Θανάσιμοι εχθροί

65 4 2
                                    

Νωρίς , Νωρίς μου έστειλαν μύνημα από την μαφία για να πάω να σκοτώσω κάποιον.

Βέβαια εγώ είμαι η καλύτερη δολοφόνος στην μαφία . Ποιόν άλλον θα έστελνα σε μία τέτοια απόστολη.

Έβαλα την μαύρη μου στολή. Κάλυψα τα μαλλιά μου με την κουκούλα της στολής και επίσης έκρυψα το μισό μου πρόσωπο με μια μαύρη μάσκα . Έβαλα όλα τα όπλα μου στης θήκες τους .

Άνοιξα το παράθυρο του δωματίου μου και βγήκα από το δωμάτιο.

Πήγα και πήρα την μηχανή μου πού την είχα στο γκαράζ. Ανέβηκα και έφυγα.

Έφτασα στο ξενοδοχείο στο οποίο έμενε το επόμενο θύμα μου.

Πάρκαρα την μηχανή μου πίσω από το ξενοδοχείο. Σκαρφάλωσα στο κτίριο και ανέβηκα στην σκεπή του ξενοδοχείου.

Από εκεί μπορούσα να δω τα πάντα . Μπορούσα να ελέγξω  ποιοί έμπαιναν και έβγαιναν από το κτίριο.

Εκείνην την στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο μου. Το σήκωσα και το έβαλα στο αυτί μου.

- Έλα τι θες ;

- Κυρία , είναι παγίδα .

- Τι εννοείς ;

- Κυρία , για κάποιον λόγο η αστυνομία έμαθε ότι θα πάτε εκεί και σας περιμένει.

- Στείλε μου την Q .

- Ναι , κυρία .

Έκλεισα το τηλέφωνο και τώρα έπρεπε να περιμένω μέχρι να έρθει Q.

Μετά από μισή ώρα την είδα να έρχεται πάνω σε μια μαύρη μηχανή.

Αφού θέλετε να παίξετε , ας παίξουμε ......

Θα δούμε ποιος θα κερδίσει σε αυτό το παιχνίδι..........

Άρχισα να γελάω σατανικά .

*********** Nicholas

« Κύριε , είστε σίγουρος ότι θα έρθει εδώ ».Ειπε ο συνάδελφος μου .

« Ναι , είμαι απόλυτα σίγουρος. Ότι θα έρθει ». Του απάντησα με σιγουριά.

Επιτέλους θα σε πιάσω Dark Phoenix. Θα κερδίσω σε αυτό το παιχνίδι που ξεκίνησε εσύ !!!

Άκουσα μια γυναίκια φωνή η οποία ερχόταν από τον διάδρομο.

« Βοήθεια !!!!!!!!!! ». Φώναξε η κοπέλα.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin