အပိုင္း ၆

627 54 0
                                    

" တစ္ .. နွစ္ .. သံုး .. ေလး "

ဒီေန႔ကေတာ့ ကေလးေတြကို ပညာသင္ေပးတာ တစ္လျပည့္ေသာေန႔ ..

စာေရးစာဖတ္တတ္ၿပီးသားေတြမို႔ တစ္လလံုးလံုး သူဟာ သူတို႔သူေတာ္ေလာက စည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းေတြကိုပဲ ကူးေရးခိုင္စ ဖတ္ခိုင္း လုပ္ေပးရသည္...

တစ္လျပည့္ၿပီမို႔ စည္းကမ္းေတြလည္း အကုန္သိေနၾကၿပီ ..

ကေလးေတြက သိပ္ဥာဏ္ေကာင္းၾကသည္..

အသက္ကေလးေတြငယ္ေသးေတာ့ ပညာသင္ခ်ိန္ကလြဲရင္ က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတြဆို .. သူတို႔ေလးေတြကို ထိန္းမနိုင္..

သို႔ေပမဲ့ ဆရာဆိုသည့္ ဂုဏ္ေၾကာင့္လားေတာ့မသိ ... သူ႔ကိုေတာ့ ေၾကာက္လန္႔ပံုရၿပီး သူ႔ေရွ႕ဆို ကေလးေတြက သိပ္မဆိုးၾက...

တစ္လျပည့္ၿပီျဖစ္၍ ယေန႔ ကြန္ဖူးစသင္ရၿပီ..

အၿမဲလြယ္ထားၾက ဓားနွစ္လက္ကို အိမ္မွာပဲေသာက္တင္ေနကတည္းက စာေရးစားပြဲေပၚသာ တင္ထားမိရသည္..

ဓားတို႔ကိုလည္း အဝတ္နဲ႔မသုတ္ျဖစ္ ..

ဥာဥ့္အမဲလိုက္ရတာလည္းမရွိေတာ့ ဓားေတြဖုန္တက္ေနေလာက္ၿပီ.. ဒီေန႔စာသင္ၿပီရင္ေတာ့ ဓားေတြ ဖုန္သုတ္ရေကာင္းရဲ႕ ...

ကေလးေတြအတြက္ ဓားသိုင္းသင္ေပးဖို႔က ေစာလြန္းေနေသးသည္..

ေလာေလာဆယ္ ကိုယ္ခႏၶာႀကံ႕ခိုင္ဖို႔နဲ႔  ခုခံကာကြယ္တတ္ဖို႔ လက္ကိုသံုးရေသာ ကြန္ဖူးကိုအရင္သင္ေပးဖို႔ ရည္႐ြယ္လိုက္သည္..

ယေန႔အတြက္ သင္ေပးရမည့္ ကိုယ္ဟန္ကို သူျပေတာ့ .. ကေလးေတြက လိုက္၍ အေနာက္မွ လိုက္မွတ္ရသည္..

သူ ေလးေခါက္ေလာက္သာျပလိုက္ရသည္.. ကေလးေတြက မွတ္မိေနၿပီ ...

သူရပ္ၾကည့္ေနၿပီး ကေလးေတြကို အမွတ္စဥ္ေအာ္ခိုင္းကာ ကြန္ဖူးေလ့က်င့္ခိုင္းလိုက္သည္..

ေန႔တစ္ဝက္က်ိဳး၍ အိမ္ေရွ႕မွာ လွည္းသံၾကားရသည္..

ဒါဟာ ကေလးမိဘေတြက ကေလးေတြအတြက္ ေန႔လည္စာ လာပို႔ျခင္း ..

ဟုတ္တယ္ .. သူကိုယ္တိုင္လည္း ခ်က္မေကြၽးနိုင္ပါ ..

သူ႔မွာ ဘယ္က ဝင္ေငြရွိလို႔တုန္း ..

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang