Πίσω από της λέξεις κρύβεται το μυστικό

43 3 8
                                    

Ένα 10 χρόνο αγόρι περπατούσε στον άδειο διάδρομο του ορφανοτροφείου. Κρατώντας στα χέρια του ένα σακουλάκι με ζελεδάκια που είχαν το σχήμα δαχτυλιδιού. Έφτασε μπροστά από την πόρτα ενός δωματίου. Την χτύπησε ρυθμικά και άνοιξε την πόρτα ένα 7 χρόνο κοριτσάκι. Το κοριτσάκι κοίταξε παραξενεμένα το αγοράκι.

Έπειτα του είπε τα εξής λόγια « Τι θέλεις εδώ ; ». Το αγοράκι έβγαλε από μέσα από το σακουλάκι του ένα ζελεδένιο δαχτυλίδι. Γονάτισε μπροστά της κρατώντας στο ένα του χέρι το ζελεδένιο δαχτυλίδι και στο άλλο του χέρι το σακουλάκι με τα ζελαδάκια. Το αγόρι κοίταξε το κορίτσι ευτυχισμένα και της είπε γλυκά τα εξής λόγια « Θέλεις να με παντρευτείς !! ».

Ήμουνα στο γραφείο συνελεύσεων μαζί με 10 άντρες της μαφίας και φυσικά μαζί μου ήταν η κολλητή μου.

Καθένας τους έχει τα δικά του Σκοτεινά μυστικά. Εμείς στην μαφία αυτούς τούς άντρες τους φωνάζουμε τέρατα της νύχτας.

Γιατί ;

Γιατί είναι οι χειρότεροι άνθρωποι που συνάντησε ποτέ ο κόσμος. Έχουν κάνει βιασμούς , λαθρεμπόριο λευκής σάρκας , εμπόριο ναρκωτικών , εμπόριο πολύτιμων λίθων, δολοφονίες , εμπόριο ανθρωπίνων οργάνων . Αυτοί οι άντρες δεν έχουν καρδιά.

Αυτά βέβαια μπορεί να μην σας φαίνονται πολύ άσχημα γιατί οποιοδήποτε άντρας της μαφίας έχει κάνει τα ίδια πράγματα. Αλλά αυτούς τους ξεχωρίζουμε γιατί αυτοί θα σκότωναν ή θα πουλούσαν την οικογένεια τους για να βγάλουν λεφτά. Πολύ εύκολα αυτοί οι 10 θα κατέστρεφαν την ζωή κάποιων άλλων για να γίνει η δική τους καλύτερη.

Όμως δεν ξέρουν με ποιον τα έχουν βάλει. Μπορεί να είμαι απλός μια δολοφόνος της μαφίας. Αλλά ξέρω πολλά πράγματα για τον καθένα τους ξεχωριστά. Όπως είχα πει στην Catalina καποια στιγμή "Γνωρίζω τους πάντες και τα πάντα " .

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουWhere stories live. Discover now