Το τέλος του Φοίνικα

16 2 2
                                    

Στην οδό Μάντισον Ave της Νέας Υόρκης σε ένα μικρό ρετιρέ μια νεαρή κοπέλα με πορτοκαλοκόκκινα μαλλιά καθόταν και έφτιαχνε το βραδυνό γεύμα της στον πάγκο της κουζίνας μέχρι που μια στιγμή είδε ότι η μπαλκονόπορτα του σαλονιού ήταν ανοιχτή τότε σταμάτησε και πήγε προς τα εκεί.

« Δεν την είχα κλείσει τελικά την μπαλκονόπορτα ; ». Απόρησε εκείνη και αμέσως μετά την έκλεισε.

Μόλις γύρισε από την άλλη πλευρά αντίκρισε έναν άντρα που ήταν ντυμένος στα μαύρα. Εκείνος την έπιασε και την κόλλησε στην μπαλκονόπορτα. Με το δεξί του χέρι της έκλεισε το στόμα ώστε να μήν μπορεί να φωναξει και με το αριστερό του χέρι έβγαλε από την τσέπης του ένα μεταλλικό σόγια που πάνω του ήταν γραμμένη με χρυσά γράμματα λέξη " Φοίνιξ ". Εκείνος άρχισε να την τρυπάει συνεχόμενα στην κοιλιά μέχρι που τα έντερα της βγήκαν από το σώμα της. Εκείνη έπεσε στο πάτωμα νεκρή και ο δολοφόνος της την κοιτούσε με ένα τεράστιο χαμόγελο. Με τον σόγια που είχε χρησιμοποιησει για να σκοτώσει την δύσμοιρη κοπελα , έσκισε με βίαια το νυχτικό που φορούσε και χαρακωσε στην πλατύ της το αθάνατο πουλί.

Η αστυνομία κατέφθασε στο ξενοδοχείο και το σχέδιο μπήκε σε δράση. Η ταυτότητα της Dark Phoenix είχε αποκαλυφθεί και τίποτα δεν μπορούσε να σταματήσει την αστυνομία από το να την συλλάβουν. Ο Νικόλας ο αρχηγός της αστυνομίας ήταν μόνο που δεν είχε ενημερωθεί για το περιστατικό έτσι ζούσε στον δικό του κόσμο οποίος ήταν γεμάτος χαρά γιατί πίστευε ότι πλέον όλα του τα προβλήματα θα σταματούσαν επιτέλους και θα μπορέσει να ζήσει την ζωή που λαχταρούσε μαζί με την Ελίζα και το παιδί τούς. Εκείνος είχε βγει έξω για να πάει να κλείσει εισιτήρια για να πάνε να ζήσουν στην Γερμανία ώστε να μπορέσουν να ζήσουν μια φυσιολογική ζωή χωρίς να τούς κυνηγάει κανείς. Όμως εκείνη την στιγμή δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από την αστυνομία η οποία τον ενημέρωσε για το περιστατικό. Σοκαρισμένος ο Νικόλας έτρεξε γρήγορα στο σπίτι του για να βρει την Ελίζα αλλά εκείνη δεν ήταν πουθενά, το μόνο άτομο που βρίσκονταν εκεί ήταν η Ιζαμπέλα.

Εκείνη τον πλησίασε με ένα χαμόγελο θριάμβου μετά την σύλληψη της Ελίζας και τον ακούμπησε στον ώμο για να τον ηρεμήσει. Επιτέλους αισθάνονταν ότι όλα θα έμπαιναν πλέον στην σειρά με την φυλάκιση της σιχαμένης Ελίζας. Εκείνος επιτέλους θα επέστρεφε σε αυτήν και συλλήψη της Dark Phoenix θα ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την καριέρα της αλλά δεν είχε σκεφτεί καθόλου τα συναισθήματα του Νίκολας, τα οποία τα αντιλήφθηκε όταν εκείνος της έσπρωξε το χέρι από τον ώμο του.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουWhere stories live. Discover now