BAŞLANGIÇ ( KARA EŞARP
BİSMİLLAHİRRAHMANIRRAHİM.
Gözlerininn aldığı günışığı o masumluğu uyandırmaya yetmişdi. Bir yatağın içinde öylece uzanmıştı.
Neler oluyor burda ? Niçin bu kara çarşafa sarılıyım. Niçin üzerimde kıyafetlerim yok.... Etrafa baktındığında kimseyi göremiyordu.....
Belki kıyafetleri vardır diye etrafına bakındı ama sadece.... Sadece güzel bir odadan başka bir şey yokdu....
Üzerine sardığı çarşafla kalkmaya çalışdı. Ama kafasına aldığı darbe onun aklını almaya yetmişdi......
Her yerini her zamanki gibi kapatıp kendinin masumluğuna inansada o artık herkesin gözünde kirlenmiş bir kara çarşafdı.
Gardırobu açtığında sadece erkek kıyafetleri vardı. Onun o güzel bedenini kapatmaya yetmezdi. Giydiklerine göre dar ve açıkdı......
Gardırobu kapattı. Tekrar o kirli yatağın içine girip anlam veremdiği göz yaşlarına eşlik ediyordu.
Odaya yaklaşan ayak seslerine karşı korkmuyordu. Göz yaşlarını silip o açık kahverengi gözlerini ortaya çıkarmışdı. Odaya giren ona dokunan , namusuna göz diken , aklı yerinde olmadığı için bunu yapan yirmi altı yaşında olan Kerim odaya pişman bir şekilde girdi.
Kızın yüzüne bakamıyordu bakamazdıda....
Çünkü ona yedi günahdan birini işledi. Gözlerini devirerek
" Uyandığımda seni yerde gördüm.Yanında ise ben vardım. Başım çatlayacak bir şekilde ağrıyordu. Seni kucağıma alıp
Buraya getirdim. İnan sana istiyerek saldırmadım.... Kafam yerinde değ.... ? " dediğinde Amine göz yaşını dökerek sözünü kesti " Sen günahkarsın..... Bana zorla sahip olmaya çalışdın.... Bunun üzerine gelmiş bilerek yapmadım diyorsun.... Sence bu adalet mi ? " dedi.
Çocuğun hala sakladığı söylüyemedi sözcükler vardı. Onlarıda söyleyip kurtulabilirdi ama söylemekten vazgeçti.
Hiç bir şey onun günahkarlığını temizliyemezdi. Hiç bir şey demeden elindeki poşedi kızın üstüne atıp
" Bunları giydikten sonra gidebilirsin ? " dediğinde kız suçluymuş gibi hareketler yapıyordu.
Son sözcüğü o cümle olduktan sonra odadan çıkıp hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladı. Kerim o odadan çıktıktan sonra kız ayağa kalkıp
Poşedi boşaltmaya başladı. O kapalı kıyafetleri görür görmez hemen üzerine geçirmeye başladı.
Giyindiği yerde iç kıyafetinin üzerinde kan lekesi vardı. Kaşında akan kan damlası sanarak umursamadı.
Ama o değildi , görülebilecek kan damlası alt iç kıyafetine nasıl bulaşa bilirdi ki ? Bunu anlamıyacak kadar saf ve temizdi.
Kerim ona sahip olmuşken o sadece heves aldı sanıyordu. Hala kendini temiz sanıyordu o ama Kerim ona sahip olmuştu.....
Ama bunu geçen zamanlardan sonra anlıyacak. Üzerine aldığı kahverengi tunik ve siyah pantolon ve onları tamamlıyacak beyaz spor ayakabı ve siyah şalı takdıktan sonra hızlı adınlarla ordan uzaklaşdı.
Hiç ardına bakmadan koşuyordu. O yerden bir an önce kurtulmalıydı.
O koşmaya başladı kendi Cennet ' ine doğru
O sımsıcak ve bir o kadar sert CEHENNEM ' den uzaklaşmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA EŞARP
RomanceO bana yaklaştıkça geriliyordum. Onunla göz teması kuramazdım bunu yapamazdım. Elindeki şişeyi bana uzatıp " Al iç ? " dediğinde başımı salayıp " Dur yapma..... Köpekler gelecek kaçmam lazım ? " dediğimde son adımı duvara doğru atmıştım. Duvara yapı...