Βιτεξ(#4)

41 10 0
                                    

Μια POV

Έχει περάσει μια βδομάδα που ήμαστε εδώ. Δεν μπορώ να πω ωραία είναι. Τα έχεις όλα στα πόδια σου και δεν χρειάζεται να πηγαίνεις με το αυτοκίνητο. Με τα κορίτσια είχαμε συναντηθεί αρκετές φορές από τότε που ήρθα και είπαμε για τις καινούργιες γνωριμίες μας(😏). Αύριο ξεκινάω σχολείο. Δεν έχω άγχος εφόσον θα είμαι με της άλλες τις τρελές.

Τώρα πήγαινα σπίτι μετά από μια βόλτα στην περιοχή. Δεν είχα προλάβει να μάθω την γειτονιά μου.Θα μου πεις λογικό αφού όλη την βδομάδα προσπαθούσα να βρω φροντιστήρια, γυμναστήριο και ένα καθηγητή κιθάρας(που τελικά βρηκα🤗).

Ξαφνικά βρέθηκα σε ένα παρκάκι. Ότι πρέπει είχα αρχίσει να κουράζομαι κιόλας.Σωτηριαα!!!

Και εκεί που πλεον είμαι.....

3 βήματα μακριά από τον παράδεισο...






2 βήματα μακριά από τον παράδεισο.....

1βημα μακριά από τον παράδεισο.....

...... το πάτωμα ήθελε αγκαλιά!


Τι στο ??!!!!!

"Πρόσεχε κουκλίτσα μου"ειπε μια μπορώ να πω ΠΟΛΥ ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΤΣΙΡΙΧΤΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΠΙΟ ΚΟΥΦΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΤΌΒΕΝ!!!!!!!

Σηκώνω το προσωπάκι μου ,που ήταν έτοιμο να κάνει γλωσσοφιλο στο πεζοδρόμιο(νεπ τόσο κοντά ήμουν) και αντικρίζω μια Μπάρμπι.

Ερε την κωλοφαρδια μου μέσα με τις πλαστικές!Στο παλιό μου σχολείο είχαμε πολλές από δαυτες.

"Εσύ με έσπρωξες "είπα μέσα από τα δόντια μου για να φανώ και λίγο πιο ευγενική .Τώρα θα μου πείτε είναι ευγενικό να μιλάς σε κάποιον μέσα από τα δόντια??Ναι άμα η άλλη επιλογή είναι να του ξεριζωσεις το μαλλί τρίχα τρίχα.

"Μάλλον η πτώση σου ήταν πολύ γερή "είπε με ένα ξινισμενο υφάκι.

Τότε πρόσεξα τι φορούσε. Ή μάλλον τι δεν φορούσε. ΡΟΥΧΑ.

"Καλέ ποτέ έβγαλαν τα βιτεξ σε προσφορά και δεν πρόλαβα να πάω για ψώνια??"είπα δείχνοντας το κίτρινο κορμάκι της με τα υπερβολικά σκισιματα

"Άντε μου στο διάολο "είπα και εκείνη ξεγκουμπηστηκε από μπροστά μου όλο νεύρα.

"Χαιρετίσματα σε όσους έχω στείλει εκεί πέρα!!"φώναξα όταν λίγο πιο μακριά και αυτή γύρισε και μου έκανε κωλοδακτυλο.

Εδώ μιλάμε για σοβαρό πρόβλημα.Τεσπα.

Παγκάκι οι δύο μας τώρα!!😏😏😏

Pretty face Where stories live. Discover now