အပိုင္း ၁

2K 87 1
                                    

က်င့္ႀကံသူ သူေတာ္ေလာကတြင္ ေရွာင္ရွင္းရွန္နဲ႔ ဆံုစီခ်န္ဆိုေသာ နာမည္ေပ်ာက္ကြယ္ခဲ့တာ နွစ္ေပါင္းမနည္းေတာ့ၿပီ..

သို႔ေသာ္ သူေတာ္ေလာက၌ အမည္မထင္ရွားေသာ သူေတာ္တို႔ကေတာ့ရွိၿမဲ....

အယူမွားလမ္းလြဲသူေတြလည္း ရွိၿမဲပါပဲ ...

ေလာကမွာ အေကာင္းနဲ႔အဆိုး ဒြန္တြဲေနသ၍ လူသာမန္တို႔အျပင္ သူတို႔သူေတာ္ေတြပါ ရွိေနရေပဦးမည္....

...............................

နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာျမင့္ၿပီးေနာက္ ၿမိဳ႕ငယ္ေလးတစ္ၿမိဳ႕ ...

ထိုၿမိဳ႕ေလးေတြလည္း သူေတာ္တို႔ရွိသည္...

ယခင္လို ဂိုဏ္းႀကီးဂိုဏ္းငယ္အသြယ္သြယ္နွင့္မဟုတ္ပဲ တစ္ကိုယ္ေတာ္ သူေတာ္မ်ားက ပိုမ်ားသည္....

ေတာေတာင္တို႔နွင့္နီးၿပီး ၿမိဳ႕စဥ္႐ြာစဥ္ပ်က္၍ လူေနသိပ္မထူထပ္ေသာေၾကာင့္ ဂိုဏ္းႀကီးမ်ားမရွိေပ ...

ၿမိဳ႕စြန္ ေတာအုပ္မဝင္ခင္၌ ဝါးေတာတစ္ခုရွိေလသည္...

ထိုဝါးေတာတြင္ ဝါးအိမ္ငယ္ေလးျဖင့္ ေနေသာ သူေတာ္တစ္ေယာက္ရွိသည္.. အသက္မည္မ်ွရွိသနည္း ... မည္သူမ်ွ မွန္းဆ၍မရ ... ထိုသူေတာ္ ဤၿမိဳ႕သို႔ေရာက္ေနတာပင္ နွစ္ေတာ္ေတာ္ၾကာေနေပၿပီ ...

မနက္တိုင္း ျမင္းမွီးၾကာပြတ္ကိုကိုင္ ဓားနွစ္လက္ကိုလြယ္ၿပီး ေစ်းသို႔လာတတ္သည္... အသီးအ႐ြက္တစ္ခ်ိဳ႕ဝယ္ၿပီးတာနဲ႔ ျပန္သြားတတ္သည္...

မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္နွင့္မ်ွ စကားမေျပာေပ...

တစ္ခါတစ္ရံ ေတာင္ဘက္ေတာဘက္မွ တေစၥရိုင္းမ်ားဆင္းလာလ်ွင္ ကူညီေျဖရွင္းေပးသည္....

အၿမဲလိုလို ၿငိမ္ၿငိမ္ေအးေအး ေနတတ္ၿပီး ထိုတဲဘက္ကျဖတ္ေလ်ွာက္သြားရင္ေတာင္ လူသံမၾကားရတတ္ ...

တစ္ခါတစ္ရံ ေတာလိုက္မုဆိုးတို႔ ထင္းခုတ္သမားတို႔ ေတာတက္လ်ွင္ ေတာင္ေျခေရအိုင္နားတြင္ တစ္ေယာက္တည္းထိုင္ေနေသာ ထိုသူေတာ္ကိုေတြ႕ရတတ္သည္...

ရွံု႔အိတ္ေလးတစ္လံုးကိုကိုင္ကာ ငိုင္ေတြေနတတ္ၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ တစ္ပတ္ဆယ္ရက္ေလာက္ ၿမိဳ႕ကိုျပန္မလာပဲ ေပ်ာက္ေနတတ္ျပန္သည္....

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt