G.9

880 58 21
                                    


Hatırlatma:

Karanlık: Gece Soylu " dedi soğuk bı sesle ondan bu kadar soğuk bı ses beklemezdim. Düşününce o bir mafyaydı.ve bu normaldi. Görevli onaylar şekilde kafa sallayıp " geçebilirsiniz efendim " dedi. Benim takıldığım ise o Rıza Soylu' nun oğlu muydu yani Rıfat amcanın. Kapı açıldı ve biz kol kola içeri girdik.

_________________________________________

Kapının açılmasıyla beraber gözüme de fazla ışıltılı salon gözüktü. Işıklar gözlerimi alsada başta alıştım.

Karanlık: Seni babamla tanıştıracam" dedi. Gözüm Rıza amcayı aradı. Rıza amca bana mafyalıkta yardımı dokunmuştu hem de çok büyük yardımı.
Gözüm Rıza amcayı ararken gözüm ona ilişti yanında o vardı. Hayır olamaz gerçek miydi yani bu . Yanında ...babam vardı. Nasıl olabildiki yeni ailem hakkında hiç bilgi edinmemiştim tabi. Doğal davranmaya çalıştım.

Karanlık bir an durdu galiba babasını bulamamıştı.

Karanlık: Nerde bu babam ya " dedi.

Ben : Rıza amca şu tarafta " diyerekten olduğu tarafı kafamla gösterdim. Karanlık galiba anlamamıştı.  Benim babasını tanıdığımı. Yanlarına varınca babam ve Rıza amca beni gördüklerinde gülümsediler.

Karanlık: Baba bu Gece , Gece bu babam " sözünü kesip

Ben: Rıza amca ve yanındaki de Çakır yani babam " dedim. Karanlık şaşırmıştı hemde acayip şekilde. Babama ve Rıza amcaya bakınca şaşkınlıkları gözlerinden okunuyordu.

Babam : Sen nerden tanıyon Rıza' yı " dedi.

Ben: Zamanında çok yardımı dokundu sağolasın" dedim .

Rıza amca: Ne demek sen benim kızımsın da Çakır senin nasıl baban oluyor" dedi.  Rıza amca son gelişmelerden haberi yoktu galiba.

Ben: Rıza amca hastanede mi ne karışıklık olmuş aslında benim babammış" dedim.

Babam: Kızım senin burada ne işin var pekiii" dedi. Benim mafya olduğumdan haberi yoktu galiba . Bu işten nasıl yırtsam ki şimdi. Arkadan gelen sesle arkaya döndüm. Bu sesin sahibi düşmanım Halit' di. Aslında bir sürü düşmanım var ama neyse.

Halit: Oooo iki düşman bı arada " dedi. Neyden bahsediyordu bu adam beni de görmemişti. Yoksa hayır be babam ve Rıza amcadan bahsediyordu. Yanımıza gelince farketti beni .

Halit : Gece hanım siz buralara gelir miydiniz ya " dedi. Bu adam illaki birilerine laf sokacaktı.

Ben: Gelmişim demek ki" dedim ve göz devirdim.

Halit: Bakıyorum da üç dost bı düşman mafya aranıza almışsınız Çakır'ı " dedi.
Göz devirdim. 

Babam : Halit burdan uzaman için 10 saniyen var" dedi.

Halit  bir kaç hareket yapıp yanına korumalarını çağırdı. Çocuk muydu bu gözünümüzü mü korkutuyordu şimdi. Halit tabancayı babamın kafasına dayayınca histerik bı kahkaha attım.  Bir kaç kişinin gözü bizim üzerimizdeydi. Elbisemin özel bölmesinden tabancamı yavaşça aldım. Tam Halitin kafasından vurdum. Korumalarını da diğer elimdeki silahla beraber vurdum.

Herkesin gözü üzerimizdeydi. Babam ve Karanlık şaşırmıştı. Normal daha beni tanımıyorlardı. Rıza amca bana bakarak " seni görmeyeli kendini geliştirmiş sin" dedi. Gülümsemekle yetindim ama bu gülümseme mazoşist gülümsemesi'nden başka bir şey değildi.

Babam: Kızım sen ne yaptın? " . Omuz silktim .

Ben: Daha önce de uyarmıştım.  Uyarılarımı dikkate almadı bende şimdi sonlandırdım" .

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin