Έβλεπα την γυναίκα της ζωής μου να χαϊδεύει την κοιλιά της. Κατά βάθος ξέρω ότι είναι χαρούμενοι που θα γίνει μητέρα αλλά έχει πολλές ανησυχίες που δεν την αφήνουν να δείξει την χαρά που αισθάνεται. Εκείνην την στιγμή την είδα να χαμογελάει ήταν πρώτη φορά που την βλέπω να χαμογελάει. Εγώ έβγαλα το κινητό μου που το πήρα εχθές βράδυ από το σπίτι μου και άρχισα να τραβάω φωτογραφίες την Eliza. Εκείνη γύρισε το κεφάλι της προς τα εμένα.
« Σταμάτα να τραβάς φωτογραφίες ». Μου είπε εκείνη.
« Δεν θα με αφήσεις να χαρώ. Πρώτη μου φορά γίνομαι μπαμπάς ». Της είπα .
« Τι έγινες χαζό μπαμπάς από τώρα ». Μου είπε εκείνη και γέλασε με αυτό που είχε πει.
Είχε το ποιο όμορφο γέλιο . Καθώς την κοιτούσα έκανε την καρδιά μου να χτυπάει γρήγορα. Εγώ έβαλα το χέρι μου στο μάγουλο της και εκείνη με κοίταξε σοκαρισμένη. Άφησα το κινητό μου στο τραπεζάκι που υπήρχε στον χώρο και πήγα ποίο κοντά της. Την φίλησα και αυτή ανταπέδωσε στο φιλί. Αν δεν με έσπρωχνε η Eliza μπορεί να είχαμε κάνει έρωτα πάνω στο κρεβάτι του νοσοκομείου.
« Nicholas πρέπει να σταματήσεις της πονηρές σκέψεις γιατί εγώ αν θυμάσαι έχω το παιδί σου και είμαι σίγουρη ότι δεν θες να πάθει κάτι κακό σωστά ; ». Μου είπε εκείνη αυστηρά.
« Βλέπω ότι και εσύ άρχισες να συμπεριφέρεσαι σαν χαζό μαμά ». Της είπα και αρχίσαμε να γελάμε μαζί.
« Εδώ εμείς γελάμε και η μητέρα μου με κυνηγάει μαζί με τον Liam για να με σκοτώσει ». Μου είπε εκείνη.
« Μην ανησυχείς θα τα φροντίσω εγώ όλα αλλά μόνο για σήμερα θέλω να τα ξεχάσεις όλα αυτά και να χαρείς ». Της είπα.
« Εύκολο να το λες αλλά είναι δύσκολο να το κάνεις ». Μου απάντησε εκείνη.
Εγώ έπιασα στα χέρια μου το κινητό και άρχισα να πληκτρολογώ τον αριθμό αμέσως μετά το τοποθέτησα στο αυτί μου. Μόλις το σήκωσε το τηλέφωνο εγώ του έδωσα εντολή να πάει μικρή ομάδα στο σημερινό κέντρο της μαφίας.
« Τώρα θα είσαι εντάξει ; ». Της είπα.
Εκείνη με αγκάλιασε και εγώ ανταπέδωσα. Ήθελα πολύ να μείνουμε έτσι αλλά δεν ήθελα να περάσουμε όλην την ημέρα με μόνο μια αγκαλιά. Σταματήσαμε την αγκαλιά και κοιταχτήκαμε στα μάτια. Εγώ έβγαλα το σεντόνι που την σκέπαζε και πέρασα το ένα μου χέρι κάτω από τα πόδια της το άλλο μου χέρι το έβαλα πίσω από την πλάτη της. Την σήκωσα και εκείνη πέρασε τα χέρια της γύρο από τον λαιμό μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Mistério / SuspenseΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...