Θελω να σε μάθω (#12)

37 7 2
                                    

Κλειώ POV

"Πάμε πάλι.......u=?"

"Εμ....m*g??"

"Όχι Αχιλλέα!!Στο έχω πει 5 φορές!!"

"Πωω μην φωνάζεις! Απλά θέλω ένα διάλλειμα...1,5 ώρα εδώ δηλαδή άνθρωπος είμαι..."Είπε Και έπεσε πάνω στο βιβλίο του.

Έχε χάρη που άμα συνεχίζαμε θα σε σκότωνα και δεν έχω όρεξη για να κρύψω το πτώμα σου!

"Καλά..."

"Εσύ δεν κουράζεσαι να διαβάζεις τόσες ώρες?"ρώτησε ο Αχιλλέας αφού σήκωσε το κεφάλι του.

"Μα δεν διαβάζω και τόσες ώρες.. "

"Σε πιστέψαμε τώρα! "

"Τι εννοείς? "

"Εεε πως να στο πω...είσαι ο τύπος κοριτσιού που είναι συνέχεια με ένα βιβλίο στο χέρι που δεν πάει σε όλα τα πάρτυ και τέτοια. "

"Επειδή με βλέπεις 5 ώρες την βδομάδα Δεν σημάνει πως με ξέρεις!!"είπα υψώνοντας την φωνή μου.


Άκου σε εκεί!Ωραία βγάζω καλούς βαθμούς! Μπορει να ξέρω κάποια πράγματα που άλλοι να θεωρούν ασήμαντα! Αλλά όχι πως είμαι και κολλημένη με αυτό!

"Μην ταράζεσαι!Δεν ήθελα να σε προσβάλω.Και ναι δεν σε ξέρω αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορώ να σε μάθω! Και μέχρι στιγμής μου έχεις δώσει αυτήν την εντύπωση! "

"Και γιατί να θέλεις να μάθεις μια 'Που είναι συνέχεια με ένα βιβλίο'"?μιμήθηκα τον τρόπο που το είχε πει πιο πριν ξανά φωνάζοντας




"Γιατί ίσως με ενδιαφέρει!"Φώναξε και αυτός και σηκώθηκε όρθιος.




Εγώ έμεινα λίγο...οκ παραφερθηκα ξανα
Γενικά σε αυτό το θέμα που με λένε φυτό δεν μπορώ χάνω τον έλεγχο. Και τώρα είπε πως θα ήθελε να με μάθει,γιατί τον ενδιαφέρω?




"Έλα εδώ"είπε ο Αχιλλέας βγάζοντας με από τις σκέψεις και με πήρε αγκαλιά.


Μισό?Τι....?!!!?! Βαβααναξσηςβςηςβς

"Τ-τι κάνεις? "Είπα χωρίς να απομακρυνθω.

"Είσαι ίδια με την αδέρφη μου. Άμα της πω πως είναι φυτό τα πέρνει στο κρανίο. Αυτός είναι ο τρόπος να την κάνω μα σκάσει! "Είπε και με έβγαλε από την αγκαλιά μου αλλά έβαλε τα χέρια του στους ώμους μου.

"Και εφόσον δεν μπορώ να σε κάνω να σκάσεις με άλλον τρόπο...ακόμα....θα σε κάνω έτσι "είπε και πήρε ένα νικητήριο ύφος.


Pretty face Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang