အပိုင်း ၁၁

536 57 1
                                    

For Zawgi

တပည့္ေလးေတြ အကုန္ျပန္သြားၾကၿပီ... ဒါေပမဲ့ ဆံုစီခ်န္ဟာ ထိုင္ခံုကေန ေနရာမေရြ့ေသးဘူး ..

ဆံုစီခ်န္ဟာ သူ႔ေရ႔ွက ခ်ထားတဲ့ ဓားနဲ႔ဓားအိမ္တစ္ကြဲစီျဖစ္ေနတဲ့ ရႊမ္းဟြာကိုၾကည့္လိုက္တယ္ .. ဓားက သံေခ်းေတြတစ္စက္မွမတက္ေနဘူး ...

ဝိဥာဥ္စြမ္းျပည့္ဝေနတဲ့ ဓားတစ္လက္ရဲ့ ပံုစံအျပည့္အဝရိွတယ္ ...

သူဟာဓားကိုဓားအိမ္ထဲျပန္ထည့္လိုက္တယ္ ... ၿပီးေတာ္ သူျပန္ဆြဲႏႈတ္ၾကည့္တယ္ .. ဓားက လံုးဝကို ဓားအိမ္က ထြက္က်မလာဘူး ..... နည္းနည္းေလးေတာင္ အလင္းတစ္ပ်ေလးေလးမွမထြက္ေပၚလာဘူး

ဒါဆို ခ်ိတ္ပိတ္တာ ျပယ္သြားတာမဟုတ္ဘူးပဲ ... ဓားကခ်ိတ္ပိတ္ေနတုန္းပဲ ..

သူဘာလုပ္ရမယ္မွန္းလဲမသိဘူး .. သူ႔စိတ္ေတြသိပ္ကိုရႈပ္ေထြးေနတယ္.. ဒီအေၾကာင္းအခ်င္းအရာကိုမသိရေအာင္ သူကသိပ္တံုးလြန္းေနတဲ့သူမဟုတ္ဘူး ..

ၾကည့္ရသေလာက္ ရွင္းခ်န္က ျပန္လည္ဝင္စားၿပီး အသစ္ေမြးဖြားလာတာပဲ ..

ဒါေပမဲ့ ေသဆံုးတဲ့အခ်ိန္က ဝိဉာဥ္က အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာကြဲေနေတာ့ ႏွစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေမြးဖြားလာတာပဲ ...

သူမသိေသးတာက ဘယ္ဝိဉာဥ္က ပိုၿပီးအားေကာင္းေနတာလဲဆိုတာပဲ ..

ဟုတ္ၿပီ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ရွင္းခ်န္ပဲထားပါေတာ့ ...

သူတို႔ဝိဉာဥ္ေတြက ဒီတိုင္းတကြဲတျပားရိွေနမွာလား.. ႏွစ္ေယာက္တည္းပဲလား .. ထပ္ၿပီးရိွေနေသးတာလား ..

အိုက္ယား သိပ္ကိုေတြးရခက္...

တကယ္လို႔ ႏွစ္ေယာက္နဲ႔မရပ္ပဲ ထပ္ရိွေနရင္ေရာ ..

စြမ္းအားအႀကီးဆံုးတစ္ေယာက္က ဝိဉာဥ္ေတြကို လိုက္စုလိုက္ရင္ က်န္တဲ့ကေလးေတြေရာ ဘယ္လိုျဖစ္မွာလဲ ...

သူတို႔ေလာကမွာ ဒါေတြက မထူးဆန္းေပမဲ့ အျပစ္မဲ့တဲ့ကေလးေတြ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမွာကေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူး .. သူဘာလုပ္ရမလဲ ..

သူ႔အေနနဲ႔ ဘယ္သူကပိုၿပီးခြန္အားႀကီးသလဲအရင္ေစာင့္ၾကည့္ဖို႔လိုအပ္မယ္ထင္တယ္..

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Where stories live. Discover now