MAFYA ( YAZARIN DİLİNDEN )
Herkes masada toplanmış Horozun gelmesini beklerken masada olan Kralı sadece yavru tanıyordu.
Öyle bir ihtişamla gelirken herkes Horozun misafiri olarak biliyordu. Horoza söylemişlerdi Kralın geldiğini ama Horoz sadece korkuyordu.
Onun eşini ve karısını nasıl öldürdüğünü herkse bilirken aynısını kızına yapmayı korkuyordu.
Onun kızını aç köpeklerin önüne atmıştı ama karısına tecavüz etmişlerdi.
Elindeki bastonun kafası horozdu. Ama bu ne tür bir huzur veriyordu alakasızdı. Gümüş ve çekici bir yapıya sahipti bastonu.
Ayağa kalkıp derin nefes alarak " ALLAH varken her şey hiçdir " dedi. Basamaklarını aşağı doğru attı.
O aşağı inerken Kral daha çok sabırsızlanıyordu. Horoz aşağı indiğinde Kerim ' inde olmadığını fark etti. Horoz masaya doğru geldiğinde hepsi ayağa kalkmıştı. Kralda dahil.
Diğer adamalar gibi davranmaya çalışıyordu. Her şey onun intikamı içindi. Kimsesiz olarak , aslan olarak , kurşun olarak , yavru olarak , horoz olarak, kral olarak , topçu olarak hiç biri kalıbının adamı değildi.
Her şey bir yükümlük isterken onlar diğer insanlardan üstün olmakdan başka hiç bir şey istemediler.
Her şey bu kadarla kolayken onlar için kadınlar gece yarısı böyle adamlar yüzünden markete , hava almaya çıkamıyordu.
Herkes ALLAH ' ın gözünde eşitken bu adamlar eşitliği bozmaya çalışıyordu.
Dövme yapmak bile kendi canına eziyetken adam öldürmek sizce nasıl bir günah ?
Söylediğim gibi belki dinde zorlama olsa bunların hiç biri olmayacaktı. Ama insanlar hala bunun farkında değil.
Horoz masaya oturup " Hepiniz hoşgeldiniz ? Ve aramıza yeni katılan biri var. O Kral..... Kendisini tanıtacaktır zaten. Şimdilik sözü ona bırakmalıyım ? " dediğinde Kral alaycı bir gülüşle
" Beni unutmadığın için teşekkür ederim Horoz. Beni hatırladığına göre yaptığın pislikleride hatırlıyorsundur. Dinine düşkünsün galiba. Kapalı kadınlar yanında çalışıyor ? " dediğinde Horoz onlara güzel cevap verecek kadar güçlüydü bu konuda.
" Eğer sizin dininzden bahsetmemi istiyorsanız hiç kuşkusuz cevaplarım hazır. Benim yanımda olan kızlarımada laf edemezsiniz. Zaten dinde kapalı olmayı emretmiyormu ?
Cebrail Aleyhiselam Peygamberimiz Muhammedül emine
' Örtün üstünü ' demesi ALLAH ' ın vadidir. Biz müslümanlar iyi iyiye kötü kötüye nasipdir demiyor mu ? Sizin dininzde olan saçmalıkları benim dinime , benim imanıma koyamazsınız. Burda şu an en günahkarı kim herkes biliyor. Lütfen bu konu hakkında konuşmuyalım ? " dediğinde yavru gülerek" Aynen dediğin gibi kim günahkar herkes kendisini biliyor ? " dediğinde Horoz onu dalgaya alarak gülmüştü sadece. Çünkü onunda öldürdüğü kişiler vardı ama kimse onun bildikleri kadar hiç bir şey bilmiyordu.
Konuyu Topçuoğlu açarak sohbet yeni konulara yelken açmıştı.
" Eee... Kim kendine güveniyor. 10 tondan bahsediyoruz. Ama ben kazanıca galiba sizin kafalar böyle giderse ? " dediğinde aslan gülerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA EŞARP
RomanceO bana yaklaştıkça geriliyordum. Onunla göz teması kuramazdım bunu yapamazdım. Elindeki şişeyi bana uzatıp " Al iç ? " dediğinde başımı salayıp " Dur yapma..... Köpekler gelecek kaçmam lazım ? " dediğimde son adımı duvara doğru atmıştım. Duvara yapı...