AMİNE AYDOĞAN
Kerim kapıyı açtığında gözlerini avuşturarak " Kimsin ? " dediğinde doktor sesini inandırıcı , ve büyüleyici bir ses tonu yapıp
" Merhaba Kerim bey. Sizinle anlattığınız konu üstünde konuimaya geldik ? "
Kerim ellerini gözlrinden çekip Amine ' ye bakarak
" Sendemi geldin..... Ama niçin ? " dediğinde Amine sinirlenmemek için kendini zor tutuyordu.Amine içeriye doğru girdiğinde Kerim kapaıyı kapatıp
" Kardeşimle mi konuştunuz ?..... Ne dedi ? " dediğinde doktor ve Amine birbirine korkulu bir gözle bakarak bu bizimle oyun oynuyor diyorlardı resmen.Hangi insana sorsa bu soruyu kuşkulanacak kara mevsimleri getirdiğini düşünürdü.
Amine onun yakasına yapıştığında Kerim göz devirmişti.
" BANA BAK..... BANA BAK DEDİM ? "Diyordu ama Ketim bir daha onun gözlerine bakıp konuşamazdı. Eskisi gibi masum bir adam değildi. 550 kızın canına kıymış olmuyabilir ama 2 can almıştı nasıl olsa. Buda onu masum yapamazdı.
Amine tekrar sorusunu tekrarlıyarak " Benim gözlerimin içine bile nakamazken sen ne hakla gidip kardeşine iftira atarsın be adam.....
" Ben yalan söylemiyorum ? "
" Kardeşin yalan söylediğini söyledi.... Senin kafamı yerinde değil yoksa kurtulmaya mı çalışıyorsun ? " dediğinde Kerim gözlerini onun gözlerine kilitliyerek kimsenin arasına girmesini izin vermedi.
Amine sert bir şekilde onun yüzüne sert tokat atıp
" Sen ve senin varlıkların nasıl bir yaratık ya ? Niçin nefsinize.... Kalbinize.... Aklınıza hakim olmuyorda kadınlara rahat vermiyorsun ? Senin bana yaşattıklarının aynısını kardeşine yapsaydılar sen o an düşünmeden o adamı öldürürdün..... Benim şu yaptığıma bak bi..... Ben hala bir hastalığın var mı ? Yoksa kendi akli iradesiyle mi yaptı onu araştırıyorum. Sen ne bu dünyada ne de diğer dünyada yaşamayı haketmiyorsun ? Ben niçin hala seni yaşatıyorum kendim bile anlam veremiyorum bu duruma. Neden..... Neden gün ışığımı sen kirlettin...... Benim hauatıma girerek ne elde ettin.... Ben her gün ağlarken o olaydan sonra sen nasıl olurda gülmeye devam ediyorsun..... Senin yüzünden çok sevdiğim can bildiğim abim bile beni görmeye tahammülü yok. Bunun sebebi sensin Kerim Topçuoğlu...... Benim abim sanki karşısında kirli , pis kokan gözlerinin ne yapsa hakim olmaıyacağı bakışları gibi bakıyor. Peki ya sen hala gelmiş kardeşim bana ne dedi ? Ne kadar kötü bir şey farkında mısın ? Bir abinin kardeşine böyle bir iftirayı atması ? " dediği an doktor Kerim ' in yüzüne sert bir tokat atıp üstüne yüzüne sert darbeler vurarak" KONUŞSANA NE İÇİN SUSUYOR BU ADAM AMİNE ? NİÇİN YÜZÜMÜZE DAHİ BAKAMIYOR. KONUŞSANA KERİM BEY..... DESENE AKLIM YERİMDE DEĞİLDİ.... O YÜZDEN BÖYLE YAPTIM DİYE ? " dediğinde Amine ona engel olup koltuğa oturttu.
Kerim bir erkek olmasına rağmen nehir akar gibi göz yaşlarını serbest bırakıp dizlerinin üstüne çöküp ağlamaya başladı.
Doktor masada olan bardağı onun yanına atıp " Seni pislik herif ne yaptın Ayla ' ya.... Onu nasıl öldürdün ? " dediği an Kerim ' in beyni Ayla ismini işittiği an geçmişe bir göz atıp sadece bir kızı yanında gördüğü anı hatırladı.
GEÇMİŞTEN KESİT.....
Her zaman ki gibi eski , yeni veya uzak bildiği kulübe gelmişti Kerim. Yanında Gökhan , Oğuz , Ömer vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA EŞARP
Roman d'amourO bana yaklaştıkça geriliyordum. Onunla göz teması kuramazdım bunu yapamazdım. Elindeki şişeyi bana uzatıp " Al iç ? " dediğinde başımı salayıp " Dur yapma..... Köpekler gelecek kaçmam lazım ? " dediğimde son adımı duvara doğru atmıştım. Duvara yapı...