HOROZ ( KAYA DEMİROĞLU )
Bakalım bügünki toplantıda neler olacak. Asıl o zaman tam güç benim elime geçecek.
Eğer bu oyunu kazanırsam her şey o zaman benim elimde. Ama Amine nerde ya ? Bu kız ne işler çeviriyor böyle..... Onu artık evine göndersem iyi olacak ? Kimse benim kızım olduğunu bilmeden gitmesi gerekiyor derken Amine ' nin arabası geliyordu.
Bakalım bu sefer ne mazeret yürütecek ? Yüzü üzgün bir halde. Sanki içindeki yapraklar sararmaya başlamış gibi. Ne diye hep üzüyor ki kendini.....
Yukarı doğru gelirken ben masama geçip oturup onu beklemeye başladım. Umarım şimdi gitmesini söylüyebilirim.
Hadi Kaya her şey senin elinde. Buraya doğru yaklaşan ayak sesleri kulağımı rahatsız ederken kapı çalındı.
" Girebilirsin "
Diyerek odaya buyur ettim. Umarım zorlanmam. Sesiz bir şekilde koltuğa oturup
" Horoz.... Abim.... Abim Topçunun kızına din dersi veriyor ? Bu nasıl olur Baba ( dediğinde Horoz öyle bir duygu içinde ne yapacağını bilmeden dinlemeye devam etti ) Daha yeni onun yanından geliyorum ama bana ne dedi biliyor musun ? O kızın dini benimkinden güvenilirmiş.... Bunu bana öz abim dedi baba !! Hiç duraksamadan titremeden bana bunları söyledi...... Ben.... Ben gerçekten bıktım artık ? Kimseye ne güvenim kaldı nede sabrım ? Ben bu Kerim ' den intikamımı almayı istiyorum.... Geberip gitsin pislik herif ? " dediğinde ne yapacağımı bilemedim.
Ona şimdi sana yardım etmeyi bırakıyorum desem beni hiç anlamıyacağına eminim ve bir o kadarda üzüleceğine. Bu ne kindir böyle anlamıyorum ki ? Ayağa kalkıp onun yanına giderek
" Bak kızım abinim böyle yapaması boş yere değil ? Hayatta hiç olmayacak bir iftra üzerine atıldı. Bunu taşımak büyük bir güç ister. Şu an sana kızgın olduğu için seni kırmakdan başka hiç bir şey gelmiyor elinden. Sende onu anla yavrum. Şimdi Kerim ' e gelirsek onunda zamanı var. Eğer plansız bir şekilde imha girişimine girersek bizden şüphelenebilirler. Çünkü ben böyle işlerle ilgileniyorum. Şimdi beni anlıyor musun ? " dediğimde çaresiz gözlerle akan damlaları ben dayanamıyorum diyorsu sadece.
Ayağa kalkıp " Ben izninle gidip dinlenmek istiyorum ? " diyerek odadan çıktı. Ah be kızım ne diye bu işlere bulaşdın be.... Şimdi hayallerinle uğraşacakken burda ne işler yapıyorsun..... ALLAH yardımcın olsun demekden başka gelmiyor elimden şu an.....
AMİNE AYDOĞAN
Odadan çıktıktan sonra kendi odama doğru giderken gözlerimden istemsizce bir damla yaş aktı.
Bu zaman beni öldürecek hale getirirken ne diye hala ben yaşıyorum. Ne diye hala sevdiğim ışıklar arasında dans edemiyorum.
Kimsede olmayan sevgiyi ben niye görüp görmediğim kişilere veriyorum.
Bu merhamet o kadar can acıtıyor ki bende. Hem ne diye iyi insanlarda merhamet çok fazla oluyor ki ? Merhamet ne ki bu dünyada..... Bu dünya hiç bir şeyi haketmiyorken biz insanlar ne diye merhamet ediyoruz ki ? O bizi vurmaya çalışırken biz ne diye sesiz kalmaya çalışıyoruz ? Zaman hayatın kölesi olup bizi tek kurşunla öldürmeye çalışırken biz onun yaptığı her şeye ne diye ayak uydurmaya çalışıp dinimizi ne diye unutuyoruz.... Her şeyden bir imtihan olduğu biliyor ama o imtihanın sonunu düşünemiyoruz.
Yaptığımız her sevabın geri döneceğini bilirken yaptığımız her kötülüğün bize dönmeyeceğini ne diye düşünmüyor bu insanlar. Hiç düşündünüz mü yaşamdaki amacınız ne diye. Ben düşündüm ama bir cevap bulamadım. Sadece eğlenmek uğruna geldiğinizi düşünüyorsunuz gibime geliyor. Bizi yaratan birini olduğunu çoğumuz Annemizden öğrendik. O namaz kıldığında bu ne yapıyor dedik , o kuran okuduğunda
' Anne sesiz okur musun ? ' dedik , o birinin yemek ihtiyacını karşılarken ' Ne diye bu kadar çok veriyor ki ' dedik , ama hiç düşünmedik değilmi ? Peki annem bunları ne için yapıyor diye. Bunu hiç sormadık. Sorduğumuzda ise susup köşemize oturduk. Eğer sen müslümansan , müslümanlığını yapacaksın emirlere , yasaklara uyacaksın. Dinde zorlama yok. Belki de bu yüzden azgınlaşmamızın sebebi. Belki zorlama olsa inanın bana , yapılan her zina , her hırsızlık , günah olacak her neyse bu kadar rahat yapılamazdı. Çalıştığın iş yerinin kurallarına uymakdan çekinmezken ALLAH ' ın yarattığı yasaklara uymakdan niye bu kadar acizsin. Ezan okuyor sabah ; kalkmıyoruz , ama sevgilimizin geleceğini bilsek ezan sesinden önce uyanıp hazırlanırdık değil mi ? Ama altını çizmek istiyorum , ezana değil Sevgilimizin geldiği için hazırlanıyoruz. Şu an hepimiz müslümanız ama kaç kişimiz abdestli geziyor yolda. Kaç kişimiz yanlış düşüncelerle gezmiyoruz gördüğümüz insanlar hakkında. Açık birini görsek ' Vay be bu kıyafetse bizimki ne ' ama kapalı , çarşaflı birini gördüğümüzde ' Bu ne ya kötü iınsanlar gibi , sanki yüzünü açsa biz ne yapacağız , suratınamı tükürüyoruz ' deriz. Peki sen müslüman olsan , mahrem yerlerin ve mahrem olmayan yerlerinin herkesin bakmasınımı istersin , yoksa kapalı olup bunu bilen tek kişi yaratan olduğunumu. Eğer bu yazıyı okuyan herkimse söyleyeceğim tek şey din üzerinedir.Biz müslümanız , müslüman olduğumuza dair her şeyi verecek akıla sahibiz. Kimsede bulunmayan sözcükler döküyoruz belki , karşımızdaki kişileri etkilemek için. Normal bir tarih öğretmeni konuştuğunda sana eski zamanlardan bir şey anlatsa alt tarafı yüz ifadende şaşırdığını belirtirsin , ama bir din dersinde duyduğun şeylerin aynısını yaparsan sanada aynı şeyin olacağını bilirsin. Ama buna rağmen aklımızda olan tarih dersinde şaşırdığımız o eski olaylar. Ben bu kadarla size bir şey çağrıştırdıysam fazlasıyla müslüman olacağınıza eminim. Sadece ' Elahmdülillah ben müslümanım ' demkle bitmiyor hiç bir şey. Namaz kılmayan , zekat vermeyen , açın halinden anlamayan , kız kardeşinin , erkek kardeşinin çiğ etini yemek istemeyen , anca müslümandır. Ama bana gelip namaz kıldığı yerde , yanında namaz kılamayan komşusunu düşünerek , acaba benim hakkımda ne düşünüyor. Beğendimi acaba , dedikten sonra anca göz boyamak için başını secdeye bağlayan Sahtekardan başka hiç bir şey demek gelmiyor ağzımdan. Eğer siz gerçek müslümansanız size hayranım. Sizin bir hayranınız olduğunu bilmenizi isterim. Çünkü ben rabbimin gazabından korkarım. Müslüman olmakda bunu gerektirir bence. Şidmi gireceğimiz 2020 yılına hazırlık yapıyoruz. Çam ağacı , çam ağacını süsleyecek süslemeler. Ama kaçımız o 365 gün içinde kılmadığı kazaların kazasını kılacak bilmiyoruz. Ama kaçımız veya kaç milyon kişinin yeni yılı kutlayacağını tahmin edebiliyoruz. Kimisi güzelliğiyle aklımda kalır. Kimisi ahlakıyla hayatımı yaşatır. Siz müslümanlar benim en beğendiğim ahlaka sahipsiniz. Sizleri seviyorum. Rabbim ne dileğiniz varsa kabul ettsin. Yeni yılda güzel ibadetlerle girmenizi isterim.
Mutlu yıllar.....
Müslüman müslümanın kardeşidir. Ne yapsa yeridir
🌹🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA EŞARP
RomanceO bana yaklaştıkça geriliyordum. Onunla göz teması kuramazdım bunu yapamazdım. Elindeki şişeyi bana uzatıp " Al iç ? " dediğinde başımı salayıp " Dur yapma..... Köpekler gelecek kaçmam lazım ? " dediğimde son adımı duvara doğru atmıştım. Duvara yapı...