İyi okumalar :)
Hatırlatma:
Bugün olanlar onu yormuş olsa da kardeşine bı adım atmaya çalışdı Genç adam ama bedeni bunu kaldıramayıp çimenin üzerine düştü genç adam acı dolu yüreği ile . . .
---------------- -------------------- -----------------
Yazardan:
Ne kadar ikisi de ıssız bi yerde ölmek üzere olsalar da onlara yardım edecek ve ambulansı arayacak biri vardı. Sadece ambulansı değil itfaiyeyi de .
Gece'ye yardım eden biri . . .
Yardım eden kişi ambulansı ve itfaiyeyi arayıp beklemeye koyulmuştu uzaktan.
Bu kişi neden yardım ediyordu ki ?
Ona neydi?Bunun cevabını verebilecek kişi kendisi değildi çünkü o da duygularından emin değildi. Genç kız onu tanıyordu belkide.
Hatta evet tanıyordu.
Genç kız onu yeni tanısada genç adam onu hep yakından izlemişti.Belki ona aşıktı belki de sadece hoşlantıydı.
Bu düşüncelerden ambulansların siren sesi uzaklaştırdı. Ardından da itfaiye gelmişti.
Görevliler hızla Savaşı ambulansa bindirdiler.
İtfaiye görevlileri de aracın altında kalan Gece için yardım etmeye çalışıyorlardı.
Bir kaç dakika sonra gazeteciler , muhabirler doluşmuştu olay yerine.
İtfaiye görevlileri sonunda aracın altında kalan Genç kızı kurtarmışlardı.
Genç kızın yüzü gözü kandan görünmeyecek derecedeydi.
Hızla sedyeye bindirip ambulansa bindirmişlerdi.
Hiç vakit kaybetmeden son hız sürüyorlardı.
Hastane ilk gelen Savaş'ın geldiği ambulans oldu.
Ardından da Gece gelmişti. Ambulanslardan indirilirken gazeteciler fotoğraflarını çekmişlerdi. Onlar için bu fırsat kaçmazdı.
Ne de olsa koskoca Çakır Korkmaz'ın çocuklarıydı. Bu haberler tutardı .
İki kardeşi de hızlıca ameliyathaneye aldılar.
Genç adam kız kardeşi kadar yara almasada o da arabadan atlarken kafasını fena halde vurmuştu.
Beyin kanaması riski vardı.
Gece' yi ameliyatı dikkatle yapılıyordu. İlk önce cam parçalarını çıkardılar. Çıkarılan yerlere pansuman yaptılar. Genç kıza kan nakli yapılmalıydı ki kanı çok bulunmadığından hastane de kızın kan grubunun anonsu yapıldı.
0rh negatif . . .
Genç kızı seven genç adam da koridorda volta atıyordu. Elinden hiç mi bişey gelmezdi ki?
Kız için endişeleniyordu. Ya ona kavuşamadan ölürse?
Bu düşünceyi düşünmek istemiyordu .
Ameliyat odasından bı kadın hemşire çıktı. Genç adam adımlarını ona hızlandırdı.
Anons sesi duyuldu. 0rh negatif kan istiyorlardı. Genç adam kim istiyorsa birazdan verecekti ama ilk önce sevdiğinin durumunu öğrenmeliydi.
Genç adam : Durumu nasıl?" Dedi teleşla.
Hemşire: Çok kan kaybetmiş acilen 0rh negatif kana ihtiyacımız var" dedi hemşire.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
ActionBu kitaba masum girlsler giremez!!! Kendini korumayı bile beceremeyen kızlardan sıkıldıysanız çekinmeyin gelin. Gece , kendini koruyabilen bı kız. Yeri geldiğinde makyaj yapan , yeri geldiğinde adam dövebilen dengesiz bı karakter. Bu özellikleriyle...