《 2》

774 35 0
                                    

-kilijanas-

Pirmadienis

Baigęs mokyklą net kelis kartus, šiais metais nė nesiruošiau pradėti dar vienų, nuobodžių mokslo metų, tačiau likus paskutinei vasaros savaitei, mane pasiekė žinia, jog paskutinė LaLaurie palikuonė, atvyks į mūsų miestą ir greičiausiai mokysis mūsų mokykloje, tad paskutinę dieną užpildžiau prašymą mokytis Winters gimnazijoje. Nežinojau kada ji pradės mokytis čia, bet susivokiau, jog po jos paslaptingos tėvo mirties ir pati Glorija neleis joms vienoms klaidžioti po pasaulį.

- Manai tai ji? - kilstelėjęs smakrą parodo į tamsiaplaukę. Linkteliu, nes žinojau, kaip ji atrodo. Turėjau sužinoti, mat ji buvo ir yra man reikalinga.

- Ar tu užtikrintas? Ji neatrodo... - Pasimeta Lana ir kiek pakreipia galvą. - Žinanti kas mes per padarai. - taria ši.

- Tuomet einam ir išsiaiškinkim. - taria raudonplaukė vilkolakė vardu Kara, Lanos sesuo. Šiai nespėjus nueiti prie Lilitos, sugaunu ją už peties ir sustabdau.

- Ethan, patikrink. - ramiai liepiu šiam. Ethan yra sifonas. Vos prisilietęs prie raganos, gali pasisavinti jos magiją, tad nusiųsti Ethan būtų protingiausia.

Palydžiu akimis tamsiaplaukį ir pasitraukiu į pavėsį, mat jaučiau, kaip mano odą degino saulė. Pažvelgiu į savo žiedą, kurio brangakmenis jau pradėjo skilinėti.

Tamsiaplaukė žaliaakė neatrodė kaip tipinė LaLaurie ragana. Lilita atrodė tarsi ji ištikrųjų nenutuoktų, jog aplink ją suka ratus antgamtinės būtybės. Keista ją matyti tokią paprastą. Ištiesų tikėjausi išvysti paauglišką, per daug savimi pasitikinčią Glorijos kopiją. Galbūt ji ištikrųjų nieko nenutuokia? Nors, man nerūpi, ar ta mergina norės man padėti. Jeigu nenorės, ji bus priversta.

Ethan, papuošęs savo veidą šypsena, paprašė tamsiaplaukės cigaretės. Akimis sekiau kiekvieną jo judesį, kaip jis pirštais priliečia jos šviesią odą, tačiau nieko nenutinka ir tai kėlė net susierzinimą. Viduje buvau kupinas šalto pykčio jos giminei. Norėjau išvysti kaip Ethan parodo kaip lengvai jos visa magija gali pranykti, o be jos liktų tik paprasčiausias žmogus. Norėjau išvysti jos baimės ir pykčio kupinas akis, noriu pamatyti tą akimirką jos akyse, kai ši suvokia turinti priešų.

Lana vos pastebėjusi, jog savo dėmesį suteikiu LaLaurie raganaitei, švelniai priliečia mano ranką pasiūlydama cigaretę, kad tik atitrauktų mano dėmesį. Iš tiesų jau senai pastebėjau, jog ji reikalauja daugiau mano dėmesio negu kiti, o ką jau kalbėti apie jos nežymius pavydo priepolius.

Kadangi čia visi renkasi parūkyti, Kara ir Lana jau senai rankoje laikė po cigaretę, tačiau tik ne aš. Nors ir esu nemirtingas, mano sveikatai cigaretės pavojaus nekelia, tačiau nerūkiau. Nenorėjau.

Tyloje surūkęs cigaretę su tamsiaplauke, Ethan grįžta pas mus. Buvo net nejauku stebėti jų tylą.

- Na? - nekantraudama paklausia Lana.

- Visiškai nieko. - atsako šis kiek patempdamas lūpą. Viltis kaip mat pranyksta, lieka tik pyktis.

*Prieš dviejus šimtus metų*

- Užbaigti burtui reikės mano, Glorijos ir Delios kraujo. - Taria Veronika. Glorija paima durklą, perrėžia juo delną ir kilsteli jį virš indo. Tirštas, beveik juodas kraujas nuteka į indą. Rankos mostu, pakviečia Cordelią ir ši padaro tą patį, ką padarė jos motina bei močiutė. Kraujuojančiais delnais jos susikimba, užsimerkia ir pradeda sakyti burtažodį:

- Phesmatos Ex Solves, Exis Paunos Animotos. Phesmatos De Conjunctos, Sua Facto Dux Male. Phesmatos Ex Solves, Exis Paunos Animotos, De Conjunctos Sua Facto. Phesmatos Devos Male. - choru taria raganos. Indo turinys trumpam užsiliepsnoja ir užgęsta.
Gloria atsimerkia.

- Suveikė? - paklausia ši. Veronika nusišypso ir linkteli.

- Dabar mes visi būsim saugūs. Daugiau nei vienas Marshall palikuonis, negalės įžengti į dienos šviesą, o naktį jų lauks dar vienas pragaras.
--------------------------

- Ką dabar darysim? - susirūpinusi paklausia Lana, beeinant į pamoką.

- Jūs nieko nedarysit. - piktai atsakau.

- Killijanai, parodyk žiedą. - liepia brolis. Ignoruoju jį ir einu toliau. Noriu kuo greičiau patekti į mokyklos vidų, nes negalėjau pakęsti to jausmo, kai degu, tačiau Luka mane sustabdo ir trukteli mano ranką. Agresyviai nustumiu jį ir paspartinęs žingsnį, užeinu į mokyklos vidų.

Weakness [Maggie Lindemann×Timothée Chalamet]Where stories live. Discover now