Αποκάλυψη

32 3 1
                                    

Αδελφέ μου σου γράφω αυτό το γράμμα για να σού πω ότι θα φύγω. Δεν θα ξανά γυρίσω σπίτι και μην με ψάξεις. Επίσης έχω αλλάξει τον αριθμό του τηλεφώνου μου και αυτός που έχεις τώρα είναι άχρηστος. Μην ανησυχείς για εμένα . Θα είμαι καλά και θα έχω δίπλα μου τον άντρα που αγαπώ. Θα με προστατεύει δεν θα πάθω τίποτα κακό όσο είμαι κοντά του. Παραιτήθηκα από την αστυνομία άρα δεν πρόκειται να με βρεις εκεί. Αυτές της μέρες μπορεί να ακούσεις διαφορά . Αλλά να μην σε νοιάζει γιατί εγώ θα είμαι καλά και ασφαλής. Θέλω να προσέχεις την υγεία σου και να βρεις μια καλή κοπέλα να ζήσετε μαζί . Να ξέρεις ότι πάντα θα σε σκέφτομαι.

Με αγάπη η αδερφή σου

Άφησα τον στιλό πάνω στο γραφείο και σηκώθηκα από την καρέκλα.

Θα μου λείψει το σπίτι . Εδώ έχω πολλές αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια. Δεν το πιστεύω ότι φεύγω από αυτό το σπίτι σαν κλέφτης. Πάντα πίστευα ότι από αυτό το σπίτι θα έφευγα ως νύφη.

Με το άσπρο το νυφικό και τον αδελφό μου οποίος θα παρέδιδε στον γαμπρό. Αλλά τα πράγματα άλλαξαν και δεν θα γίνει ποτέ αυτό.

Βέβαια θα τον παντρευτώ τον άντρα που αγαπώ . Αλλά σε αυτόν τον γάμο δεν θα μπορέσεις να έρθεις αδελφέ μου. Γιατί θα είναι επικίνδυνο.

Ελπίζω γρήγορα να ξεπεράσεις την θλίψη σου και να γίνεις ξανά ο χαρούμενος άνθρωπος που είσαι. Αλλά εγώ θα είμαι μαζί σου για να σε βοηθήσω.

Φεύγω δεν θα τα ξαναπούμε ποτέ. Αντίο αδελφέ μου ......

Βγήκα από το σπίτι με ενθουσιασμό για τον καινούργιο κόσμο που πρόκειται να γνωρίσω. Έξω με περίμενε εκείνος μέσα στο μπλε αμάξι του.

Μπήκα στο αμάξι του και αντίκρισα το πρόσωπο του άντρα που αγαπώ.

« Δεν άργησα Mark ; ». Του είπα.

« Όχι , δεν άργησες Katherine ». Μου είπε εκείνος και με φίλησε.

Σταματήσαμε το φιλί μας και κοιταχτήκαμε. Είμαι τόσο χαρούμενη που θα ζήσω μαζί του.

« Πάμε στο σπίτι μας ». Του είπα.

« Ναι ». Μου απάντησε εκείνος και μου έπιασε το χέρι.

Ξεκινήσαμε για να πάμε στο σπίτι που θα ζήσουμε μαζί.

[......]

Βγήκα στην βεράντα του σπιτιού . Αντίκρισα την θέα της θάλασσας που την φώτιζε η δύση του ηλίου.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουWhere stories live. Discover now