Πίσω από τον θάνατο κρύβεται η αλήθεια

48 3 1
                                    

Έπιασα στο χέρι μου το ποτήρι με την βότκα. Ακούμπησα το ποτήρι στα χείλη μου . Χύθηκε σαν φωτιά το αλκοόλ στον ουρανίσκο μου.

« Πρέπει να σταματήσεις να πίνεις . Έχεις πιει 6 ποτήρια βότκα ». Μου είπε η κολλητή μου.

« Και τι έγινε που ήπια τόσο πολύ. Δεν κατάφερα ούτε τον πόνο μου να ξεχάσω ». Της απάντησα.

« Θα έπρεπε να είσαι χαρούμενη που πέθανε και όχι θλιμμένη. Εξάλλου αν δεν το θυμάσαι αυτός ήταν που δεν ήθελε καν να λέγεσαι παιδί του !!!!. Σε έδωσε σε εκείνο το ορφανοτροφείο ». Μου είπε η Catalina.

« Το ξέρω ότι φταίει για αυτά που πέρασα εκεί !!!». Της απάντησα.

« Όμως γιατί συνεχίζεις να είσαι έτσι ; Αύριο θα επιλέξουμε καινούργιο αρχηγό και αυτός θα είσαι εσύ . Θα μπορέσει μετά από τόσα χρόνια να πάρεις την εκδίκηση σού ». Μου είπε η φίλη μου .

« Παρόλα αυτά είναι ο ΠΑΤΈΡΑΣ ΜΟΥ !!!!!!! ». Είπα και χτύπησα τα χέρια μου με δύναμη στο τραπέζι.

« Επιτέλους ηρέμησε , το πολύ αλκοόλ σε έχει βαρέσει στο κεφάλι. Έχεις πολλά νεύρα σήμερα και δεν βλέπεις λογικά τα πράγματα ». Μου απάντησε θυμωμένα.

« Αυτός ο άντρας με πήρε από εκεί και με μεγάλωσε. Κατάλαβε το λάθος του , για αυτό μπόρεσα να τον συγχωρήσω ». Της είπα ήρεμα.

« Αλλά και πάλι αυτός ευθύνεται για όλα αυτά που πέρασες ». Είπε προσπαθώντας να με μεταπείσει.

« Δεν θέλω να ακούσω αλλά πράγματα για τους πεθαμένους. Εγώ θα φύγω θα του πούμε στο σπίτι ». Της είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα.

Πήγα να φύγω αλλά με σταμάτησε η Catalina.

« Eliza , πρέπει να σκεφτείς λογικά . Αυτό περίμενες εδώ και πολλά χρόνια ». Είπε η Catalina.

« Ναι, αυτό περίμενα χρόνια. Αλλά μην ανακατεύεσαι με τα δικά μου θέματα. Πρώτα λύσε τα δικά σου με τον θείο σου που σε εκβιάζει για λεφτά». Της απάντησα ήρεμα.

« Πώς το ξέρεις αυτό ; ». Με ρώτησε η Catalina.

« Ξέρω τα πάντα και τους πάντες. Αυτή είναι η δουλειά μου ». Της απάντησα και έφυγα από το μαγαζί.

Την ημέρα της κηδείας

Όλοι μας αρχίσαμε να πετάμε κόκκινα τριαντάφυλλα πάνω στον τάφο του πατέρα μου.

« Σήμερα , χάσαμε έναν αρχηγό και πατέρα. Θα είσαι πάντα χαραγμένος στης αναμνήσεις μας. Εμείς θα προστατευσούμε την κληρονομιά σου και δημιουργήσουμε ένα καινούργιο μέλλον για της επόμενες γενιές ». Είπε ο Liam με περηφάνια για τον πατέρα μας.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουWo Geschichten leben. Entdecke jetzt