Σε ένα δωμάτιο μια ψυχιατρική κλινική είχε μπει η Ελίζα με τα χέρια της αλυσοδεμένα , κάθισε στην καρέκλα που βρίσκονταν απέναντι από τον γιατρό οποίος θα την εξέταζε εκείνη την στιγμή.« Γεια σας κυρία Eliza. Εγώ είμαι ο γιατρός που θα σας εξετάσει ». Της είπε εκείνος ευγενικά.
Όσο τον κοιτούσε τις θύμιζε τον Nicholas. Όμως έλεγε συνέχεια στον εαυτό της ότι έπρεπε να σταματήσει να τον σκέφτεται γιατί εκείνος είχε φύγει και την είχε αφήσει να υποφέρει μέσα σε απαίσιο κελί, χωρίς το κατάλληλο φαγητό και με ανθρώπους που την χτυπούσαν κάθε μέρα.
« Ας ξεκινήσουμε. Τι βλέπεις σε αυτήν την εικόνα ; ». Την ρώτησε και εκεινη κοίταξε την εικόνα με ενδιαφέρον.
« Βλέπω παιδιά να ουρλιάζουν από τον πόνο ». Του απάντησε εκείνη.
« Σε αυτήν την εικόνα τι βλέπεις ; ». Την ξανα ρώτησε ο γιατρός καθώς τις έδειξε μια καινούργια εικόνα .
« Βλέπω τον θάνατο ». Του απάντησε ξανά.
Μετά από της πολλές εικόνες που της έδειξε ο γιατρός , της έδωσε και ένα χαρτί το οποίο τις ανέφερε περιληπτικά το τι νόσο είχε .
« Δεσποίνης Eliza είστε ψυχοπαθής ». Της είπε ήρεμα ο γιατρός.
« Αυτός φταίει που έγινα έτσι !!!!!! ΑΥΤΌΣ !!!!!!! ΜΌΝΟ ΑΥΤΌΣ !!!!!!!.Είπε εκείνη κοιτώντας τον γιατρό με μίσος.
Τότε μπήκε μέσα μια νοσοκόμα και έτρεξε προς το μέρος της Ελίζας για να την ηρεμήσει .
« ΜΗΝ ΜΕ ΑΓΓΊΖΕΙΣ !!!!!!!!!!! ». Της φώναξε η Ελίζα αλλά η νοσοκόμα δεν την άκουσε και τρύπησε το σώμα της με μια μυτερή βελόνα που περιέχε ένα φάρμακο που μπορούσε να την ναρκώσει.
Εκείνη την στιγμή η Ελίζα έκλεισε τα μάτια της και πέρασαν μέσα οι άντρες τις αστυνομία για να την πάρουν πίσω στο κελί της.
Στο κελί της φυλακής
« Ξυπνά επιτέλους. Είναι η ώρα για μεσημεριανό !!!!». Της φώναξε η αστυνομικός.
Εκείνη άνοιξε σιγά - σιγά τα μάτια της και αντίκρισα το άδειο κελί της . Ηταν πάλι μέσα σε αυτό το τρομακτικό μέρος. Τότε η Ελίζα γύρισε το κεφάλι της μπρος το μέρος που βρίσκονταν η αστυνομίκος . Αυτή άνοιξε την πόρτα του κελιού της και ήρθε προς το μέρος της. Την έπιασε από το μπράτσο και την σήκωσε από το κρεβάτι. Την εβγαλε από το κελί της και την οδήγησε προς την αυλή της φυλακής.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Gizem / GerilimΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...