အပိုင္း ၉

529 62 1
                                    


( A/N စီခ်န္က တစ္ရက္ေလာက္အနားယူေနေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္အနားမယူခဲ့ဘူးေနာ္ honey bee တို႔သိဘို႔ )

ေက်းငွက္တို႔တက်ီက်ီျမည္သံက သူ႔ကို ႏိႈးလိုက္တာနဲ႔အတူတူပဲ ...

တပၫ့္ေတြကိုအနားေပးထားေတာ့ ၿခံဝန္းက တိတ္ဆိတ္ေနတယ္ ... ၁၀ႏွစ္ေလာက္ ပညာသင္ေနခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြ ျဖတ္ေက်ာ္လာၿပီးတဲ့ေနာက္ ...  သူလည္းတိတ္ဆိတ္ျခင္းနဲ႔ အသားမက်ေတာ့ဘူး ..

အိပ္ယာကႏိုးလာေတာ့ သူၾကၫ့္ၾကၫ့္တယ္ .. ၿခံဝန္းထဲမွာ သစ္ရြက္ေႂကြေတြအမ်ားႀကီးပဲ ..

ၾကၫ့္ရတာ သူ တစ္ရက္တိတိအိပ္ေပ်ာ္ေနခဲ့တာပဲ ....

အေဝးႀကီးထ သြားခဲ့ရတဲ့အျပင္ ျပန္လာေတာ့လည္း ဓားပ်ံပါစီးခဲ့ရေတာ့ သူအားေတြသိပ္သံုးလိုက္သလိုျဖစ္သြားပံုရတယ္ ..

တစ္ကိုယ္လံုးကပ္စီးေနသလိုခံစားရလို႔  အဝတ္တို႔သူနမ္းၾကၫ့္ေတာ့ ေခြၽးနံ႔ေတြရတယ္ ..

အဝတ္အပိုတစ္စံုယူၿပီး သူသြားေနက် ကန္နားကို ျမန္ျမန္လွမ္းခဲ့တယ္ .. တဲေလးကိုေတာ့ အကာအကြယ္စည္းတားခဲ့ၿပီးေတာ့ သူစိတ္ေအးလက္ေအးပဲ ေရစိမ္ေနလိုက္တယ္ ..

တခြၽတ္ခြၽတ္အသံၾကားေတာ့ သူလွၫ့္ၾကၫ့္မိတယ္ ..

" ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆရာ တပၫ့္တို႔ေနွာင့္ယွက္မိပါတယ္ "

အရိုအေသျပဳကာ ေခါင္းေလးေတြ ငံု႔ထားၾကတယ္ ..

သူ ေရစက္တို႔ လႊင့္ထုတ္လိုက္တယ္ .. သေဘာက ရတယ္ဆိုတာမ်ိဳး ...

ၿပီးေတာ့ ျပန္ႏွင့္ဖို႔ လက္ျပလိုက္တယ္ ...

သူလည္း ဝတ္ရံုအသစ္ေကာက္ပတ္လိုက္ၿပီး ကေလးေတြအေနာက္က အသာပဲလိုက္ခဲ့တယ္ ..

သူ႔တဲေရ႔ွမွာ ကေလးခုႏွစ္ေယာက္လံုး ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကတယ္ ..

သူလာတာလည္း ျမင္ေရာ အကုန္လံုးက မက္တပ္ရပ္ၿပီး အရိုအေသေပးၾကတယ္ ..

သူလက္ျပၿပီး ထိုင္ခိုင္းလိုက္တယ္ .. သူကေတာ့ တဲထဲဝင္ခဲ့လိုက္တယ္ ...

ေရစိုေနတဲ့ဆံပင္ေတြကို သူမထံုးေနေတာ့ဘူး ..

လက္နဲ႔အသာသပ္ၿပီး ဝတ္ရံု ၾကၫ့္ရဆိုးမေနေအာင္ သူေသခ်ာျပန္ဝတ္လိုက္တယ္ ... ၿပီးေတာ့ မိုးေျမအိတ္ကိုယူၿပီး ကေလးေတြဆီကို ျပန္လာလိုက္တယ္ ..

ျပန္ဆံုမဲ့ဖူးစာ ( ပြန်ဆုံမဲ့ဖူးစာ ) (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang