G.7

1K 57 49
                                    


Gece den :

Sabah üzerimde soğuk bir sıvı ile uyandım veya uyanmak zorunda bırakıldım. Gözlerimi açtığımda karşımda korkudan kaçmaya çalışan bir Anka beklemiyordum doğrusu . Olayı hemen idrak edip
"ANKA" diye bağırdım . O odadan kaçmaya çalışırken bende yataktan kalkıp dolabımın önüne geçip hazırlandım.

Aşağı inip Anka yı kovalamaya başladım. Bizimkiler de kahvaltı masasında oturuyorlar dı. Bizim bu halimize gülüyorlar ve fotoğraf çekiyordular. Anka yı yakaladıktan sonra annemlerin
" Kızım kahvaltı edin sonra devam ederseniz"demesiyle kahvaltı masasına ilerledim. Çünkü açtım. Kahvaltımızı yaparken Anka ile Annemlerin tanıştığını öğrendim. Şuan yanımızda bizim kadro vardı .

Telefonumun çalan sesiyle
" Müsaadenizle" diyip başka bir odaya gittim. Arayana baktığımda Kıvanç olduğunu gördüm. Telefonu açtım.
"Ne var " dedim.
"Gece buraya gelmen lazım yeni makinen hazır " dedi. Telefonu kapattım. Demek yeni makinem hazır dı ha . Annemlere dönüp
"acil işim var birazdan gelirim"dedim. Evden çıkıp son hız depoya gittim. Demek makinem hazırdı. Odaya geçtim ve benim yeni acı çektiren makineme bağlanmış vaziyette bulunan adama baktım. Canı yanacaktı ve ben bundan zevk alıcaktım.

Adam " Senden mi korkucam en fazla iki tokat atıcan " dedi. Acaba biraz sonra da böyle konuşacak mıydı.
Makineyi çalıştırdım. Makine ilk önce tırnaklarını kırıp sonra da parmaklarını kırıyordu ve sonra vücutta bulunan bütün kemiklere elvada. Adam şimdiden yalvarmaya başlamıştı ama bu benim hoşuma gitmiyordu çünkü sesi yalvarır adına değilde daha çok emir tonundaydı. Bu beni daha çok sinirlendirdi . Makinaya gidip daha yavaşlattım . Bu sayede kırılma sesi daha çok geliyor hem de adam daha çok acı çekiyordu. İnleme sesleri artarken daha çok zevk alıyordum.

Gözlerimi kapatıp bu muhteşem sesi dinlemeye başladım. Makine 5-10 dakika sonra durdu. Adamda terler içinde kalmıştı. Kıvanç a emir verip adamı tedavi etmelerini istedim . Ha acıdığımdan değil aksine tedavi ettirip daha çok canını yakıcaktım. Ben psikopatın tekiydim. Yer altında bazıları bana 'Deli' derdi.

Bu benim hoşuma gitmiyor değildi. Hoşuma gitmese şu anda söyleyenler ölmüş olurdu tabi makinalarımdan geçtik ten sonra. Eski anne ve babam olan varlıklar beni neden ziyaret etmediler diye sorarsanız onlar şu an mezardalar. Ha ha ha ben onları eğitim amaçlı kullanırdım. kendimi geliştirmek için kendime işgence yaptım ama bu benim hoşuma gidiyordu. Belki başkası bana vurursa canım acır diye düşündüm ama onlar bana vurduğunda da hoşuma gidiyordu. Onları sağ bırakmamamın sebebi ise bana vurup ta sağ kalan görülmemiştir bu hayatta.

Ellerimi yıkadım. Alt kattaki spor salonuna inip koşu bandında vakit geçirdim. Kum torbasının yanına gidip biraz muhabbet ettikten sonra muhabbeti sıktığından onu bir vuruşta parçaladım. Aynanın karşısına geçip gölge boksu yapmaya başladım. Nefes nefese kaldığımda duş almaya gittim. Bu gün biraz yorulmuş ama kendimi yormaktan zevk alıyordum .

Duş başlığından akan soğuk su ile kendime geldim. Bir süre sonra duştan çıkıp üstümü değiştirdim. Kendime ait olan odama gittim. Kendimi yatağa bıraktım. 5-10 dakika uzandıktan sonra eve sürmeye başladım. Eve geldiğimde burnumda biten bir Savaşa vardı.
"Nereye gittin"dedi. Of küçük kardeş , kardeş olabiliriz ama bu senin bana sorgulama anlamına gelmiyor.
" Sanane " dedim gayet rahat bir şekilde.
Şaşırmış görünüyordu.

" Nasıl sanane ben senin ikizinim bilmem gerek " dedi .
" Bak Savaş size fazla bile torelans gösterdim. Beni merak etmenize gerek yok yıllar önce nasıl beni hiç tanımıyorsanız şimdide böyle olun "diyip odama çıktım. Odamın özel bölmesinden patenlerimi çıkardım. Evet paten sürebiliyorum. Hemde en iyisinden . Genelde canım sıkıldığı zamanlarda sahile paten sürmeye giderdim. Şimdi de öyle yapıcaktım. Patenlerimi elime alıp aşağı indim. Arabama atlayıp sahile sürdüm. Sahile gelince arabayı bir yere park ettim. Aşağı inip patenlerimi giydim.  Sahilde tekerleklilerin olduğu yoldan ilerliyordum. Paten sürmek beni her zaman rahatlatırdı , ne zaman sinirli olsam paten sürmeye çıkardım. ( Yazar burda kendinden bahsediyor whdhdhs) Derin düşüncelere dalmışken karşımdan birinin dalgın bir biçimde geldiğini gördüm . Beni fark etmemişti bende hemen  ani bir ters takla manevrasıyla ondan uzaklaşıyordum ki çocuk da benim gibi yaptı ve ikimizde durduk .

Etrafta bize bakan gözler vardı ama çok umursamadan yürümeye devam ettiler tabi hala bakanlar vardı. Çocuğa döndüm ve tam bir şey söyleyecekken o benden daha önce davrandı.
Çocuk: Sürmeyi bilmiyorsan hiç sürmesene senin gibi acemilerle uğraşamam "dedi. O bana acemi mi demişti yanlış duymadım dimi ben .

Ben: Acemi mi bana mı dedin çünkü ben senden başka birini göremiyorum" diyip patenin tekerleklerine yükseldim ve evet bu hareket için uzun zamandır çalışıyordum . Sonucunu vermişti.
Çocuk: Benimle uğraşma sonu kötü olur " dedi o beni tehtid olamazdı . Kendini ne sanıyordu o zengin züppesi.

Denizden daha yoğun gözlerine baktım.
Ben: Ugraşırsam ne olur " dedim. Çocuk beni süzmeye başladı. En sonunda gözleri gözlerimde durduğunda
Çocuk: Bunu bilmek istemezsin " dedi. Ben onun da onun gibi lerinde bip bip bip. Sinirlenmeye başladım. Çocuğa korkutucu bir bakış attım ama çocuk bunu takmadı . Takmadı mi ciddi mi bu. Bu bakış herkesin korktuğu bakışlardan bı kerem. Çocuğun yüzüne güzel bı kafa attım ve beklenen sonuç çocuk sinirle gözlerini kapattı. Bende o süre zarfında patenle hızlıca kaçtım.

Çocuk aşırı derece sinirlenmişti ve beni takip etmeye başladı. Bazılarınızın aklında şu var . Eeeeeeeeee bu kız mafya bı telefon etse yeter hatta kendiside iyi dövüşüyor diyonuz ama ben buyum yani mafya olduğumu söylemeyi çok sevmiyorum gerekmedikçe. Biraz dengesiz bir insanım. Kararlarım ani  şekilde değişebiliyor.  Çocuk hala beni kovalarken karnım gülmekten ağrımıştı.

Bir kaç dakika sonra daha da hızlandım. Artık sahil bitiyordu . Ana yola geçiş yaptım arabaların arasına geçiyordum. Çünkü o artık pes etmiş olmalıydı ki benim peşimi bırakmıştı.
Eve sürdüm. Eve geldiğim de kapıyı çaldım.Kapı açılınca karşıma Nermin abla çıktı.
NA: Hoşgeldiniz Gece hanım.
Ben: Hoşbulduk " dedim gülümsemeye çalışarak. Ayağım da ki patenleri görmemişti iyi de oldu. Bir kaç dakikanın sonunda merdivenlerin yarısına gelmiştim çünkü patenle merdiven çıkmak aşırı sıkıcıydı.

Odama geldiğimde patenlerimi yerine yerleştirip kıyafetlerimi değiştirdim. Bugün biraz yorulmuştum. Yine duşa girip kendimi bıraktım.

Şuan yatak ta yatıp düşünüyordum ve yine keşkelerle yaşıyordum. Bunu her zaman yapardım. Her gün kendi kendime de olsa konuşurdum çünkü ben yalnız büyümüştüm . Yani etrafımda arkadaşlarım vardı ama biraz mantıklı değillerdi hala çocukluk döneminde kalmışlardı bu yüzden yalnızdım. Kendi kendinize konuşmak en güzel terapidir aslında bunu size de tavsiye ediyorum belki diyeceksiniz bu deli yine ne diyor diye ama ben bunları diyorum işte.

Hayat her zaman sıkıcı ve zordu dimi ve hala zor. Hele şu dönemlerde kendinizi aşırı yalnız hissetmiyoruz mu? Hissediyoruz aslında belki de bu yüzden Wattpad okuyoruzdur belki de kendi hayatımız fazla sıkıcı olduğu için en azından Wattpad hikayeleriyle kendi hayatımız gibi okuyoruz . Yeri geldimi kitapta ki karakterlere sövüp, onlarla gülüyoruz . Neden bunu size söyledim bilmiyorum ama bu satırları okuyan sen buraya kadar her bölümü okuyarak geldiğin için teşekkürler. Benden sıkılmadığın için çok teşekkürler.

Aslında ben bu bölümü yazmayacaktım hatta duyuru bile yazmıştım ama yapamadım ve yine yazdım.Sizleri okumanız için. Neyse fazla konuştum hepinize iyi tatiller...



🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🦇🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🕷️🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Canım sıkıldı ve canım emoji atmak istedi:)))

Instagram'ı sildim beyler bayanlar hepimize uğurlu olsun

Ve yine bayan bayan...

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin