Κλειώ POV
Χθες περάσαμε πολύ ωραία! Αν και σήμερα είμαι η μοναδική χωρίς πονοκέφαλο! #proud😁
Σήμερα έχω μάθημα με τον Αχιλλέα. Δεν έχω άγχος απλα πρέπει να βρω τρόπους που να τον κάνουν να αγαπήσει την φυσική. Ακατόρθωτο μοιαζει!
Όταν μου ερχόταν μια ιδέα την έγραφα σε ένα χαρτί και σιγά σιγα βρήκα πως θα κάνω το πρώτο μάθημα.
Η ώρα πέρασε και έπρεπε να πάω για μάθημα. Μπήκαμε με την μαμά στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε.
"Πώς είναι τα μαθήματα?"
Που να ξερες....
"Όλα μια χαρα"
"Αλήθεια?"
"Ναι γιατί όχι? "
"Γιατί μου είπε η μαμά του Αχιλλέα πως είσαι η πρώτη που πηγαίνει και 2 φορά για μάθημα "
Μισό τι?
"Άρα θεωρητικά δεν έχει κάνει μάθημα με άλλους καθηγητές απλά τους γνώρισε?"
"Από τι φαίνετε "
"Τότε πως κρίνουν πως είναι καλός μαθητής και δύσκολος χαρακτήρας?"
"Το οτιβειναι μαθητής με λιγοτερο καλές επιδόσεις φαίνετε από τους βαθμούς του στο σχολείο. Τώρα ο δύσκολος χαρακτήρας μάλλον στο νότο κανένας καθηγητής δεν τον έκανα να θέλει να συνεχίσει μαζί του"
"Περίεργο..."
"Ναι....."
Ύστερα από λίγο επιτέλους φτάσαμε.
"Τα λέμε μετά "
"Γεια σου μαμά!"
________________________________________
"Καλώς την "είπε ενώ καθόταν στην καρέκλα του έτοιμος για μάθηση
Δεν πιστεύω να το πιστέψατε
Καθόταν στο παράθυρο και κάπνιζε.
"Μόλις τελειώσω θα ξεκινήσουμε "
"Νόμιζα πως εγώ έκανα κουμάντο στα μαθήματα "
"Εγώ δίνω τα χρήματα έγωκανω κουμάντο "είπε και πέταξε το αποτσιγαρο εξω απο το ανοιζτο παράθυρό.
Κάθησε στην καρέκλα του και περίμενε τι θα πω
"Λοιπόν θα σου δώσω ένα τεστ να κάνεις για να δω σε τι επίπεδο είσαι"
"Τεστ?Από την πρώτη μέρα ?"είπε και έβαλε το κεφάλι του μέσα στις παλάμες του.Παιδικη αφέλεια.....
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤