"Παρακαλώ? "(#34)

20 7 2
                                    

Κλειώ POV

Μα γιατί έφυγα έτσι? Πρέπει να ηρεμήσω. Κάποια ξαδέρφη θα είναι! Σωστά?Αλλά και να είναι καμία πρώην του ,τώρα τα έχει με εμένα οπότε... Δεν πρέπει να ταραζομαι. Ανασουλες !

Οκ ωραία, έφυγα από το σπίτι....τώρα που πάω? Θα συναντηθώ με τα κορίτσια! Έχουμε να πούμε πολλά....!

[...]

ΤΕΛΕΙΑ!ΓΙΝΑΜΑΙ ΚΩΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΊΤΣΙΑ !!!!!

Η Ρόζα έφυγε από το σπίτι και οκ έχω σοκαριστεί με την συμπεριφορά και τον δύο κοριτσιών. Και τώρα εγώ είμαι στην μέση. Και είναι σαν να περιμένουν να διαλέξω στρατόπεδα.Ροζα ή Μία? Ηλίθια ή Παν Ηλίθια?

"Κλειώ άμα θες πανε σπίτι σου...θέλω να μείνω μόνη.."Η Μια αγκάλιασε τον εαυτό της και άρχισε να προχωράει προς το δωμάτιο τής.

"Καλα"ειπα και πήρα τα πράγματα μου και βγήκα έξω.

Και τώρα πάλι στους δρόμους.. ανοίγω το κινητό μου που τόση ώρα το είχα στην σιγαση για να δω την ώρα.

Ω ΧΡΙΣΤΌΣ!

13 αναπάντητες κλήσεις (αναπάντητες κλήσεις παντουυυ🎶) και 20 μηνύματα!

Και μαντέψτε από ποιον?Και η απάντηση στην ερώτηση των 10000000000000000€ είναι......

.....

..

.

Ο Αχιλλέας!


Μαζεύω το κουράγιο μου και τον περνώ τηλέφωνο.

Χτυπάει

Χτυπάει

Χτυπάει

Και....

Χτυπάει

Όμως....

Το σήκωσε! Γαμω το και είχα μια ελπίδα πως θα ζήσω!

"Κλειώ? "

"Ναι..."

"Πάλι καλά είσαι καλά..."Μια ανάσα ανακούφισης ακούστηκε από την άλλη μεριά του τηλεφώνου. Έστω δεν ήταν θυμ-

"Τώρα ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ!ΠΩΣ ΕΞΑΦΑΝΊΣΤΗΚΕΣ ΕΤΣΙ? Θες να πάω από εγκεφαλικό έτσι? "

Τελικά θύμωσε.....!

"Συγγνώμη...Δεν ήθελα...εγώ...απλά έγινε κάτι και..."

"Θες να φύγεις από το σπίτι? "Είπε και κατάλαβα από την χροιά της φωνής του πως ήταν λυπημένος

"Τι?Όχι!Απλά....έγινε κάτι....που αλλά με προβλημάτισε...Και...να πως να το πω "

"Έλα σπίτι "είπε απότομα και μου το έκλεισε

Pretty face Where stories live. Discover now