Στην φωτογραφία έδειχνε κάποια παιδιά από ένα ορφανοτροφείο μαζί με την κυρία αυτή που συνάντησα πριν λίγο. Μέσα σε αυτά τα παιδιά ήμουν και εγω .
Γιατί ήμουν στην φωτογραφία ;
Δεν το πιστεύω ότι ο πατέρας μου είπε ψέματα ...... Γιατί δεν μου είπε την αλήθεια......Τι έγινε στο παρελθόν που δεν θυμάμαι και ο πατέρας μου δεν θέλει να θυμηθώ.
Πρέπει να βρω αυτή την γυναίκα για να μάθω την αλήθεια. Δεν μπορώ άλλο να ακούω ψέματα.
Αφού δεν με βοηθάει κάνεις τότε θα βρω μόνος μου την αλήθεια.
Γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα από το παρελθόν ;..... Μάλλον αφού δεν έχω θυμηθεί μέχρι τώρα δεν θα ήθελα να θυμηθώ....Κάτι άσχημο θα έχει συμβεί για να μην θέλω να θυμηθώ.
[.....]
Ήμουν σε ένα internet cafe και έψαχνα πληροφορίες στο λάπτοπ μου για το ορφανοτροφείο. Εγώ έπιασα στο χέρι μου το φλιτζάνι με τον καφέ μου και ήπια μια γουλιά.
Τελικά κατάφερα να βρω ένα site που μιλούσε για το ορφανοτροφείο. Το άνοιξα και άρχισα να το διαβάζω με ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του.
Καθώς διάβαζα έμαθα ότι το ορφανοτροφείο κάηκε από ένα εργατικό ατύχημα. Πολλά παιδιά εκείνο το βράδυ της φωτιάς δεν κατάφεραν να επιβιώσουν. Κάποια παιδιά που επιβίωσαν εκείνη την μέρα εξαφανίστηκαν και κανείς δεν ξέρει που είναι μέχρι σήμερα.
Στο site που είχα μπει δεν μπόρεσα να μάθω περισσότερες πληροφορίες για το τι είχε συμβεί εκείνο το βράδυ. Αλλά βρήκα το όνομα της γυναίκας που συνάντησα στο νεκροταφείο.
Την λέγανε Amanda Walton δούλευε στο ορφανοτροφείο. Ήταν η γυναίκα που έφτιαξε το ορφανοτροφείο.
Αν ήθελα να μάθω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τί έγινε εκείνο το βράδυ έπρεπε να την βρω. Άρχισα να ψάχνω για βρω πληροφορίες για αυτήν την γυναίκα.
Μετά από λίγη ώρα ψάξιμο βρήκα το τηλέφωνο της γυναίκας. Κάλεσα τον αριθμό και περίμενα να το σηκώσει.
- Ναι.
- Γειά σας , είστε η κυρία Amanda .
- Ναι , εσείς ποιος είστε ;
- Είμαι ο άντρας που συναντήσατε στο νεκροταφείο. Σας πήρα τηλέφωνο γιατί ήθελα να σας πω ότι σας είχε πέσει η φωτογραφία.
ESTÁS LEYENDO
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Misterio / SuspensoΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...