အပိုင်း ၁၆

506 50 1
                                    

For Zawgi

တစ္ညလံုး တအိအိငိုကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့ က်ီရန္ကို ဆံုစီခ်န္ မအိပ္ပဲ ေစာင့္ေပးေနမိသည္ ...

' မင္းက အရင္လို စိတ္ဓာတ္ႀကံ့ခိုင္ၿပီး အၿမဲတမ္း ၿပံဳးေနတတ္တဲ့ ေရွာင္ရွင္းခ်န္နဲ႔ မတူေတာ့ဘူး '

လုပ္စရာမရိွတာမို႔ ေရႏြေးတစ္အိုးတည္ကာ မနက္က်ရင္ ေျခလက္မ်က္ႏွာေဆးဖို႔ရန္ လုပ္ေနမိတယ္ ...

' က်ီရန္ မင္းက ႏူးညံ့တယ္ ၿပံဳးျမျမေလး ေနတတ္တယ္ ... ဖုန္းရန္ကေတာ့ ကေလးဆန္တယ္ '

ႏွစ္ေယာက္လံုးမွာ ဝိဥာဥ္အစိတ္အပိုင္းေတြ ပါလာရဲ့သားနဲ႔ ဘာလို႔ အင္အားနည္းတဲ့ မင္းဆီမွာပဲ သူ႔ရဲ့အေငြ့အသက္ေတြကို ေတြ့ေနရတာလဲ ....

အမွန္ဆို ဖုန္းရန္ကမွ ပိုၿပီး တူရမွာမဟုတ္ဘူးလား ...

မ​ေန႔ကညက ငိုမဲ့မဲ့မ်က္ႏွာနဲ႔ ထြက္သြားတဲ့ ဖုန္းရန္ရဲ့မ်က္ႏွာကို သူျမင္ေယာင္မိတိုင္း စိတ္မေကာင္းေပ ...

သူကပဲ ရွင္းခ်န္ရဲ့ငယ္ဘဝကို မသိလို႔မ်ားလား ... ရွင္းခ်န္မွာ ဒီလို ကေလးဆန္တဲ့ အက်င့္စရိုက္ရိွတာ သူမသိလို႔မ်ားလား ..... ဒါလည္းမျဖစ္ႏိုင္ပါ ... ေပါင္ရွန္းစမ္းရန္ ရဲ့တပည့္က တဇြတ္ထိုး ရူးမိုက္မိုက္ ကေလးေပါက္စနမဟုတ္ဘူးေလ ...

အင္း... ကေလးသာသာပဲရိွေသးတာမို႔ အဲ့လိုျဖစ္တာေနမွာပါေလ ..

" အင္း ... "

အနည္းငယ္ ညည္းၫူသံနဲ႔အတူ က်ီရန္က ႏိုးလာေနၿပီ ..

' ႏိုးၿပီလား '

" ဟုတ္ကဲ့ဆရာ ... တပည့္ ဆရာ့ကို အျပစ္ျပဳမိပါၿပီ "

ဝါးကုတင္ေပၚမွထကာ ေျမၾကီးေပၚ ဒူး​ေထါက္ခ်လာတဲ့ က်ီရန္ကို သူ႔မွာ အလ်င္အျမန္ ထူရေသးသည္ ...

' မလိုပါဘူး '

သူထူမေပးတဲ့အတိုင္း က်ီရန္က ထရပ္လိုက္သည္ ... လူပ်ိဳေပါက္အရြယ္ဆိုေပမဲ့ ပိန္သြယ္တဲ့ခႏၶာနဲ႔ အနည္းငယ္ပုေနတဲ့ အရပ္အေမာင္းေၾကာင့္ သူနဲ႔စာရင္ က်ီရန္က တူသားဆိုတာထက္ ပိုငယ္ေနသေယာင္ ...

" ဆရာ ဗိုက္ဆာေရာ့မယ္ တပည့္ အိမ္ျပန္လိုက္မယ္ေလ ၿပီးမွ ဆရာ့အတြက္ တစ္ခုခုယူလာေပးမယ္ "

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Where stories live. Discover now