Αυτο θα πει ζωη(#33)

12 5 0
                                    

Λουκ POV

"Είσαι...πανέμορφη "είπα και της χαμογελασα

"Και εσύ Δεν πας πίσω.Ωραιο πουκάμισο "είπε και μου έκλεισε το μάτι. Άγριες διαθέσεις βλέπω...

"Πάμε μέσα "είπε η κ.Κρίστη και οδηγηθήκαμε στο σαλόνι. Έκατσα στον καναπέ δίπλα μου η Ρόζα και στον απέναντι καναπέ οι γονείς της.

"Και για πες μας Λουκ...Είσαι από εδώ ?"ρωτάει ο πατέρας της Ρόζας

"Ναι Θεσσαλονίκη. Βέβαια η μαμά μου είναι από Αθήνα αλλά είπαμε να μείνουμε εδω"

"Μια χαρά. Οι γονείς δουλεύουν? "

"Μπαμπά..."είπε η Ρόζα και έκανε μια θυμωμένη φατσούλα.

"Δεν πειράζει..Ο μπαμπάς μου είναι υπάλληλος σε μια εταιρεία και η μαμά μου είναι νοσοκόμα "

"Πολύ καλά. Σε ποια εταιρεία δουλεύει ο πατέρας σου?"

"Στην 《Σαράντου Α.Ε.》. Είναι λίγο πιο έξω από την πολη"

"Ααα την ξέρω. Την έχει ένας φίλος μου. Σπουδαίος άνθρωπος. "

"Ναι.."

"Και Για πες μας...τι σκέφτεσαι να περάσεις? Αν δεν κάνω λάθος είσαι ένα χρόνο μεγαλύτερος από την Ρόζα αρα γράφεις πανελλήνιες σωστά?"

"Ναι δίνω φέτος και σκέφτομαι για μηχανικός αυτοκινήτων "

"Ωραία δουλειά. Σου αρέσουν τα αυτοκίνητα?"

"Ναι αρκετά"

"Η Ρόζα τώρα θα πάρε το πρώτο της αυτοκίνητο "

"Ναι ξέρω μου έχει πει"

"Το τραπέζι είναι έτοιμο πάμε να φάμε?"ρώτησε η κ.Κρίστη

"Πάμε "είπαμε όλοι ομόφωνα.

________________________________________

"Χαχαχα να σε καλά αγόρι μου!Με έκανες και γέλασα και σήμερα "είπε ο μπαμπάς της Ρόζας

Τώρα έχουμε πάρει στο στάδιο που λέω τα πετυχημένα αστεία μου για να τον καλοπιασω. Και από ότι φαίνεται πάμε καλά

"Γενικά κάνει πολλά αστεία ο Λουκ "Είπε η Ρόζα και μου έπιασε το χέρι κάτω από το τραπέζι. Γύρισε μου χαμογέλασε και εγώ της το ανταπέδωσα.

"Λοιπόν έχει πάει αργά οπότε σιγά σιγά να πηγαίνω και εγω"ειοα και σηκώθηκα από το τραπέζι

"Μα όχι κάτσε λίγο ακόμα "είπε ο κ.Παύλος ενώ σηκώθηκε και αυτός

"Με όλο το σεβασμό θα ήθελα να πάω και σπίτι. Ξέρετε σήμερα ο μπαμπάς δουλεύει βράδυ οπότε θα ήθελα να είναι με την μητέρα μου"

Pretty face Where stories live. Discover now