🔥 KARA EŞARP 11 🔥

77 15 0
                                    

AMİNE AYDOĞAN

Gözlerimi açtığımda öyle yorgun öyle kötü hissediyordum ki bir an abim aklıma geldi. Başımı kaldıracakken karnımın üstünde olan kıllı bir kol vardı. Şaşkınlıkla başımı sağa çevirip baktığımda yanımda olan o çocukdu. Düşmanım benim yanımdaydı. Eli o kadar sıcaktı ki ne yapacağımı bilemedim. Ateşimi var acaba..... Uyandırsa mı ? Ama çok sıcak ve çocuk kıpkırmızı olmuş.
Ateşine bakasam mı ? Hem uyuyor ? Ona ne yaptığımı bilmez. Elimi onun anlına götürüp ateşine baktığımda. Uykulu bir halde beni kendine çekti. Yüzüm ona dönük bir şekilde kalmıştı. Ne yapacağımı bilemedim..... Elini belimin arkasına götürüp daha çok sardı. Bilerek mi yapıyor bu ? Derken gözlerine bakarken bile o kadar büyülüyor ki insanı.... Gerçekten kızların bakmaması imkansız. " O beni bu hale getiren pisliğin teki..... Belki o içkiyi içmeseydin , o pisliği bana yapmasaydın , kaderin yazdığı yolda ilerleseydin belki şu an öğrenci ve hoca ilişkisi yaşıyor olabilirdik ? " dediğim an gözlerini araladı.

KERİM TOPÇUOĞLU ( VE ARA SIRA YAZAR ANLATICAK )

Gözlerimi açtığımda o bembeyaz nur gibi yüzü gördüğümde bu rüyamı diye düşündüm. Şu an onunla karşı karşıyayız ve o uyuyor. Ben ona bu kadar yakın olacağımı hiç düşünemezdim. O benim olmalı mı ? Ne kadar iyi ve dikkat çekici bir kız. O kadar güzel biri ki erkeklerin bakmaması imkansız " O benim hayatıma giren tek kişi belki ? Onca kıza o pisliği yaptım hepsi canına kıymışken benim yüzümden ? Ben burda hala uykunun tadını çıkartıyor , ve o pisliği yaptığım kadın karşımda her şeyden habersi uyuyor. Belki o içkiyi içmeseydim , belki ona o pisliği yapmasaydım , kaderin yazdığı yolda ilerleseydim şu an belki onunla şimdi öğrenci , öğretmen ilişkisi yaşıyor olabilirdik. Ben senin direnişine , öz güvenişine ve kadın gibi benim canımı acıtacağını biliyorum. Beni affet deli fişek ? Beni affet ? O reziliği yaptığım için pişmanım ? Belki şimdi beni duymuyorsun ama sana bir gün bütün olanları söylicem , niçin içki içtiğimi ,niçin bu mafyaya katılmak istemediği mi , niçin o dövmeyi yaparken acı çektiği mi , her şeyi. Ama şimdi zamanı değil ? " diyerek ağlıyordum. Onun kokusu beni büyülemişken her şeyi bir an unutuyor gibi oluyorum. Sen ne ettinde beni bu hale getirdin.
Benim canımı acıtıp da hayatıma girdin.......

Gözlerimi kapatıp kokusunu içine çektiği zaman Amine ' nin göz yaşı akmamak için kendini zor tutuyordu. Onun dediklerine şahit olmuşken gözlerini açmamakda direniyordu. Aslında onun sorduğu sorularıda merak ediyordu. Kerim ve Amine ikisi aynı anda gözlerini açıp şaşkın bakışlarla bakakaldılar.
Amine göz yaşını bırakıp " Niçin içki içtin ? " dediğinde Kerim derin bir nefes çekip kolunu Amine ' nin üstünden alıp bel üstü uzanarak tavana bakıp konuştu.
" Her şeyi öğrenmek istiyorsan benimle huzur bulduğum yere gelir misin ? " dediğinde başka bir amacı mı vardı ? Veya yok muydu ? Kimseyi tanımayan o öfke onlar yanlız kaldığımk her şeyi yapabilirdi. Amine şaşkın ama bir o kadar merakla " Sana güvenmiyorum ? " dedi. Kerim bu söz üstüne ona dönüp " Eğer sana bir şey yapmak isteseydim emin ol şu an yine sana aynı pisliği yapardım ? " dediğinde Amine yataktan kalkarken üstündeki pijamalrı fark etti. Ne diyeceğini bilmiyerek yataktan kalkıp saçını toplarken Kerim ayağa kalkıp " Eğer öğrenmek istiyorsan akşam veya istediğin vakitte ben karlı bağ evinde oturuyorum. Zaten üç ev falan var ? Ben ortadaki evdeyim ? " dediğinde Amine gülerek " Çok beklersin ? " demesi gıcıklık olmasıydı. Banyoya girerek " Çıktığında kapıyı kapat ? " dediğinde Kerim çaresizce gülümsemekden başka hiç bir şey yapamadı. Mecburen o evden çıkmak zorundaydı. Hiç bir şey yapmadan horozo görünmeden gidecekdi. Görünürse hesap vereceğini sanıyordu. Odadan çıkıp sesizce yol aldı.

KARA EŞARP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin