Είσαι κοντά μου αλλά δεν μπορώ να σε πιάσω

40 3 8
                                    

19/12/2023

Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Ο καιρός έχει περάσει αλλά οι αναμνήσεις μου είναι ακόμα ζωντανές στο μυαλό. Ακόμα θυμάμαι το γέλιο της και της ευτυχισμένες μέρες που περάσαμε μαζί. Νιώθω τύψεις για αυτό που συνέβη αλλά περισσότερο μισώ τον εαυτό μου. Που το άφησα να συμβεί και έφυγα με την ουρά στα σκέλια. Τα κατέστρεψα όλα , την απογοήτευσα ακόμα μια φορά. Θα κάνω τα πάντα για να τα διορθώσω . Θα βάλω σκοπό της ζωής μου να την κάνω να με ερωτευτεί. Ακόμα και αν δεν το καταφέρω θα συνεχίσω να την αγαπώ.

Στο αστυνομικό τμήμα 2020

Καθόμουν στο γραφείο μου και σκεφτόμουν αυτά που έγινα της τελευταίες μέρες.

Ακόμα στο μυαλό μου έπαιζε σαν μουσική αυτό που μου είχε πει η Dark Phoenix " Είμαι μια κοπέλα που ξέρει τα πάντα για εσένα ".

Την ημέρα που κλάπηκαν τα κλειδιά απο τά κελιά των φυλακών. Εκείνη μου είπε ψέματα και εγώ την πίστεψα.

Νόμιζε ότι δεν θα την ανακάλυπτα. Αλλά αν νομίζεις ότι θα χάσω τόσο εύκολα Dark Phoenix.

Δεν ξέρω τι σχεδιάζεις αλλά εγώ θα σε σταματήσω. Δεν θα πιαστώ κορόιδο όπως την προηγούμενη φορά.

Άνοιξε η πόρτα του γραφείου μου και μπήκε μέσα η Isabella. Ήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.

« Γεια σου αγάπη μου. Πώς είσαι ; ». Μου είπε εκείνη γλυκά.

«Τι να κάνω ; Δουλεύω από το πρωί στο γραφείο και δεν έχω ξεκουραστεί καθόλου ». Της απάντησα γλυκά.

« Θες να σου κάνω μασάζ ; ». Μου είπε εκείνη.

« Ναι , θα το ήθελα πολύ ». Της απάντησα.

Αυτή ήρθε από πίσω μου και άρχισε να μου κάνει μασάζ. Ήταν τόσο χαλαρωτικό με έκανε να ηρεμήσω και να ξεχάσω όλα αυτά που έγιναν.

Όμως η ηρεμία μου δεν κράτησε πάρα πολύ. Γιατί υπήρχε μια αναταραχή έξω από το γραφείο μου .

« Τι γίνεται ; ». Ρώτησα εγώ.

« Πάμε να δούμε ». Μου απάντησε εκείνη.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουOnde histórias criam vida. Descubra agora