Στο ξενοδοχείο " Plaza " στην Νέα Υόρκη βρήκαν νεκρό τόν επιχειρηματία καί πρώην έμπορο ναρκωτικών τόν Ryan Macastern .
Όλοι οι εγκληματολόγοι καί ο αρχηγός τής αστυνομίας ερευνούσαν τόν θάνατο αυτού τού άντρα.
Ήξεραν ποιός ήταν ο δολοφόνος του θύματος ήταν η Dark Phoenix . Πώς το ήξεραν αυτό, επειδή είχε χαραγμένο στο σώμα του το αθάνατο πουλί, πού ονομάζεται Φοίνικας.
Το μόνο πού δεν ήξεραν είναι τό ποιός κρύβεται πίσω από την Dark Phoenix.
Αυτό πού απασχολούσε μέρα , νύχτα τόν νεαρό αρχηγό τής αστυνομίας ήταν για αυτήν την διαβόητη γυναίκα, πού έχει καταφέρει να σκοτώσει τόσους ανθρώπους.
Ο νεαρος Nicholas King δεν μπορούσε νά βγάλει από το μυαλό του αυτήν την γυναίκα. Του είχε γίνει πια εμμονή ιδέα .
Μόνο η κοπέλα του ήταν ήρεμη. Γιατί ήξερε, ότι μία μέρα θά την πιάσουν καί θά σαπίσει στην φυλακή. Isabella Rose όμως έπρεπε νά ηρεμήσει τόν Nicholas.
«Μην ανησυχείς κάποια στιγμή θά την πιάσουμε , αγάπη μου» τού είπε για να τον ηρεμήσει.
Εκείνος όμως δεν μπορούσε να ηρεμήσει.
Δεν την είχε δεί ποτέ αλλά είχε ακούσει ιστορίες από ανθρώπους για την Dark Phoenix . Οι οποίες λένε ότι είναι μια καλλονή καί δεν μπορεί νά της αντισταθεί κάνεις . Κάποιοι την φωνάζουν και κόρη του διαβόλου.
«Είμαι σίγουρος για αυτό Isabella . Κάποια στιγμή θα έχω στα χέρια μου την θρυλική Dark Phoenix » αυτό είπε στην κοπέλα του.
Σε ένα σκοτεινό στενό , μέσα σε ένα παλιομοδίτικο σπίτι ζούσε μια οικογένεια . Ένας πατέρας με τους δύο γιούς του καί την μία κόρη του.
« Eliza !!!! επιτέλους ξυπνά ! » φώναξε ο πατέρας της.
Αυτή κοιμόταν πάνω στο μαλακό στρώμα του κρεβατιού τής. Μόλις άκουσε την φωνή του πατέρα της τρόμαξε και έπεσε από το κρεβάτι της. «Αουτς » άφησε έναν ήχο πόνου να φύγει από τα χείλη της.
Σηκώθηκε από το πάτωμα.
«Ξύπνησα πατέρα , ετοιμάζομαι και έρχομαι κάτω » . είπε η Eliza στον πατέρα της.
Η Eliza πλύθηκε , ντύθηκε και κατέβηκε κάτω νά φάει μαζί με τον πατέρα της και τους δύο αδελφούς της. Έφαγαν το φαγητό τους .
«Ποιος θα μας πάει στο σχολείο ; » είπε ο 6 χρόνος Jack.
«Θά σας πάω εγώ στο σχολείο »είπε στον μικρό της αδελφό η Eliza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Gizem / GerilimΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...