🔥 KARA EŞARP 5🔥

239 17 0
                                    

KADİR TEKEROĞLU

Amine ' yi eve bıraktıktan sonra kulübe gelmiştim. Geldiğimde Amine ' ye tecavüz eden piç kurusu dövmecinin önünde ağlıyordu resmen.
Gülerek onların yanına gitiğimde O beni görür görmez ağlamayı bırakıp " Kurtar beni Faydasız ? Bunlar beni öldürecek ? " dediğinde hiç tınlamıyordum. O daha ağır şeyleri hak ediyordu. Onun yüzüne vurmam için güzel bir akşamdı. Gülerek ordaki çocuklara " Horozlar ve Kimsesizler geliyor mu ? " dediğimde o salak o acı önünde bayılmıştı. O baygınken daha iyi yapacakları için hiç uyandırmadılar.
" Evet abi gelecekler ? Hem de nasıl o da ? " dediğinde
" Desene akşam eğlence var ? " dediğimde hepsi gülmüştü.
Sandalyeden kalkıp Umut beyin odasına doğru ilerledim.
Kapıyı tıklatarak girip ellerimi üst üste attım. O gülerek ayağa kalktı. Yanıma gülerek gelip
" Bu salak artık adam olacak Kadir. Hem de bu mafyaların anasını belliyecek kadar adam olacak veya adam olması için çabalıyacağız ? Üzerine bizim dövmeyi yaparsada tam adam olacak ? " dediğinde demek sen oğlunu adam yapacaksın Umut bey. Peki ya o kıza ne olacak ? Senin keyfin yerindeyken o kız ne yapacak ? Ağlayacak mı ? Asla tabiki de size bu keyfi veremem..... Gülümseyerek " Adam yaparız abi de akşam horozlar ve kimsesizler gelecek. Mekanı kapatalım mı ? Yoksa dışarda mı konuşulacak ? " dediğimde istemsiz bakışlarıyla
" Tek onlar değil ? Bütün mafya bu akşam yine masada ? Mekanı kapatıp güzel bir masa hazırlayın. Bu sefer hepsi çocuğuyla gelecek ? Zaten Horozun kızları hep aynı kapalı kızlar gelecek. Ama sağ kolu hep değişiyor ? Onlarada masa açın ? " " Tamam efendim ? O zaman ben çıkıyorum ? " dedikten sonra odadan çıktım. Hadi şunların işini halletikten sonra kendimi içkilere vurabilirim. Hemen masama oturup çocukları çağırdım.
" KÖPEKLER ÇABUK BURAYA GELİN ? " dediğimde hepsi başıma uçuşmuştu. Hepsi sıraya girdiğinde ben ayağa kalkıp tüm olacakları söyledim.
" BAKIN.... AKŞAM ÇAKALLAR MASASI HAZIRLANIYOR. YİNE BİR TOPLANTI VAR. ORTAMI ONA GÖRE HAZIRLIYOR.... GARSONLARI TOPLAYIP AÇIK OLAN KIZLARI KOYUYORSUNUZ.... SADECE HOROZ BEY HARİÇ...... ONA KAPALI BİR ELEMAN BULUP GETİRİN.... HER ŞEY EKSİKSİZ VE DÜZGÜN OLMALI.... BİR HATA OLURSA PATRON HEPİNİZİN SALYASINI SİLER ONA GÖRE ? " dediğimde hepsi işe koyulmak için ayrılmıştı. Onlar işlerini yaparken ben bir içki şişesi alıp yudumluyarak onları izlemeye başladım.

AMİNE AYDOĞAN

Kadir abi beni eve bıraktıktan sonra işim var diyerek gitti. Hala bu mahallede olduğum için insanlar bana pis pis bakıyordu. Banyodan çıkar çıkmaz pencerenin önüne geçip abim nerde diye perde arkasından bakıyordum ama onu göremiyordum. Kendisine bir şey yapar diye korkuyorum.
Keşke eskisi gibi sazını eline alıp türkülerini söylese.... Eskisi gibi külüplerde türkücülük yapsa. Ah abim ah ? Şu içindeki gurur ve pis düşüncelerin seni ne hale getirdi.
Pencerenin önüne oturmuş düşlerken Serap gelmişti. Gelir gelmez bana sarılıp
" Kardeşim.... Burda olduğunu biliyordum.... Ne oldu sana ? " dediğinde bu sefer ağlamamaya yemin etmiştim.
Yatağın üstüne oturup " Ben iyiyim de artık bu konuyu konuşmasak ? " dediğimde yanağıma bir buse kondurup
" Canım benim !! Sen kendini iyi hissetiğin zaman konuşuruz. Benim şimdi size yemek yapıp gitmem gerekiyor ? Ben akşam burda değilim canım ? Ama merak etme abime söyler başka yere gitmesini söylerim... Anahtarı sana veririm rahat rahat uyursun ? " dediğinde şaşkınlık içinde " Akşam nerde kalacaksın ? " dediğimde gülerek kapıya yaslanıp
" Abim Merve ' lerde kalacağımı sanıyor ama ben bu sefer sevgilimin evinde kalıcam ? " dediğinde o şaşkınlık içinde ayağa kalkıp " Kızım senin kafan iyi mi ? Bir erkeğin yanında kalacağını söylüyorsun ? " dediğimde gülerek
" Ne yapim kızım Fatma ' lar gibi evde tıkılıp namusluca oturayım mı ? Bu işler bana gelmiyor kızım ? Hatta bekle sana akşam ne giyeceğimi göstereyim ? " dediğinde ona ne diyeceği mi bilmiyordum. Kıyafetini bana gösterdiğinde benim Oha diyeceğim tarzdaydı. Onu elime alıp dokunduğumda gülerek " İstediğin zaman giyebilirsin ? " dediğinde dalga geçtiğinin farkındaydım.
Gülerek " Ha ha ha çok komik ? Bence bu yaptığın hiç akıl alır gibi değil ? Kızım ya adam sana bir şey yaparsa ? " dediğimde en son söyleyecek kişi yerine koyduğum kız ben yapmışım gibi
Sözcükler kurdu " Senin kadar derine gitmeyiz merak etme ? "
Dediğinde sinirli bir şekilde kıyafeti onun üstüne atıp
" Ben namusumla kendimi korudum tamam mı ?.... Yanlız kalmak istiyorum ? " dediğimde kapıyı kapatıp kilitlemiştim. Pişman olduğu an kapıya vurarak
" Amine özür dilerim gerçekten istemsizce olan bir şey ? " dediğinde onu hiç takmıyordum. Perdeleri çekip onun gardırobundan bir tane tişöart ve pijama çıkartıp giyinmeye başladım. Eşarbımı çıkartıp giyinirken tişörte baktım da çok dar ve açık. Bunu nasıl giyor bu ? Yatınca bile o kadar açık giyiniyorsa kızın gelecek hayatını düşünemiyorum. Ama giymek zorundaydım. Onları giydikten sonra diğer kıyafetlerimi koltuğun üstüne indirip başımı yastığa verdim.
Derin bir nefes alıp hayatın yinede yaşamaya değer olduğunu anladım... İnsan niçin nefes aldığında rahatlıyor bunu hala anlamış değilim.
Güldüğümüzde mutlu olmayı başarıyor ama mutszu olduğumuzda her kese yeniliyoruz.
Mutluluğun anlamı güzel olduğu için mutluluk diyorlar bence. Nefesimi içime her çektiğime şükür ediyorum mesela. ALLAH bana bu nefesi layık görüyorsa demek bir bildiği var. Eğer hala ben bu durumda yaşıyorsam demek bir bildiği var. İlk durumda intihar etmeyi düşündüm ama din kültür hocamız. Her zorluğun arkasından intihara baş vursaydık.
İnanın kimse kalmamıştır bu dünyada. Zaten intihar edenler kurtuldu sanmasın. Çünkü aynı acıyı çekip biri ölüyorsa biri yaşıyorsa. Yaşıyan her zorluğa rağmen yine yaşamaya devam ediyorsa bilin ki bu işde ALLAH ' ın hayrı vardır. ama şunuda unutma ki her hayrın içinde bir şer , her şerin içinde bir hayır vardır. Diyen benim Şeyma hocam ' dı. Eğer bir gün büyürsem ahlakım ve terbiyem Şeyma hoca gibi olsun demiştim. Ama bakıyorum da namus kelimesiyle imtihan ediliyorum. Ama biliyorum ki her şerin içinde bir hayır vardır. Ve ben o hayrı her şeye rağmen hak ediyorum. Umarım kimseye zarar gelmeden bu işi hayırlısıyla kurtulacağım. Gözlerimi kapatıp sadece uyku ve karanlık bir ortamda kalmayı denedim.

KARA EŞARP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin