Το ξανθομάλλικο κοριτσάκι είχε βγεί από το σπίτι και αρχισε να περπατάει ήρεμη στον καταπράσινο κήπο. Εκεί όμως που περπατούσε σκόνταψε σε μια πέτρα και έπεσε στο χώμα . Το γόνατο της είχε γεμίσει αίμα και εκείνη ξεκίνησε να κλαίει. Ένα καστανομάλλικο αγόρι με γκρι μάτια άκουσε το κλάμα της και έτρεξε κοντά της.
« Eliza τι έγινε ; ». Την ρώτησε εκείνος.
« Χτύπησα ». Είπε εκείνη κλαίγοντας.
Η Eliza σκούπισε τα δάκρυα της με τα μικρά χεράκια της.
Το καστανομάλλικο αγόρι πήγε κοντά της και έκατσε στα χορτάρια έπειτα κοίταξε το γόνατο της μικρής Eliza. Εκείνος έσκισε την μπλούζα του και το κομμάτι ύφασμα το τύλιξε γύρω από το γόνατο της. Εκείνη τον αγκάλιασε και εκείνος ανταπέδωσε .« Εγώ θα είμαι πάντα δίπλα σου αδελφούλα ». Της είπε εκείνος και αρχισε να της χαϊδεύει απαλά τα ξανθά μαλλιά της.
Κοίταξα το πρόσωπο της γυναίκας που είχα ερωτευτεί παράφορα. Στης αρχή πίστευα ότι αυτό που αισθανόμουν ήταν αδελφική αγάπη αλλά τελικά εξελίχθηκε σε κάτι άλλο. Κάθε φορά που ήμουν κοντά της ήθελα σαν τρελός να την φιλήσω και να αγγίξω το απαλό δέρμα τής. Ήθελα να την κάνω δική μου , ήθελα να είμαι το μόνο άτομο που θα μπορούσε να αγγίξει το σώμα της αλλά τίποτα από αυτά που επιθυμούσα δεν έγιναν. Γιατί εμφανίστηκε αυτός !!! Αυτός μα**κας ο αστυνομικός !!! Μου την πήρε μέσα από τα χέρια μου και την έκανε δική του. Όσο σκέφτομαι ότι αυτός άγγιξε το σώμα της τόσο πολύ θέλω να τον σκοτώσω αλλά πρώτα έπρεπε να αντιμετωπίσω την εξαγριωμένη Eliza .
« Τι είπες ; ». Με ρώτησε εκείνη με νεύρα.
« Σου είπα δεν είμαστε αδέλφια και πότε δεν ήμασταν. Εγώ πάντα ήθελα να σου πω την αλήθεια και να σου πώς αισθάνομαι αλλά συνέχεια με εμπόδιζε ο πατέρας γιατί δεν ήθελε να σου την αποκαλύψω ». Της είπα.
« Τότε αυτός ήταν ο λόγος που με παράτησε στο ορφανοτροφείο τότε ». Είπε εκείνη.
« Ναι , αλλά εγώ κατάφερα και του άλλαξα γνώμη έτσι ξανά γύρισες σπίτι ». Της απάντησα.
« Γιατί με πήρε από τους πραγματικούς γονείς μου ; ». Με ρώτησε.
« Αυτό δεν το γνωρίζω καλό θα ήταν αυτό να το ρωτήσεις στην μητέρα μου αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί το έκανες με εκείνος εφόσον τον μισούσες !!! ». Της είπα θυμωμένα.
« Αυτό είναι δικό μου θέμα και δεν σε αφορά ». Μου φώναξε εκείνη.
« Δεν με αφορά !!! ». Της είπα.
YOU ARE READING
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Mystery / ThrillerΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...