အပိုင္း ၂

1K 74 0
                                    

ထင္းခုတ္သမားတို႔ ေတာလိုက္မုဆိုးတို႔၏ အၿမဲတမ္း ျမင္ေနၾကျမင္ကြင္းတစ္ခု ...

ေတာင္ေျခေရကန္ေလး၏နံေဘး ထိုင္ေနေသာ သူေတာ္တစ္ေယာက္...

ဒီေန႔ေတာ့ ရာသီဥတုက သာယာၾကည္လင္ေန၍ ထိုသူေတာ္သည္လည္း မ်က္နွာတို႔ၾကည္စင္ေနသည္...

ျဖတ္သြားေသာ သူတို႔က ေလးစားသမႈအရ သူေတာ္ေလးကို လွမ္းနႈတ္ဆက္ၾကေပမဲ့ သူေတာ္ေလးကေတာ့ ေခါင္းသာအသာဆတ္ျပသည္...

ဒါကိုက အင္မတန္ထူးဆန္းေနၿပီ ...

သူတို႔အရင္က ျဖတ္သြားျဖတ္လာလုပ္ေနရင္ေတာင္ ထိုသူေတာ္ေလးက သူတို႔ကို လွည့္ၾကည့္တာမဟုတ္ ...

အင္း ... ဘာျဖစ္ျဖစ္ ရင္းနွီးလာတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ ...

လူအုပ္စုႀကီး ျဖတ္သြားအၿပီးမွာေတာ့ သူေတာ္ေလးဟာ ထံုးစံအတိုင္း တစ္ေယာက္တည္း စိတ္နဲ႔သာ စကားေျပာေနေတာ့သည္...

ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ေနရာမွ ရွံု႔အိတ္ေလးကို ထုတ္ယူလိုက္သည္...

သူမေန႔က လူတစ္ေယာက္နွင့္ဆံုခဲ့သည္...

ထိုလူ၏စကားမ်ားက သူ႔ကို ေတြေဝေနေစသည္...

မေန႔က ထိုလူနဲ႔သူေတြ႕မိတာ ေတာင္ေပၚမွာ အမဲလိုက္ရင္း.....

သူေတာ္အခ်င္းခ်င္းမို႔ စကားျပာစရာမလိုပဲ တစ္ေယဟက္အေျခအေန တစ္ေယာက္ သိနိုင္ေပသည္....

ထိုလူက သူ႔ထံမွ ဝိဥာဥ္ခ်ဳပ္အိတ္ေလးကို ျမင္သြားသည္..

ထိုလူ၏ ဝိဥာဥ္အစြမ္းကျမင့္ေတာ့ ဝိဥာဥ္ခ်ဳပ္အိတ္ထဲက ဝိဥာဥ္စြမ္းအားကိုပါ ခံစားနိုင္ခဲ့သည္ထင့္ ...

" အသင္ ဒီအိတ္ေလး ေဆာင္ထားတာ ၾကာၿပီလား "

သူေခါင္းအသာညိတ္ျပေတာ့ ...

" ဘယ္သူမ်ားလဲ "

မိတ္ေဆြဆိုတဲ့စကားနွစ္လံုးကို ေျမေပၚခ်ေရးျပေတာ့..

ထိုလူက သက္ျပင္းခ်သည္....

" ကြၽန္ေတာ္လည္းအရင္က ကြၽန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ဝိဥာဥ္ကို ခ်ဳပ္ထားခဲ့ဖူးတယ္ "

သူ ထိုလူ၏ ဆက္ေျပာလာမည့္စကားတို႔ကို ၿငိမ္ၿငိမ္ေနေပးျခင္းျဖင့္ နားေထာင္ေပးေနမိသည္...

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Where stories live. Discover now