Ismertető

2.5K 76 2
                                    

Senki sem tudja, hogy mennyi év telt el, vagy hogy éppen mennyit írunk. Mindenki azon van, hogy életben maradjon az évszázadok óta tartó háborúban. Az angyalok többsége harcképtelen, így sokkal könnyebb célpontok a démonok számára. Néhány angyal viszont, akiket arkangyaloknak neveznek időről, időre erősebb és erősebb harcosokká váltak akik arra esküdtek fel, hogy a városokat, falvakat védjék és oltalmazzák a sötét erőktől és veszélytől.
A sok éves háború sosem ér véget. Két különböző faj, különböző élettel és még sok más ellentétekkel. Nem csak a folytonos harc az ami az életet meg nehezíti, a sajátos szabályok is amiket a királyok vagy a nagyobb rangúak vezetnek. Néhányan olyan szabályokat hoznak létre amit sokan nem tudnak teljesíteni, rájuk a biztos bukás és a száműzetés vár.

Csupán egy hatalmas hegy gerinc választja el a két világot: a békés és a gyönyörű mennyt, valamint a sötét és kormos poklot. Több határ falu, város van a hegy gerinc mellett mind a két irányból, így főként ezeket érték és még mindig érik a támadások. Sok angyal város teljesen kihalt a hegy mellett a támadások miatt és inkább beljebb mentek a birodalom közepe felé.
Senki sem tud azon álmodozni, hogy valaha is békét kötnének, mindig van valami ami miatt sosincs lehetőség. Az angyalok azon része akik száműzetésbe kerültek vagy öngyilkosok lettek, mivel sehol sem lehet utána teljes angyal, vagy elárulja a saját fajtáját és a démonok oldalára áll. Sosincs három lehetőség, csak kettő: vagy élsz, vagy meg halsz, nincs más választás.

Az arkangyalok tovább fejlődése érdekében a fővárosban, Deles-ben egy akadémiát építettek, hogy a fiatal fiúkat mihamarabb harcra tanítsák. Sok év telt el, az akadémia nem csak egy kiképző hely lett hanem egy iskola is. Nem csak a harcra meg termett fiúk jelenhettek meg hanem sokan mások, mint például a lányok is.
Sokak fejében meg fordulhat, hogy egy-egy angyal hogyan szerez még több erőt és ezáltal hogyan válik erőssebbé. Elég egyszerűnek hangzik, ugyan akkor veszélyes a valóságban. Egy angyal a származásából eredően saját erővel rendelkezik, valaki erősen születik, valaki épphogy tud egy gyenge varázslatot megidézni. Egy erős angyal csupán egy démon megölése után kap még több erőt, ez tény hogy könnyűnek hangzik, de nem minden démon könnyű ellenfél. Míg az angyaloknál két féle képpen különböztetik meg magukat - az erős arkangyalok és az egyszerű közönséges angyalok -, addig a démonok rangokba rendezik magukat. Van a király, főként származás alapján kaphatja meg ezt a rangot, viszont elő fordul olyan is, hogy egy igen erős, nem királyi származású démon kerül egyes városok élére. Vannak a hadvezérek, a király által kinevezett erős démon, aki a sereget irányítja a harcok során. A fejvadászok, kisebb, alig 4-5 fős csapatokban találhatóak meg, az erejük elképzelhetetlenül erős és fej pénz érdekében dolgoznak csak. Rájuk semmilyen szabály nem érvényes mivel nem is veszik őket figyelembe. És végül vannak a kóborlók, gyenge, védtelen, használhatatlan démonok. Az erejük egy egyszerű rang nélküli démonhoz sem ér fel, nem tudják kontrollálni az éhségüket, szinte a nagyobb harcok után dög evő ként is meg jelennek.

Azt hiszem ez a kis ismertető elég lesz ahhoz, hogy el tudjam mesélni nektek az én történetem. Leila a nevem, egy egyszerű, hétköznapi angyal vagyok. Pár hónapja töltöttem még csak be a 20. évem - be vallom elég fiatal vagyok ahhoz képest, hogy mostanában elég kevés 90 év alatti angyal van. Amit jó tudni rólam, hogy egy csendes és viszonylag vissza húzódott lány vagyok. Derékig érő, barna hajam és zöldes kék szemem van.
Oh igen, azt el is felejtettem mondani, hogy az angyaloknál egy közönséges angyal csak hófehér szárnyakkal rendelkezik, viszont az arkangyalok... Hát valami mennyei színekben pompázó szárnyakkal rendelkeznek. Vannak barna árnyalatokkal rendelzők, foltos vagy pöttyös szárnyúak, de persze elő fordulnak fekete színben is. És hogy mi okozza ezt a sokszínűséget? A személyiségük. A barna szín a barátságot, a fekete a veszélyességet, a vörös az agresszivitást, a szürke a magányosságot. A foltok és a pöttyök a vegyes személyiséget szimbolizálják, de ez ritkán van. Na de nem is húzom tovább, ami kimaradt úgy is elő jön a történetben is.

Menny és pokol határán (Befejezett)Where stories live. Discover now