Θα σε πνίξω στα φιλιά(#27)

24 5 2
                                    

Ρόζα POV

Έκλεισα την πόρτα και μπήκα μέσα.Α ρε Φιλιππε με συγκίνησες βραδιάτικα. Όσο για αυτό που είπε πως γεμίζω τα κενά της οικογένειας του είναι επειδή οι γονείς του σκοτώθηκαν σε δυστύχημα και έμεινε με την θεία του που έτυχε να είναι γειτόνισσα μας. Έτσι από μικρά είμαστε μαζί και γενικά για θεματα που τον απασχολουν έρχεται πρώτα σε μένα και τα λέει.

Πήγα στην κουζίνα και έβαλα ένα ποτήρι νερό να πιώ. Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και ξαφνιαζομαι. Ποιος κρούει την πόρτα μου τέτοια ώρα?

Πάω στις την πόρτα και την ανοίγω.

Ωπ ένας Λουκ!

"Γεια!Πώς και από εδώ?"ρωτάω προβληματισμενος μιας και θυμόμουν να είχαμε κανονίζει κάτι.

"Μα δεν μπορώ να έρθω να δω το κορίτσι μου?"ρωτάει και μπαίνει μέσα

Ποιος σου είπε να περάσεις κύριος?οκ εντάξει πλάκα κάνω!

Κάθισε στον καναπέ και έγειρε το κεφάλι του πίσω.Φαινοταν κουρασμένος.

"Τι δουλειά είχες σήμερα?"ρωτάω ενώ κάθομαι δίπλα του.

"Γιατι σου ελειψα?"λεει και ενα στραβό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του

"Μπορεί.."είπα και χοθηκα στην αγκαλιά του. Αυτός πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με έφερε πιο κοντά του. Τον ένοιωσα να μυρίζει ξανά τα μαλλιά μου.

"Σου αρέσει το άρωμα τους?"τον ρωτάω ενώ γελάω στο τέλος.

"Τα πάντα μου αρέσουν σε εσένα "ειπε και γύρισα και τον κοίταξα. Αυτός φίλησε την μύτη μου και εγώ το έριξα πιο πολύ.

"Να σε ρωτήσω κάτι "λέει κάπως ανήσυχος

"Πες μου"

"Ο Φίλιππος τι έκανε εδώ?"

Εγώ σουφρωσα τα φρύδια μου και βγήκα από την αγκαλιά του.

"Πώς ξέρεις πως ήταν εδώ?"

Μα καλά κάμερες έχει βάλει?!

"Μην ανησυχείς πριγκίπισσα...Τον πέτυχα εξω"

"Μάλιστα...ήρθε να μου πει κατι"

"Τι ακριβώς σου είπε?"ρώτησε και νομίζω είχε νευριάσει για κάποιον λόγο

"Δεν θα το πεις πουθενά όμως!"είπα και αυτός έγνεψε

"Ερωτεύτηκε! "Είπα ενθουσιασμένη

Από την άλλη ο Λουκ δεν φαινόταν πολύ καλά. Καλά αυτός είναι κόκκινος!

"Με ποια?"ειπε σοβαρά και άρχισα να αγχώνομαι

Pretty face Where stories live. Discover now