Κλειώ POV
Μόλις έκανα μπάνιο και τώρα στεγνωνα τα μαλλιά μου.Σε λίγο έχω μάθημα με τον Αχιλλέα Και προσπαθώ να σκεφτώ πιο θα είναι το επόμενο κεφάλαιο που θα ασχοληθούμε. Μπορεί να είναι δύσκολο,να συγκεντρωθούμε κάποιες φορές αλλά πλάκα πλάκα νομίζω πως την ύλη την βγάζουμε άνετα. Αυτό γίνατε βέβαια αφού έχω τάξει στον Αχιλλέα ένα ραντεβού ή ένα απόγευμα με αγκαλιές, ταινία και τα δικά μας. Είναι πολύ ρομαντικός αν και δεν του φαίνεται.
Άφησα το πιστολάκι στο πάγκο του μπάνιου. Πήγα να βγω αλλά με σταμάτησε η μαμά μου.
"Γεια"Είπα και της χαμογελασα
Αυτή με δυσκολία μου χάρισε ένα χαμόγελο και τότε άρχισα να αγχώνομαι
"Μαμά όλα καλά?"ρώτησα και της έπιασα το μπράτσο
"Ναι αγάπη μου,έχω να σου ανακοινώσω κάτι "Είπε και μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω στο σαλόνι
Τι να έγινε ξαφνικά? Όλα καλά πήγαιναν και με την δουλειά του πατριού μου αλλά και με την δουλειά της μαμάς.
Έκατσε στον καναπέ και εγώ την ακολούθησα. Στη αρχή κοιτούσε τα πόδια της αλλά ύστερα ξεκίνησε να μιλά
"Άκου γλυκιά μου, μου πρότειναν μια πολύ καλή δική. Άμα πάω τα λεφτά θα είναι πολύ καλα"
"Αυτό είναι υπερόχο μαμά "είπα αι της χάρισα ένα χαμόγελο
"Το θέμα είναι πως αυτή η δική θα γίνει στη Αθήνα σε ένα μήνα αλλά θα πρεπε7 να παω πιο νωρίς για να δούμε τα επιχειρήματα μας"
"Θα μετακομίσουμε? "Είπα σοκαρισμένη. Άμα έφευγα από δω θα έχανα τα πάντα .Τις κολλητές μου,τον Αχιλλέα.....
"Μην στεναχωριέσαι αγάπη μου!Έχω θα φύγω μόνο....απλά θα έρθει και ο Χάρης μαζί μου οπότε θα πας να μείνεις αλλού για όσο λείπουμε "
Εδώ δεν μου τα λέει καλά...Που θα πάω να μείνω? Στα κορίτσια? Μακάρι!!
"Λοιπόν θα μείνεις....Στην κ.Ξενια "είπε και έκλεισε τα μάτια της σαν να φοβόταν την απάντηση μου.
"Δηλαδή θα μείνω μην τον Αχιλλέα?!"Είπα και σηκώθηκα όρθια
"Μην θυμώσεις απλά σκεφτηκ...."
"Μαμά σε ευχαριστώ πολύ!!!"είπα ενώ την αγκάλιασα σφιχτά
"Ποτέ φεύγεις? "Είπα όταν βγήκα από την αγκαλιά της
"Βασικά...πετάω σε 3 ώρες!"
"Σε τρεις ώρες!!?Πάω να ετοιμάσω την βαλίτσα Μου "
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤