Hatırlatmak istemezdim ama yarın okul başlıyor... Yorum sınırı henüz dolmamış ama sırf siz azıcıkta olsa, mutlu olun diye atıyorum. Çünkü yazarınız çok düşünceli. İyi okumalar.🧡
7 ay sonra:
Diziyi bitirmiş, İstanbul'a dönmüştük.
Biliyor musunuz hatta ev bile alıp içine yerleşmiştik. Annem ve Özlem annemin yardımı sayesinde.
İkisi o kadar iyi anlaşıyordu ki, 2 günde bir, bir yerlerde buluşup alışveriş yapıyorlardı.
Onlar alışverişteyken babamlar ise evde tavla atıyor, maç izliyorlardı.Bunlara şahit oldukça, Akın'la o kadar mutlu oluyorduk ki...
Her gün iyi ki "o" diyordum.***
Şahane bir masa hazırladıktan sonra Akın'ı aradım.
"Alo"
"Söyle güzelim?"
"Ne zaman gelirsin?"
"Bir şey mi oldu?"
"Hayır hayır, misafirimiz gelicek sofra hazırladım geç kalma"
"Kim gelecek ki?"
"Süprizzz"
"Tamam canım geliyorum o zaman ben"
"Öptüm..."Üzerime dar, pembe çiçekli, beyaz elbisemi giyip mumları yaktım.
Tek bir şey eksikti.
Eşim.Çalan kapıya koştururken, saçımı başımı düzeltmeyi ihmal etmedim.
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum bitanem"Masaya oturduktan sonra o malum soruyu sordu.
"Hani misafir?"
"Daha gelmedi"
"Ne zaman gelecek"
"...Misafirimiz biraz gecikecek..."
"Ne kadar gecikecek?"
"Dokuz ay sonra gelecek aramıza..."Söylediğim cümleyle ağzı tebessümle yana kaydı.
Yüzündeki tebessüm hiç bu kadar hoş olmamıştı.
Kaşlarını çatıp cümleyi anladıktan sonra gözlerime baktı."Sen ciddi misin?"
Elini alıp karnıma koydum.
"Ciddi değilim, ciddiYİZ"
"Ebru b-ben"
Cümlesini bitirememişti. Çünkü usulca akan gözyaşları yarıda kesmişti.
Kalkıp yanıma geldi.
Dizlerinin üzerine çöküp karnıma dokundu."B-ben inanamıyorum"
"Ağlamaa..."
Elimle yanaklarını sildim.
"Acaba cinsiyeti ne?"
"Cinsiyetleri demek istedin sanırım"
"Ne"
"Bebeklerimizin diyorum...cinsiyetlerini demek istedin sanırım"Ağlaması çoğalmıştı, hıçkırıyordu şimdi.
Ben...
Beni hiç sormayın zaten."Sen ciddisin"
"Çok"
"Ebru!..."
Kafasını dizime kapatıp ağlamaya devam etti.
Bu bütün gözyaşları, minik ikizlerimiz içindi."Ama sen böyle yaparsan bebeklerimiz üzülür"
Gözyaşlarını sildi.
"Sen onlardan daha bebeksin biliyorsun değil mi?" dedim.
"Asıl bebek olan sensin Ebru. Şu suratına baksana..."
....
"Sende ki ilk heyecanımı hatırlıyorum, ilk telaşlarımı. Gözünün içine bakmaya utandığım anlarımı. Fakat bir o kadar tarifsiz ve eşsiz zamanlarımı. Bu duygularım hiç gitmesin istedim o anlarda. Boş yere kuruntu yapıyormuşum meğerse güzelim...
Sen, değil bu duygularımı azaltmak her geçen gün daha çok üstüne koydun. Bu yüzden aşkımı hep ilk gün ki gibi taze tuttun. Beni her geçen gün kendine aşık ettin. Her gün gözlerine ilk kez bakıyormuş, ellerini ilk kez tutuyormuş gibi hissettirdin.
Teşekkür ederim beni bugün de kendine aşık ettin güzel karım..."Dilim tutulmuştu.
"Ben senin hakkını nasıl öderim"
"Niye be" dedi, gülerek göz yaşlarını sildi.
"Aşık olmayı bana sen öğrettin, sevmeyi, görmeyi, duymayı, yaşamayı sen öğrettin..."Dudaklarıma bir buse kondurup geri çekilince gözümde biriken yaşları tekrar sildim.
"Bu kadar duygusallık yeter, yemek yiyelim yoksa bebeklerimiz aç kalır bak"
"Sakın... aç kalmasınlar hemen yiyelim"
Aceleyle sandalyesine oturunca kahkaha attım.
"Niye gülüyorsun bakalım?"
"Onlar daha nokta kadar, nasıl acıksınlar saf kocam"
"Demek benimle dalga geçiyorsun?"
"Hıhı"Tekrar yanıma gelip, çömeldi.
"Bakın bebeklerim, bu güzel ananız varya bu güzel ananız, benimle göz gözgöze gelmeye bile çekiniyordu. Şimdi ise benim çocuklarımı hamile"
"Akınn"
"Haa bir de bu ananız benim için kör kütük sarhoş olmuştu, napıcaksın işte...çok aşık bana"
"Akınnn! Bebeklerimize anlata anlata bu anıyımı anlatıyorsun" güldüm.
"İstersen ilk gecemizi anlatabilirim"
Ağzına vurdum.
"Siz babanıza bakmayın kuzularım, babanız biraz şeydir..."
"Neydirrr?"
"Geveze"
"Geveze olduğum kadar da düşürücüyüm"
"Hiçte bile"
"Biz bu bebekleri hangi gece yaptık kız"
"Akın yuh!"
"Az önce nokta kadarlar demedin mi? Nerden duyacaklar??"
"Mantıklı"
"Söyle o zaman"
"Şey işte o gece"
"Hangi"
"Ya o işte"
"Heeee şu muhteşem olanı diyosuuun"
"Diyorum"
"Bir şey yapardım ama çocukların önünde ayıp olacak"
....
"O değilde kesin çok güzel yaptık biz bunları çünkü ikimizin profilinden çirkin bir şey çıkması imkansız"
Kahkaha atıp karnıma bakınca, aklıma direk annemlere hazırladığım süpriz geldi."Annemlere söyleyelim!"
"Evet evet evettt ara gelsinler"
"Ne diyim?"
"Acil gelin de bende o esnada Tansuları çağırıyım"
"Süper fikir"
"Hadi o zaman"Telefonumu almak için yatak odasına koştururken arkamdan gelen sesle sırıttım.
"Koşma, bebeklerimize bir şey olacak allah korusun..."Sen mükemmel bir eş olduğun kadar mükemmel bir babada olacaksın Akınözü...
***
Bu bölümü yazarken kalbimi bıraktım...
Umarım sizede dokunabilmişimdir.~~~
Sizce bebeklerin cinsiyeti ne?Tansu ve Oya ne tepki verecek?
Elif ve Özlem anne torunlarının geliş haberini duyunca ne yapacak?
30 vote 80 yorum.💛☀️
Sınırı hemen doldurun çünkü bomba bir bölüm daha geliyor. ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARMADAĞIN HİSLER
Romanceİçinde tutulamayan, yargısız hislere engel olunamayan bir AkRu masalı.