1

8.1K 262 6
                                    

အျမဲတမ္းေဘးမွာ ရွိေနခြင့္ေပးပါ....
ခင္ဗ်ားနဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္ပဲ အရာရာ အဆံုးရွံုးခံပါ့မယ္.....

*****************

"ကိုယ္သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္တာ...."

အေဝးတစ္ေနရာကို ေငးၾကည့္ရင္း ေဆြးေဆြးေျမ့ေျမ့ ေျပာလာတဲ့ စကားသံတိုးဖြဲ႕ဖြဲ႕...

"သူကေလ ကိုယ့္ကို စဥ္းစားေပးမယ္ေျပာခဲ့ၿပီး ခုေတာ့....."

သက္ျပင္းတစ္ရွိုက္ႏွင့္ စိတ္မသက္မသာဟန္ ....
ေငးေနရာမွ ကြ်န္ေတာ္ရွိရာဖက္ မ်က္ႏွာျပန္လွည့္လာသည္။
ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔ကိုပဲ ၾကည့္ေနမိသည္။သူကေတာ့ျဖင့္ သတိထားမိဟန္မတူ....

"SeoAh...ကိုယ့္ကို ကစားေနတာမ်ားလား...."

တစ္ေယာက္တည္း ေရြရြတ္ေနသည္လား...ကိုယ့္ကိုအေမးရွိေနသည္လား မသိေတာ့....

ဖုန္းေခၚၿပီး ေျပာစရာရွိသည္ဟု တကူးတက ဆိုလာကတည္းက သိႏွင့္ေနသည္ သူခ်စ္ေသာ သူမႏွင့္ အဆင္မေျပ၍ ရင္ဖြင့္မည္မွန္း.....
သူေျပာလာသမၽွ၊ရင္ဖြင့္လာသမၽွကို နားေထာင္ေပးရံုသာ...
ဒါေပမယ့္ သူေတြးမိရဲ႕လား....သူ သူမကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းေျပာေနသမၽွ နားေထာင္ေပးေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္က သူ႔ကို သိပ္ခ်စ္ေနမိေၾကာင္း....

"ဟင္ လို႔ Baekhyunee...."

ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္မို႔ သူဘာေျပာလိုက္မွန္း မသိေသာ္ျငား...တစ္ခါတစ္ရံမွ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ေခၚေဝၚတတ္သည့္ Baekhyuneeဆိုေသာ အမည္ေၾကာင့္ ရင္ထဲေႏြးသြားသည္.....

"ဗ်ာ.....ဘာေျပာလိုက္တာလဲchan..ကြ်န္ေတာ္မၾကားလိုက္လို႔...."

သူကိုယ္တိုင္က မ်ားေသာအားျဖင့္ baekhyunဟု ေခၚတတ္ေပမယ့္ သူ႔ကို ရင္းရင္းႏွီးႏွီး chanဟုသာ ေခၚရန္ ေတာင္းဆိုခဲ့သည္....။ကြ်န္ေတာ္လည္းbaekhyuneeဟု ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေခၚေစခ်င္တယ္ဆိုတာေတာ့ မေျပာျဖစ္ခဲ့။

"SeoAhကိုယ့္ကို ကစားေနတယ္ ထင္လားလို႔...."

"ကြ်န္ေတာ္မသိဘူးေလ...သူ chanကို ဆက္ဆံတဲ့ပံု chanပဲ သိမွာေပါ့...."

"ကိုယ္....ေသခ်ာမသိဘူး....သူ ကိုယ့္ကို စဥ္းစားေပးမယ္ေျပာတယ္...လိုက္လိုက္ေလ်ာေလ်ာဆက္ဆံတယ္....ဒါေပမယ့္...သူ႔အေရးေပးမႈကို ရတာ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ဘူး...."

End Of The Everything(Z+U)Where stories live. Discover now