Το σχέδιο

49 2 3
                                    

( Τρίτο πρόσωπη αφήγηση )

Όλα ήταν τέλεια ως τώρα αλλά πάντα θα μας κυνηγάει εκείνο το αγκάθι στον δρόμο μας . Όμως πλέον δεν ήμασταν μόνοι αλλά είχαμε και ένα παιδί που δεν έφταιγε σε τίποτα. Όλα όμως μια μέρα θα καταστρέφονταν και ο καθένας μας θα οδηγούνταν στην δικιά του κόλαση.

Ο άντρας με τα μαύρα μαλλιά άνοιξε την μπαλκονόπορτα του σπιτιού και βγήκε στην τεράστια βεράντα. Πήγε κοντά στα κάγκελα , ακούμπησε τα χέρια του πάνω τους και κοίταξε την θάλασσα που ήταν κοντά στο σπίτι του. Μάζεψε τα χέρια του από τα κάγκελα έπειτα έβγαλε από την τσέπη του παντελονιού μια ταμπακιέρα και ξεκίνησε να φτιάχνει το τσιγάρο τού. Μόλις το έφτιαξε το τοποθέτησε πάνω στα ροζ σαρκώδη χείλη του καθώς πήρε μια τζούρα και μετά το έβγαλε για να αφήσει τον καπνό να βγει από το στόμα του. Όλα εκεί ήταν όμορφα και ήσυχα αυτό ήταν που θαύμαζε σε αυτό το μέρος ο εικοσάχρονος άντρας.

Εκείνος ξανά έβαλε στο στόμα του το τσιγάρο και εκείνη την στιγμή ήταν που χτύπησε το κινητό τού. Εκείνος το έβγαλε από την τσέπη του τζιν παντελονιού του και κοίταξε τον αριθμό που τον έπαιρνε. Ο αριθμός που τον καλούσε δεν ήταν κανένα από τα άτομα που είχε στις επαφές του κινητού του αλλά αναγνώρισε τον αριθμό αλλά από απλή περιέργεια το σήκωσε και έπειτα το τοποθέτησε στο αυτί του. Εκείνος έβγαλε για δεύτερη φορά το τσιγάρο από τα χείλη του και άφησε τον καπνό να βγει .

« Γιατί με πήρες ; ». Είπε ο μαυρομάλλης άντρας.

« Σε πήρα γιατί θέλω την βοήθεια σου ». Του είπε η βαριά αντρική φωνή από την άλλη γραμμή.

« Θες την βοήθεια μου ; Να σου θυμίσω λοιπόν ότι εγώ σκότωσα τον πατέρα σου ». Είπε ξανά ο μαυρομάλλης.

« Ούτε εγώ συμπαθούσα  τον παλιό γερό παρόλο που ήταν πατέρας μου και δεν θα σου πω ψέματα είχα σκεφτεί πολλές φορές να τον σκοτώσω αλλά εσύ μου έκανες την ζωή ποίο εύκολη ». Είπε ξανά εκεινος.

« Τι με χρειάζεσαι ; ». Είπε ο μαυρομάλλης άντρας.

« Έχω σκεφτεί ένα πολύ καλό σχέδιο για να καταστρέψουμε την Dark Phoenix μια για πάντα Μάρκ ». Είπε ο άντρας από την άλλη γραμμή.

« Γιατί θες να την σκοτώσεις, σε εσένα δεν έκανε τίποτα ». Του είπε ο Μάρκ.

« Γιατί απλούστατα υπάρχουν πράγματα που κρύβονται στο σκοτάδι και περιμένουν κάποιον να τα βγάλει στο φώς ». Του είπε ο άντρας από την άλλη γραμμή.

Dark Phoenix  : Η Ιστορία Ενός ΔολοφόνουKde žijí příběhy. Začni objevovat