Characters

146 6 2
                                    

Eliza Morgan: Ξανθιά με μπλέ μάτια . Ζεί στην φτωχό γειτονιά . Της αρέσουν τα όπλα. Έχει ένα τατουάζ στην πλάτη της με το αθάνατο πουλί " Phoenix" . Ζεί με 3 άντρες ,τον πατέρα της , τον 19 χρόνο αδελφό της και το 6 χρόνο μικρό αδελφό της. Δουλεύει με την μαφία.

Χαρακτήρα : Είναι εσωστρεφείς , είναι οξύθυμη , πονηρή , έξυπνη , bad girl , εγωίστρια , ανταγωνιστική , εφευρετική , τολμηρή , εκκεντρική.

Ψευδώνυμο: Dark Phoenix

Ηλικία: 18

Veronica: Καστανά με λίγο κόκκινο και καστανά μάτια. Ζεί σε μία έπαυλη . Είναι μοναχό παιδί η μητέρα της είναι διάσημη τραγουδίστρια ενώ ο πατέρα της είναι μεγάλο επιχειρηματίας.

Χαρακτήρα: Είναι έξυπνη , ψωνάρα , καλή μαθήτρια , της αρέσουν τα bad boys , είναι good girl , υπεύθυνη , ειλικρινής , έμπιστη , συγκρατημένη , συνεργάσιμη , τακτική, προσεκτική, σεμνή.

Ηλικία: 18

Catalina: Μελαχρινή με πράσινα μάτια. Είναι η κολλητή της Eliza. Είναι ορφανή . Ζεί μαζί με την Eliza. Επίσης δουλεύει με την μαφία.

Χαρακτήρας: Bad girl , εσωστρεφείς , ψύχραιμη , ατρόμητη , παρατηρητική , συνεργάσιμη , σαφής , επιπόλαια , αποφασιστική , έμπιστη.

Ηλικία: 18

Liam: Έχει καστανά μαλλιά με γκρί μάτια. Είναι ο μεγαλύτερος αδελφός της Eliza. Δουλεύει και αυτός στην μαφία. Πηγαίνει στο σχολείο γιατί είχε μείνει σε ένα μάθημα.

Ηλικία: 19

Χαρακτήρας: Bad boy , γενναίος , αγαπάει το ποδόσφαιρο και τα όπλα , τολμηρός , ανταγωνιστικός , ευαίσθητος , οργανωτικός , εφευρετικός , ψύχραιμος.

Nicholas: Έχει καστανά μαλλιά και μπλέ μάτια. Έχει δικό του σπίτι. Δουλεύει στην αστυνομία . Είναι ο αρχηγός της αστυνομίας. Τελείωσε το σχολείο με άριστα. Έχει κόλλημα να μάθει ποια είναι η Phoenix .

Ηλικία: 21

Χαρακτήρας: Σκληρός , good boy , έξυπνος , πονηρός , γενναίος , οργανωτικός , τολμηρός , συνεργάσιμος , αξιόπιστος , εφευρετικός , ακούραστος , επιπόλαιος , έμπιστος και συγκροτημένος.

Αυτοί ηταν οι χαρακτήρες του βιβλίου.

Ελπίζω να σας άρεσει το βιβλίο και να το βρείτε ενδιαφέρων.

Αυτά από εμένα τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουWhere stories live. Discover now