Öncelikle tekrardan yazmayı düşünmüyordum aslında ama sonra dedim ki belki biri benim bölüm yazmamı bekliyor olamaz mı dedim ve yazdım çünkü hikayenin yeni bölümünün gelmesini beklemek o kadar sıkıcı ki bunu size yaşatmak istemediğimden yazdım bu bölümü.
İyi okumalar :)
Birinin beni dürtmesiyle uyandım. Ve bir ses duydum ' Gece uyansana ' diye bu ses tanıdıktı bu ses Savaş' ın sesiydi. En sonunda göz kapaklarımı zorlayarak uyandım. Düşüncelerimle uyuya kalmıştım. Oturur vaziyete gelip.
Ben:Ne oldu" dedim.Savaş: Yemeğe in" diyip sinirle kapıdan dışarı çıktı. Trip atıyordu güya. Benim umrumda bile değildi. Banyoya gidip yüzümü yıkadım.
Havluya silip odadan çıktım. Birazcık uyku sersemiydim. Aşağıya inip masaya oturdum ne yani bu kadar büyük masa olmak zorunda mıydı. Sanarsınız kırk kişilik masa .
Yemekler geldi gitti derken odama çıktım. Şu aralar işlerimi iyice boşlamıştım. Yarın bı kontrole gitsem zararı dokunmazdı. Aklımda ki düşünceleri boşverip kendimi uykunun kollarına attım.
Yine uyandım vesayre vesayre kahvaltımı yapıp odama geçtim. Dolabımın karşısına geçip kıyafet seçtim. Siyah kot bir pantolon , siyah bol bı sweat ile tam olmuştum.
Dudağıma siyah 💄 sürüp gözlerime güzel bir 👁️liner sürdüm. Gözlerime de hafif bı siyah far sürüp evden çıktım. Siyah motoruma atlayıp mekana doğru gittim. Mekana gelince herkes selam veriyordu. Bende onlara baş selamıyla karşılık verdim. Odama çıktım ve Vedat ı bağlamasını söyledim. Vedat bu mekanı o yönetiyordu. Mekan dediysem de depodan kastediyorum. Bir kaç dakika sonra yanıma Vedat geldi.
Bir şey isteyip istemediğimi sorunca bir şey istemediğimi belli etmek istercesine kaşlarımı havaya kaldırdım. Yanıma oturmasını emrettim ve işlerin nasıl gittiğini sordum. Normalmiş her zamanki gibi yer altındaki ismim ' Yeraltının kraliçesi Gecelerin Gecesiydi ' kısaca bana ' Yeraltının kraliçesi' veya ' Gecelerin gecesi' derlerdi . Bende genel olarak ' Yeraltının kraliçesi' ni kullanırdım. Çok az ' Gecelerin gecesi' lakabımı bilirdi.
Vedat : Gece hanım yarın geceye mafya yemeği var . Tabiii bı partnerle gitmeniz gerekiyor" dedi . Bununla mı uğraşacaktım bı de. Kimi götürsem ki diye düşünmeye başladım.
Ben:Tamam" dedim.
O mekândan çıkıp başka mekana sürdüm Tabi bu mekan bar'dı . Hemde fazlasıyla büyük bı bardı. Arabamı görevlilere verip uzun kuyruğa doğru yürüdüm.
Onların kenarlarından geçip badigard a selam verip içeri girdim. İçerisi az insan vardı. Mekana herkesi almıyorduk .
Az kişi dediysem bı 75 kişi vardı. Mekan geniş ve ferah olunca tabi düğün yapılsa küçük kalırdı. Hemen kendi locama doğru gittim. Bar diğer barlara göre içki ve sigara kokmuyordu o kadar.
Ben locam da ki yerimi aldım. Genç bı barmen çocuk geldi ve 'bişey isteyip istemediğimi ' sordu. Bende ' hafif bı içki ' istedim. Şuan içki içecek havamda değildim ama biraz içsem zararı dokunmazdı.
Bir kaç dakika sonra mekanı yöneten Cevdat geldi ona da aynı şeyleri filan sordum . Bir kaç kavga eden haricinde
Sorun olmadığını söyledi. Onları depoya göndermesini istedim. Konuşmamız bitmişti Cevdet gitmişti. Barmen de içkiyi koyup gitti.
İçki' yı tek dikişte bitirip kalktım. Sarhoş insanların arasından ittirerek geçiyordum. Taki bi tanesi kolumu tutana kadar . Hayır yani sarhoşsun bı de yaşlısın git evinde otur niye bara geliyon.
Adama sert bakışlarımdan attım. Adam sarhoş olduğu için tam anlayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
ActionBu kitaba masum girlsler giremez!!! Kendini korumayı bile beceremeyen kızlardan sıkıldıysanız çekinmeyin gelin. Gece , kendini koruyabilen bı kız. Yeri geldiğinde makyaj yapan , yeri geldiğinde adam dövebilen dengesiz bı karakter. Bu özellikleriyle...