Νευραα(#39)

21 5 0
                                    

Ρόζα POV

Ωραία πριν τρομάξετε ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ .
Βασικά έμεινα Αθήνα και είμαι ακόμη εδώ για 1 βδομάδα. Μένω στην θεία μου και έχω ενημερώσει τους γονείς μου. Τους είπα πως δεν ένοιωθε θα καλά και πως απλά ήθελα λίγο χρόνο γιατί με έπιασε ένα στρες με τις εξετάσεις και γενικά με την ρουτίνα μου.

Το καλό είναι πως έχω πάρει τα πράγματα πολύ χαλαρά. Μίλησα με την θεία μου για τον...ξέρετε εσείς.. Και μου είπε να μην κάνω σαν υστερικια κάθε φορά που κάποιος θα με πληγώνει. Και είχε απόλυτο δίκιο.!

Βέβαια αυτό που με τρώει είναι άμα εκείνα τα τηλέφωνα ήταν για να μου εξηγήσει τι έγινε...Δεν του άφησα και το περιθώριο..

Αλλά ΟΧΙ!Θα είχε ψάξει παντού κι θα ήξερε ότι δεν είναι σε θέση για πολλά μπλα μπλα

Το καινούργιο κινητό μου το έχουν μόνο η θεία μου και οι γονείς μου οπότε δεν μίλησα με κάποιον άλλο.

Η μαμά μου είπε πως η Μια ήρθε στο σπίτι και ήθελε να μου μιλήσει...καιρός να τα βρω μαζί της..το σκατο μου έλλειψε!!

Μπήκα στα μουλωχτά στα social τα media μου και είδα πολλά μηνύματα από αυτή. Αλλά είπα να την αφήσω λίγο..στο κάτω κάτω μου μίλησε λίγο άσχημα

Και ο μπαμπουινος είχε στείλει αλλά δεν μπήκα καν στον κόπο να τα ανοίξω...Αλλά δεν με νοιάζει κιόλας σωστά?

_

Μπορεί να είμαι φιλοξενούμενη αλλά τις δουλίτσες μου τις κάνω. Τώρα πάω στο σουπερμάρκετ για εφοδιασμό. Ναι σκοπεύω να πάω στον πάγκο με τα υγιεινά και μα τα αραδιασω όλα!!

Μπήκα μέσα πήρα καροτσάκι και πήγα στον παράδεισο! Οοο ναιιι.Σοκολατεςςςς.Συγγνωμη δεν πιστεύω να πιστέψατε πως θα πήγαινα να πάρω φρουτάκια και γιαουρτάκια!!

Ειμαι χωρισμένη και όπως κάθε χωρισμένη θέλω μα φάω να κλάψω να δω καμία ταινία ...

Αυτό συνήθως το κάνουν 2-3 μέρες αλλά σιγάαααα μωρέ εγώ το έκανε 1ΕΒΔΟΜΆΔΑ !!

Χιχι Όχι δεν έγινα μοσχαρα ξέρω πως το σκεφτήκατε! Εγώ ακόμα το φιδισιο κορμάκι Μου.

Το καλύτερο σημείο μέχρι στιγμής είναι στις ταινίες.Οταν η θεία μου βρίζει το κάθε αρσενικό για να με κάνει να νοιώσω καλύτερα είναι το σημείο που γελάω πιο πολύ. Και γελάω αρκετά αυτές τις μέρες...

"Κοίτα το ζώο!Ούτε να φάει δεν ξέρει μόνο του! Και ποιος είναι δίπλα του για να τον βάζει στο ίσιο δρόμο?Μια γυναίκα φυσικά!!!!Ίιιιιιιι κοίτα κοίτα Ρόζα τι χαλί μαύρο....."

Pretty face Where stories live. Discover now