🔥 KARA EŞARP 19 🔥

42 14 0
                                    

AMİNE AYDOĞAN

Doktorun yapacağı iyi gelecek diye düşünüyorum. Umarım çok uzamadan şu işi bitirir.

Şimdi sıra bende Kerim bey. Kız kardeşine demek tecavüzde bulundu. Ama bunu bilen sen , ben , doktor , kardeşin , ve yaratan demek Kerim.

Şimdi gidip birde kardeşinle konuşalım bakalım o ne diyor.
Arabaya binmiş çoktan yol almıştım.

KERİM TOPÇUOĞLU

Kendimi o kadar kötü hissediyordum ki ? Kimsede olmayan yorgunluk üzerimdeydi sanki.

Yataktan kalkıp mutfağa doğru ilerlerken babam aradı. Cevap vermemek için uğraştım ama ısrarla açmamı istiyordu.

Sonunda açıp

- Ne var baba ?

- Niye telefonlarımı açmıyorsun ?

Dediğinde ofluyarak

- Ne var baab söyle ?

- Bugün mafyalar toplanacak. Çabuk kulübe gel ? Dediğinde

Gitme ihtiyacım yok bence. Ben olmadanda bu iş yürütülebilir.

- Ben bugün katılmıyacağım masaya ? Siz takılın ?

- O ne demek lan ? Arkadaşlarınla konuşur gibi ? Sana grl dediysem gel ? Beni deli etme Kerim ?

- Nereye geleyim baba !! Senin pislik işlerine mi ? O pis adamların yanınamı ? Senin oyuncağın olmayamı ? Sen söyle geleyim mi ?

Dediğimde ortamda biraz sesizlik oluşmuştu. Ben sessiliği bozup

- Gelmiyorum.... Kafam yerimde değil ?

Diyerek telefonu kapattım. Şimdi seninle uğraşamam baba. Kendi dertlerim var. Sana ihtiyacım varken sen benim nasıl olduğumu bile sormuyorsun.

Sana şimdilik yanlız olan hayatında başarılar dilerim. Geçen şu zaman beni karanlığa götürmekden başka hiç bir şey yapmıyor. Hem ne diye zamanı ilaç olarak söylüyoruz ki ? Geçmişde olan acılarımızı geride bıraktığı için mi ?

Yaşadığımız her acıyla ileri gidemediğimiz için mi yoksa ? Ne diye iyi olan anılarımızı beyaz renk olarak görüyorda kötü olanalrı siyah renk olanları görüyoruz.

Aslında her renk tam tersini gösterir. Kimsede olmayan o değişikler renklerde oluyor.

Siyah - Beyaza yakışırken  , Mavi - Siyaha yakışmıyor mu ? Veya Beyaz - Kırmızıya yakışmıyor mu ? Kıyafet kombinlerken bunları yakıştırmıyor muyuz ? Ama benim demek istediğim bu değildi. Siyahın içinde beyaz vardır zaten beyaz renge gerek duymaz. Beyazın içindede siyah vardır zaten siyah renge gerek duymaz. İkiside birbirini kovalayan kedi köpek gibiler.

Mutfağa gidip bir şeyler hazırlayacaktım ama evde hiç bir şey kalmamıştı. En iyisi şimdi gidip uyumak. Veya Amine ' yi arayıp özür dilemek.....

AMİNE AYDOĞAN

Topçunun evine geldiğimde sadece salonun ışığı yanıyordu. Umut bey şimdi toplantıdadır. Evde kız tek olmalı.... Onun yanına gidip konuşsam. Toplantıya gitmesem en fazla bana kızabilir horoz. Dediğim an o aramaya başladı.

KARA EŞARP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin