AMİNE AYDOĞAN
Onun bana soröadan saldırışa geçmesi canımı daha çok yakmıştı. Onu sert bir şekilde iterek elime taş aldım o kinle.
O belini ağaca yaslayıp güşereken ben elimdeki taşı ona hedeflemişken ne yapacağımı bilemedim.
Taşı yere sert bir şekilde atıp ellerimi başımın üstüne verdim. Bağırarak
" Sana hakkım iki taraftanda helal değil. İnşallah hayatın boyunca mutlu olamazsın ? " dediğinde Kerim sırf onu biraz daha üzmek için
" Asıl sen bana bak Amine misin nesin.... Eğer intikam almak istiyorsan benden degil karşında olan diğer mafyalardan alacaksın ? " dediğinde Amine şaşkın bir şekilde ayağa kalkıp arabasına doğru yürümeye başladığında Kerim o sinirle belini ağaçdan alıp
" Sen..... Sen.... Benim iötihanımsın galiba ? Ama sen beni imtihan etmeden ben seni ediyorum. Bunun farkında değil misin ? " dediğinde Amine doktoru görmüştü. Sırf o var diye her şeyi açığa vermek istemiyordu.
Göz yaşını silerek ona dönüp " Sen benim imtihanımsın ama ben senin imtihanın olamam..... Senin gibi bir pisliğe layık görmez rabbim beni ? Ve o yukardaki ne diyor biliyor musun namus için adam öldürmek günah değil ? Ben seni öldürsem günah değil öldürmesem sevab değil..... İki taraftanda bana eziyetsin Kerim Topçuoğlu...... En iyisi seni öldürüp kafamı dinlemek..... Sen benim hayatıma ateşini paylaştın ben ecelimi paylaşmışım çok mu be.... Çok mu ? " dediğinde Kerim ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
Amine sinirli bir o kadar öfke dolu bir şekilde doktora dönüp
" Doktor..... Eğer bu adamın kafasında bir sorun varsa lütfen düzelt..... Yoksa canı çok yanacak ben yakana kadar ? " diyerek arabasına doğru yürümeye başladı.Yürüdüğü yerde Kerime dönüp " Şöyle bir hadisi şerif var bilir misin bilmem diyor ki ; Canı yanan sabretsin , canı yakan yanacağı günü beklesin diye ? " iyerek son noktayı koymuştu.
Kerim onun evine hiç keşfedilmemiş bir acı paylaştı belki. Belkide hayatta en zor olan acıyı ona bağışladı.
Kimse sınanmadığı günahın bedelini ödemez diyorlarya hani işte bu söz tam bu ikisi üzerine galiba.
Hayat bu , kime ne zaman ne ara hangi ağı öreceği belli olmuyor. Belkide bülbül ile gülün aşkı gibi sonları.... Ya da Mecnun ile Leyla gibi..... Amine ' nin ateşinden bir kıvılcım Kerime değerde ikisi aynı ateş üstünde dans ederler.
Sen ,ben , o belkide bu yalan dünyayı bağışlayacağımız tek aşkı derunlarız. Ama şunuda bilmek gerekir. Aşk iki minare arası ezandır.Amine arabasına binip elleriyle direksiyona vurarak isyan ediyordu. Kimsede olmayan güç belki şu an elindeydi.
Arabayı çalıştırıp Horozun yanına doğru yol aldı. Artık intikamın sonuna geldiğini düşünüyordu.
Ama o Kerim ' i düzerteceği üzerine anlaşmıştı...... Bu yaptıklarına rağmen hala onun kendisine zarar verdiğini hissediyordu.
Arabayı abisinin mahallesine doğru sürüp ona uzaktanda olsa kardeşlik duygusunu hissettirecekti.
HOROZ ( KAYA DEMİROĞLU )
Hadi ama Amine nedir bu gizemli kaçamakların. Eğer mafya kızım olduğunu öğrenirse seni hayatta rahat bırakmazlar.
Artık vakti geldimi acaba..... Ona kim olduğunu söylesem mi ? Umarım çok uzamadan bu durum çözülür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA EŞARP
RomansaO bana yaklaştıkça geriliyordum. Onunla göz teması kuramazdım bunu yapamazdım. Elindeki şişeyi bana uzatıp " Al iç ? " dediğinde başımı salayıp " Dur yapma..... Köpekler gelecek kaçmam lazım ? " dediğimde son adımı duvara doğru atmıştım. Duvara yapı...