlaması için yazı tura attık. Karşı taraf topu ilk alan olmuştu.

Maç'a başladık

---------------------------------------------------------
Maç hızını kesmeden devam ediyordu. Hepimiz güzel oynuyorduk.
Top Doruk'taydı. Kaleye doğru ilerlerken Anka ondan topu mükemmel bı çalımla kaptı. Top Anka'nın ayağına geçti. Karşı tarafın kalesine doğru ilerlemeye başladı bizde peşinden gidiyorduk.

Anka'yı tanımadığım bir çocuk önüne çıktı ve topu ayağından almaya çalışıyordu. Anka topu bana attı. Hızla kaleye doğru bı şut çektim ve goolllllll!!!

Takımımız olarak daire olacak şekilde toplandık. Birbirimize sıkı bı şekilde sarıldık. Sarılma bitince Anka ve beni yukarı fırlattılar. Herkes kahkahalarla gülerken bende tebessümle onlara bakıyordum. Soyunma odasına  gittik.  Ben duş bölümüne gidip soğuk suyun beni ferahlatmasına izin verdim.

Duştan çıkınca kıyafetlerimi giyindim. Telefonuma bakınca bir mesaj gelmişti.
Mesaj Kıvanç'tandı.

Kimden Kıvanç ;

Buse  At: Kendisi 18 yaşında , göz rengi kahverengi , boyu 1.59, 57 kilo , 1 kardeşi var , Babası Sadullah At sizin adamınız , Annesi ev hanımı, kardeşi 11 yaşında , 4 tane sevgilisi var ve o çocukların haberi yok. 

Vay vay demek benim ünvanımı kendi kullanıyor. Sadullah benim sadece ayak işlerimi yapan biri . Adamlarımı kendi adamları gibi kullanıyor. Bunun bı cezası olmalı.
Kız bı de utanmadan 4 çocuğu bir arada kullanıyor. Neyse cezasını çekecek. Sadistçe güldüm.

Anka yanıma geldi bu gülüşü biliyordu.
"Yine aklında ne planlar var " dedi Anka. 
"Beni çok iyi tanıyorsun " diyip kahkaha atmaya başladık. İşte benim kardeşim ya beni nasılda iyi tanıyor 😈😈.

Saha'dan çıkıp havalimanına gittik.
Arda ve Doruk'u uğurlayıp evlere dağılıcaktık.

" Sizi özlicez lan " dedi Doruk hepimize sarılırken.
" Burda ki düzeni bırakıp gitmek zor olacak"dedi Arda.

Uçağın anonsu yapıldı.
Herkesle teker teker sarıldılar.
Doruk bana sarıldı ve kulağıma " Kendine dikkat et mafya hanım" dedi bende " sende kendine dikkat et Doruk" dedim gülerek ve omzuna bı tane vurdum. Bı inleme sesi geldi Doruk'tan. Tamam biraz fazla vurmuş olabilirim.

Herkes bize baktı ve gülmeye başladı.
" Gitmeden öldürmeye çalışıyorlar İMDATT!!" Diye bağırdı Doruk.
Herkes bize ' bunlar ne yaşıyor değişik' diye bakış atıyorlardı.

Arda'yla da sarıldım.

" Kendine iyi bak Arda sorun filan olursa çekinmeden ara" dedim .

" Tamam ararım ama sende ara " dedi Arda.

Bende kafamı salladım.  Uçağın anonsu bı kez daha yapılınca ayrıldık.
Hepimiz bı ağızdan " ALLAH'A EMANET OLUN!!!!" diye bağırdı. Ne kadar da müslümanız yahu :)).

Onlar arkalarından giderken Meriç de nerden bulduğunu bilmediğim bı kova su fırlattı .

Tabi o suların çoğu Arda ve Doruk'a gelmişti.

" Şimdi de hasta etmeye çalışıyorlar" diyip ellerini  açıp dua okumaya başladı ve gittiler.

Bizde bı müddet sebepsizce bekledik.
" Niye hala bekliyoruz" dedi Anka.
"Aynen lo" dedim.
" Tamam o zaman gidelim" dedi Savaş.

Yavaş adımlarla arabalara bindik.
Hızla arabaları sürdük.
Evlerimizi ayıran yol ayrımına gidince camdan el salladık. Arkaya bakınca takip edildiğimizi anladım. Neyseki Savaş benim arabamla gelmişti.
Sinirle direksiyona vurdum. HasbinAllah .

"Noldu Gece" dedi.

" Takip ediliyoruz " dedim dişlerimin arasından.

Savaş arkaya doğru baktı.
Arkada üç tane siyah jip vardı.   Arabalar güzeldi ama benim bebeğim kadar değil! 

Arabanın hızını artırdım. Ben artıkça onlarda artırdı.
Eve gitmeyecektim. Hızımı 2,3 kat daha artırdım. Diğer bı yola saptım. Kim olduklarını bilmiyordum.  Hala arkamda olmalarına rağmen biraz da olsa onları atlatmıştık . Ormanlık alana doğru çıkıyordu yol. Orman onları şutlamak için iyi bi seçenekti.

Daha da hızımı artırdım.
Onlarda artırdılar. Ormana giriş yapmıştık. Ağaçlar sık sık değildi.

Dikiz aynasından bakınca hemen arkamızda olduklarını gördüm.
Önüme döndüm. Kaza yapmak istemezdim.

Savaş'a dönmeden " Telefonumdan Kıvanç'ı ara hoparlöre ver " dedim. Kafasını salladığını gördüm aynadan.
Telefonumu alıp aradı ve hoparlöre aldı.

"Alo " dedi Kıvanç.
" Alo Kıvanç ******* ormanındayız ve arkamızda üç jiple takip ediliyoruz adam gönder ve hızlı ol!!!" Dedim.

"Tamam hızlı oluruz " dedi. Savaş telefonu kapattı.

Bı anda iki araba canım bebeğimi arasına aldı.
Arkadan'da bı araba sıkıştırıyordu.
Üç araba bebeğimin üzerine doğru gelmeye başladılar santimler kala hızı artırdım. Bebeğime kimse zarar vermez veremez!

Onlardan 3-4 metre öndeydim.
Önüme gelen ağacı gördüm.

"Savaş sıkı tutun" dedim.

Ağacı yanımda bıraktım. Ve aniden geri döndüm. Diğer arabalar la ters yönde kalmıştık. Yalnız çok güzel drift olmuştu. Tozlar filan kalmıştı ve sis gibi gözükmüyordu.

Adamlarda silahla ateş etseler bile bizi göremiyorlardı.

Bir kaç araba daha geldi. Bunlar bizimkilerdi. Arabayı durdurdum.

Savaş'a dönüp " arabada kal" dedim.
"Tamam dikkat et kendine" dedi. Kafamı salladım. Arabanın kapısını açtım. Bı ayağımı attım diğer ayağımda ötekini takip edip arabadan indi.
Kendimi dışarı attım. Arabanın kapısını yavaşça kapattım.

Adamlarım da durmuştu. Onlarda arabadan indiler. Bunları tanımıyordum. Yeni alınmış olabilme ihtimali vardı ama yinede tedbirli davranmak lazımdı.

Arabanın etrafını sarınca ihtimalimin doğru çıkmasıyla alnıma vurdum.

Üç siyah jipin içinden de adamlar inmişti..

İçlerinden en kalıplı olan " Gece Korkmaz teslim ol , etrafın sarıldı" dedi.  Herkes silahını bana doğrultmuştu.

Savaş arabadan inince işler daha da karıştı.

Şimdi çık işin içinden çıkabilirsen !!!



Son . . .


Umarım beğenirsiniz.

Sahur'a kadar uyumayanlar burada mı 😂

Hepimize hayırlı Ramazanlar .

Allah oruçlarınızı ve teravih namazlarınızı kabul eylesin.

Yeni bölümde görüşmek üzere hayırlı günler . 

Vote sayısı:10

10 voteye yeni bölüm gelecek .  .  .

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin