G.12

673 41 23
                                    

İyi okumalar:

Hatırlatma:

Müdür yardımcısı: Çocuklar duydum ki bir kaç arkadaşınızı darp etmişsiniz. Bu yüzden hakkınızda işlem yapmak zorundayım"dedi. Aha biz bittik...

_______________________________________

Savaş benden önce konuşup " Buraya para veriyoruz işlem yapamazsınız. Avukatımı istiyorum" dedi. Gülmemek için dudağımı dişledim ve ona ayak uydurdum " evet eğer işlem yaparsanız bir kaç gün içerisinde okulun kapısını zincirlenmiş bulursunuz" dedim. Savaş'da benim gibi ciddi durmaya çalışıyordu.

Müdürün suratı sarardı, kızardı morardı ardından " bu seferlik bişey demiyorum çıkabilirsiniz" dedi. Bizde kapıdan çıktığımız gibi gülmeye başladık.

Merdivenlerden çıkmaya başladık. Ne uzun merdiven yapmışlarsa artık. Köşeyi tam dönecekken karşımıza sürpriz gibi bı Emir çıktı.

Bizi Savaş'la beraber görünce kaslarını çattı.
"Gece , Savaş'la senin ne işin var?" Dedi Emir. İkizimle olmamdan daha normal ne var dı ki ?
"Sanane Emir"dedi Savaş. O benim yerime niye cevap veriyordu ki .
Tam konuşacakken bu sefer Emir konuştu.

" Sana sormadım"dedi. Aklımdaki'ni dile getirmişti.
"Ne boş yaptınız kardeşim. Ben sınıfa gidiyorum bay " diyerek sınıfa doğru ilerledim .
Herkes'te dedikoducu karılar gibi bizim etrafımıza toplandığını farkettim.

Size tavsiyem bu okulda okumaya sakın niyet etmeyin. Bu okuldan meslekli biri çıkmaz. Dedikodu meraklısı mahalle teyzeleri çıkar benden söylemesi.

Sınıfa gitmeme bir kaç metre kalmıştı ki önüme duran altı kız ile durmak zorunda kaldım.

"Ne istiyorsunuz "dedim. Aralarından gerçek sarışın ama çakma sarıya benzeyen kız konuşmaya başladı " Savaş'tan uzak durucaksın" dedi . Sırıttım. " Oldu başka isteğiniz var mı?" Dedim alayla.

Aralarından başka bı kız" Emir'den de uzak duracaksın!" dedi . Saf mı bu yoksa saf ayağına mı yatıyordu. Diğer kızlarda onları onayladı.

Göz devirip "Durmuyorum " dedim.
İkizim'den uzak durmamı söylüyordu.
Sarı olan yanıma gelip durdu. " Uzak durmazsan durdurmasını biliriz"dedi.

Samimiyetten uzak bı kahkaha attım.
Tek kaşımı kaldırıp " ne yaparsın"dedim. Çok merak ediyordum.
Diğer kızlarda yanıma geldiler.
Sarışın" Senin o güzel sandığın yüzünü dağıtır insan içine çıkmanı engelleriz " dedi. Cidden mi ? Karşılarında kim olduklarını bilmiyorlar mı?

Arkadan gelen sesle o tarafa döndüm.
" Kızı rahat bırak Burcu" dedi Emir ve yanıma gelip beni sınıfa bıraktı.

" Emir ne yapıyorsun daha haddini bildirecektim" dedim. Kızlara sinir olmuştum.

"Gece kızın babası büyük bı mafyaymış sana zarar verebilir."dedi.

"Kimin umrunda , ne o yoksa sen korktun mu? Sende mafya değil misin?" Dedim.

" Korkmuyorum bu kız onunla kavga eden bir kaç kişiyi ölümüne dövdürdü. Bende mafya olsamda yinede dikkatli olmakta fayda var neyse sen sınıfa geç" dedi.

" Ondan korkmuyorum. Umrumda değil neyse görüşürüz" dedim.

Sınıfa girdim. Sırama oturup bizimkileri dinledim. Savaş'ta yanıma oturdu.

_______________________________________

Önümdeki dolaba bakıyordum ne giyinsem ki . İçinden rahat bı şeyler çıkardım. Siyah pantolon ve siyah boğazlı bı kazak alıp giyindim.

Çocuklarla veda kutlaması yapacaktık. Burcu'yu Kıvanç'a araştırmasını söylemiştim. Birazdan gelirdi.

Aşağı indim . Savaş'ta hazırdı. Beraber kafeye geldik. Bizimkilerde orda oturmuşlardı. Yanlarına gittik.

"Selamın aleyküm"dedim.
"Selam"dedi Savaş
. Birbirimize bakıp güldük.
"Aleykümselam ve selam"dedi Meriç diğerleri de aynı şekilde dediler.

Masaya oturduk.
Garson geldi " ne istersiniz efendim" dedi.
"Filtre kahve" dedim. " Mocha" dedi Meriç.
"Çay"dedi Doruk. "Latte"dedi Savaş . "Sıcak çikolata"dedi Arda.
"Limonata"dedi Anka. Anka'da bize katılmıştı.

Siparişler gelene kadar konuşmaya başladık.
"Bu gece futbol maçı mı yapsak lan. " Dedi Arda.
" Aynen çok canım çekti benimde" dedim.
"Knk nasıl çeker ya " dedi Doruk ve gülmeye başladılar.
" Benim canım çekiyor demek ki ' çünkü bennn' " dedim. Kesinlikle ego kasmıyorum.

" İkizimsin diye demiyorum ama çok müqsün" dedi Savaş.

" Kesinlikle ikizin diye demiyorsun zaten " dedi Anka kıkırdayarak.

Garson geldi ve herkesin önüne siparişleri bıraktı. Bende acı kahvem'den içmeye başladım.

"O acı şeyi nasıl içebiliyorsun ya" dedi Doruk yüzünü buruşturarak.

" Zevkler ve renkler tartışılmaz!" dedim.
Herkes içeceklerini bitirdiğinde kalktık hesabı erkekler "ben ödeyeceğim" diye tutturdular. Bizde Anka ile dışarı çıktık. Ne gurur yapıyorlar arkadaş.

Sonunda dışarı çıktılar.
" Hesabı kim ödedi?" Diye sordum.
" Alman üslü ödedik"dedi Arda . Göz devirdim. Bı saattir boşuna mı kavga ediyorlardı.

Arabalara binip yola çıktık. Futbol maçı yapacaktık. Bizimkiler bir kaç arkadaşını çağırmıştı.

Sahaya gelince durduk. Herkes arabadan indi. Saha'nın içine girip beklemeye başladık. Arkadaşları gelince erkekçe selamlaştılar.

Bizede selam verince bizde " selam" diye cevap verdik. Takımları kurmuştuk.
Bizim grupta Anka, Savaş,Arda ve adını bilmediğim bir kaç çocuk varken karşı takımda ise Meriç,Doruk ve bir kaç yine tanımadığım çocuk vardı. Maç başlaması için yazı tura attık. Karşı taraf topu ilk alan olmuştu.

Maç'a başladık.

Son. . .

Bölüm kısa oldu biliyorum ama maalesef ki telefonu alamıyorum. Bugünlerde fazla hatta çok fazla psikolojimi bozan etkenler var neyse iyi günler.

Yeni bölümde görüşmek üzere bay bayan .  .  .

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin