Gece'den
Fren sesi daha yakınıma doğru geldiğinde işte ölüyorum bir şey demeden diye içimden geçirdim. Şuan da bile espri kabiliyetim tamdı.Ses tam anlamıyla durduğunda başımı çevirip baktım. Lüks bir araba az daha bana çarpıyordu,ama son anda freni köklemişti.
Arabaya bakmayı bırakıp içinde ki çocuğa baktım.(Çocuk dediğim
benim yaşlarımda yani 18) Çocuk yakışıklıydı ve gözleri bana birini anımsatıyordu. Bir an jeton düştü, bana benziyordu. Çok umursamadım ne de olsa dünyada bana benzeyen milyonlarca bir çift göz var . Düşüncelerimden ayıran karşıma ne ara geçtini bilmediğim çocuk oldu.
"Yavaş olsana be kızım" dedi.
"Asıl sen yavaş ol ve hayvan" dedim ve lafına devam ettim
"Eğer bana çarpmasan bile eminim başka birine çarpardın"dedim."Tanıştığımız memnun oldum Emin bende Savaş"dedi ve bende bu yaptığı espri denemeyecek iğrenç klişeye göz devirdim .
"Bak Savaş mısın nesin buna espri mi diyorsunuz"dedim
Savaş "evet tabi benim gibi birinden ilk defa böyle güzel bir espri duyunca ne yapacağını şaşırdın "dediBen"Savaş egondan seni göremiyorum ben kaçar " dedim ve sahile doğru yürümeye başladım.3dk. sonra sahile gelmiştim. Denizin olduğu tarafa doğru yürüdüm ama beni durduran şey tahtadan yapılmış korkuluklar oldu. Olduğum yerde denizi izlemeye başladım. Çok güzel ve saftı .
Ama benim en sevdiğim yer tabi ki çatılar diğer bi değişle damlar olmuştu. Nedeni ni bilmiyorum ama bu hep böyleydi. Bacaklarım yorulmaya başladıkları için banka oturmaya karar verdim . Etrafa baktığımda boş yoktu ben de bir teyzenin yanına oturmaya karar verdim , teyzenin yanına gidip elimle bankı göstererek
"Oturabilir miyim ?" DedimTeyze "otur kızım" dedi . Bu arada teyze dememe bakmayın kadın 40 ya vardır yada yoktur ve ayrıyetende kadın güzel, bakımlı bir kadın. Bir an havlama sesi gelince sesin sahibine baktım. Köpekti ( zaten kedilerin havlıcak hali yok ya ) köpeği iyice bir süzdüm , alman kurdu köpeğiydi ve tam da bu tarafa koşarak geliyordu . Mutlu olmuştum çünkü köpekleri severdim. Köpek bizim
olduğumuz yere gelmişti ama beklemediğim bir şey yaptı. Üzerime atladı . Yanımda ki teyze yüzünde ki şaşkınlık ve korkuyu anlayabiliyordum.
Yanımda oturan teyze " Melodi ,ablanın üzerinden hemen iniyorsun!!!" dedi ama adının Melodi öğrendiğim köpek sözünü dinlemedi.Ben " Sorun değil ben zaten köpekleri severim " diyip köpeği sevmeye başladım. Köpek çok tatlıydı, ben sevmeye başlayınca o da kucağımda yuvarlanma ya başladı .
Teyze" Genelde herkese kendini sevdirmez ama seni sevdi " dedi. Bense sadece gülümsemekle yetindim .
Teyze " Senin adın ne kızım benim ki Nilay " dedi. Kızım kelimesini çok samimi kullanmıştı.
Ben " Gece teyze tanıştığıma memnun oldum" dedimTeyze " Bende " dedi .
Ben " Melodi hadi kalk bakalım kucağımdan " dedim Melodi üzülsede yinede lafımı ikiletmeden hemen indi . Bende teyzeye başımı çevirip
"Görüşürüz " dedimTeyze " Görüşürüz kızım kendine iyi bak " dedi
Ben " Sizde kendinize iyi bakın " dedim ve evin yolunu tuttum .☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Eve çoktan gelmiştim. Saat gece 11:30 du , birazdan babam gelip beni döverdi. Ve evet kapı çalmıştı ve ben açmassam beni daha fena yaparlardı.
Aşağı inip kapıyı açtım karşımda sarhoş bir baba duruyordu . İçeri girmesini bekledim , içeriye girince ardından kapıyı kapattım . Bana bakıp yüzüme tokat , karnıma tekme attı ama o kadar güçlü değildi yada güçlüydü ama ben alışmıştım. Tam saçlarımı çekeceği anda elini ters çevirip dirseğimle sırtına vurdum .
Ve inlemeye başladı annem yanımıza gelip
" Napıyosun saygısız babana " diyip saçlarımı köklerinden çekti. Babam da kendini toparlayıp bana şiddet uygulamaya devam ettiler . Artık bünyem zayıf düştü ve bayıldım en son hatırladığım şey kafamın kanadığıydı.☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Sabah başımda ağrıyla uyandım yine ama bu ağrı farklıydı. Başımı tuttum ve kurumuş kanlarla karşılaştım. Sonra dün olanlar aklıma geldi . Ben dün akşam ölesiye dövüldükten sonra kafamı yere çarpmıştım . Büyük ihtimal kafam yarılmıştı ama o da bir zaman geçecekti. Kafamı dikkatle kaldırıp kendi aldığım ilk yardım çantasının yanına gidip kafama pansuman yaptım , doktorluk filan okumuyorum ama artık bu olaylar yüzünden kendi başımın çaresine bakmayı öğrendim. Bir kaç saniye boş gözlerle oturdum , daha sonra günlük işlerimi tamamlayıp aşağı yine sessizce indim ama annem aşağıdaydı ve beni fark etmişti.
Annem" Gece hanım nereye " dedi bende dediğine göz devirip
"Okula " dedim ve bir şey demesine izin vermeden evden çıktım . Akşama daha büyük bir dayak beni bekliyordu.Ama artık umrumda mı ? Değil . Okula doğru yürürken aklıma dün beni müdüre şikayet eden çocukları daha iyi dövmek geldi . Okula daha hızlı geldim . Çocukları başka bir çocuğa arka bahçeye gelmelerini söyledim çocukta namımı duymuş olacak ki beni ikiletmedi .Çocuklar geldiğinde bir güzel dövdüm . Hepsi bana boyun eğicek kıvama gelmişti. Zil çalınca
Ben " ben kaçar " diyip sınıfa çıktım. Derslerin hepsini dinlemiştim sonuçta inek öğrenciyim tabi ezik olanından değil en havalısıdanİç sesim 'Ego tavan bakıyorum da' ' tabi sen beni ne zanettin içim sesim ' ' Neyse ben giderrr ' 'aman zaten hemen git ' zilin sesiyle mutluluktan havalara uçtum. Daha sonra çıkış zili olduğundan eşyalarımı toplayıp aşağı indim. Tabi eşyalarımı toplamam biraz uzun sürdüğü için okulda kimse kalmamıştı.
Rahat rahat merdivenler inip okuldan çıktım. Ve o an bir kız çığlığı kulaklarımı doldurdu . Sesin geldiği taraf okulun çıkış kapısının biraz ötesindeydi .
Baktığımda bir kız ve bir çocuğun olduğunu gördüm . Tabi bende kahraman olduğum için hemen oraya doğru gittim.Yanlarına geldiğimde beni görmemişlerdi, kız hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve çocuk ise kıza
"Ağlama bebeğim eninde sonunda benim olacaksın" dedi ve kızı bir yere götürmek için tam kolundan tutacaktı ki ben coçugun kolunu tutup kırılma sesi gelene kadar sert bir şekilde çevirdim
Çocuk" ne ayaksın ulan sen karı" dedi.
Ben "Sağ ayağım ama sol ayakta olabilirim " dedim of of ciddi olmam gereken yerde bile ciddi olamıyorum ya.Neyse çocukla bir güzel dövdüm ama çocuk boş durur mu hemen cebinden sıradan bir çakı çıkardı ve ben durur muyum ? Hayır bende cebimden özenle seçtiğim çakıyı çıkardım , hahahyt ne değişik kızım değil mi aslında diğer cebimde de karambit var ama adaletli olalım diye düşündüm. Çocuk şaşırmış olmalı ki 10 saniye yüzüme öyle baktı. Sonra kendine gelip saldırmaya başladı ama bende hemen korumaya aldım kendimi sonra ben saldırdım o korumaya aldı kendini derken ben çocuk benim çakımı yere düşürdü ve benim yüzümde bir çizik bıraktı bende çakımı zaman kaybetmeden aldım.
Çocuğu düşürdüm ve kolunu , yüzüne çizikler attım çocuk baya korkmuşa benziyordu ve gitmesine izin verdim . Ana kızı unutmuşum ben kıza baktığımda yerinde yoktu etrafa baktığımda lüks bir araba ve önünde o kız ve ona sarılan bir erkek gördüm.
Büyük ihtimalle abisiydi , çünkü birbirlerine çok benziyorlardı . Benim baktığımı anlayınca kız bir anda bana sarılıp
"Teşekkür ederim sen olmasan ben ne yapardım " diyip ağlamaya devam etti.☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Arkadaşlar bölümümüz bitmiş bulunmakta ve bugün okulun ilk günü başarılar diliyorum. Klişe klişe ve klişe aynı okul günleri işte ve kelime sayımız:1086
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
ActionBu kitaba masum girlsler giremez!!! Kendini korumayı bile beceremeyen kızlardan sıkıldıysanız çekinmeyin gelin. Gece , kendini koruyabilen bı kız. Yeri geldiğinde makyaj yapan , yeri geldiğinde adam dövebilen dengesiz bı karakter. Bu özellikleriyle...