Ήμουν πάλι στην αίθουσα ανακρίσεων. Καθόμουν στην ξύλινη καρέκλα μου και απέναντι μου καθόταν η κοπέλα με ψευδώνυμο Q.
Έβγαλα από την τσέπη του μπουφάν μου το κινητό μου. Το άνοιξα και έδειξα τον αριθμό του τηλεφώνου της Dark Phoenix.
« Τον ξέρεις αυτόν τον αριθμό ; ». Την ρώτησα.
« Ναι , τον ξέρω αυτόν τον αριθμό είναι της Dark Phoenix ». Μου απάντησε έκπληκτη.
« Λιπών γιατί δεν μπορώ να βρω τον κάτοχο αυτου του αριθμού ; ». Την ξανά ρώτησα.
« Γιατί , αυτός αριθμό δεν είναι από κάποια εταιρία κινητής τηλεφωνίας . Είναι αριθμός που έφτιαξε η μαφία για τα άτομα που δουλεύουν εκεί. Άρα δεν πρόκειται να την βρεις ». Μου απάντησε με ηρεμία.
« Μάλιστα. Γιατί όμως μου έστειλε μύνημα ; ». Την ρώτησα.
« Αυτό δεν το ξέρω αστυνομικέ ; Μήπως της γυαλίσατε το μάτι για αυτό επικοινωνεί μαζί σας ». Μου απάντησε πονηρά η κοπέλα.
« Πάρτε την από εδώ ». Είπα εγώ αυστηρά.
« Ναι , κύριε ». Απάντησε ο συνάδελφος.
Έπιασαν οι δύο αστυνομικοί την Q από τα μπράτσα και πήγαιναν να φύγουν.
« Τόσο γρήγορα με διώχνετε αστυνομικέ ». Μου είπε ξανά πονηρά η Q.
Την πήραν οι αστυνομικοί και την πήγαν στο κελί της.
Γιατί όλα αυτά συμβαίνουν σε εμένα ............. Δεν αντέχω άλλο αυτή η κοπέλα θέλει να παίξει με τα νεύρα μου............. Την μισώ τόσο πολύ που θέλω να την σκοτώσω εγώ ο ίδιος .
Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κινητό μου . Το πήρα στα χέρια μου και είδα ότι είχα ένα μύνημα. Πάτησα το μύνημα για να δω τί γράφει.
💬 Dark Phoenix
Γειά , σου pretty boy. Μην θυμώνεις που δεν μπορείς να με βρεις. Θες να σε βοηθήσω να μάθεις το όνομα μου ;💬Εγώ
Τι θες από εμένα πια ;💬 Dark Phoenix
Εγώ απλός θέλω να σε βοηθήσω pretty boy 😉💬 Εγώ
Τότε αν θες να με βοηθήσει πες μου το όνομα σου για να σε πιάσω και να σε βάλω φυλακή.💬 Dark Phoenix
Αυτό δεν γίνεται. Αλλά θα σου πω ένα στοιχείο για το ποια είμαι. Είμαι μια κοπέλα που ξέρει τα πάντα για εσένα .💬 Εγώ
Είσαι μια κοπέλα που με ξέρει. Αυτό είναι ψέμα με κοροϊδεύεις μπροστά στα μούτρα μου.
YOU ARE READING
Dark Phoenix : Η Ιστορία Ενός Δολοφόνου
Mystery / ThrillerΣτο άκουσμα της σφαίρας όλοι φοβούνται. Όμως δεν γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω στης σκιές. Ποιος είναι αυτός που κρατάει την σκανδάλη του όπλου ; Ένας φόνος μετά τον άλλον. Οι πολίτες είναι τρομαγμένοι, ποιος θα τους σώσει από τον θάνατο ; Θα καταφ...