Πίτσα και καινούργιες φιλίες!(#40)

23 3 0
                                    

Κλειώ POV

Ο Αχιλλέας θέλει μα μιλήσουμε για αυτό με το που σχολίασε έτρεξα σπίτι. Θέλει μάλλον να μου μιλήσει για τον Γιάννη αλλά εφόσον πλέον είναι καλά δεν ξέρω τι τον απασχολεί.

Μπήκα στο αυτοκίνητο που μου έχει δώσει ο Αχιλλέας για να μετακινουμε και σε ένα 15 έφτασα σπίτι. Οκ μπορεί στην αρχή να νόμιζα ότι θα εμένα στου διαόλου τη μανα αλλά άμα μάθεις τον δρόμο δεν είναι τόσο τραγικό.

Πάρκαρα το αυτοκινητάκι μου και μπήκα στην αυλή. Χαιρέτησα τον σεκουριτα που έχουμε κι πήγα προς την πόρτα. Αναρωτιέμαι άμα δω ποτέ αυτόν τον άνθρωπο να γελάει. Σαν τον Κοκκινάκη από το survivor είναι!

Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Στον καναπέ είδα ένα Αχιλλέα φαρδύ πλατύ στον καναπέ να βλέπει μια σειρά. Ζωάρα!

"Γεια σου όμορφε "είπα και έκατσα δίπλα του στον καναπέ.

"Ήρθες "είπε και μου χαμογέλασε δίνοντας μου ένα φιλάκι στο μέτωπο.

Για να είμαι εδώ ήρθα μπαμπουινε ,τι Ρωτάς? Αλλά τεσπα θα είμαι καλή.

"Ναι ήρθα.. εε ήθελες να μιλήσουμε σωστά? "

"Εεε ναι "είπε και έκατσε κανονικά στην θέση του.

Πολλά "εεε" έπεσαν και δεν μου αρέσει ....

"Λοιπόν..."είπα γιατί από έβλεπα εδώ θα μέναμε για κάνα χρόνο

"Ο Γιάννης καλά είναι? "

Έλα μου? Εγώ σαν ηλίθια ανησυχουσα όλη μέρα για το τι θα ακούσω και αυτός μου έγινε ψυχοπονιαρης!

"Καλύτερα είναι...αυτό ήθελες να με ρωτήσεις?"

"Όχι..."

"Ρωτα με τότε αυτό που θες μην το πας μέσω Λαμίας "

"Θα έκανες τα ίδια και για εμένα?"

Εγώ έκατσα και τον κοιτούσα...ζήλευε το μωρό μου για αυτό ήταν έτσι? Μπορεί τώρα να φαίνεται πολύ λυπημένος αλλά είναι πολύ γλυκούλι αυτό που κάνει...Οκ έγινα τώρα παρανοϊκή κοπέλα, αυτό δεν είναι καλό....

"Θα έκανα τα πάντα για να γίνεις καλά...Και εύχομαι ποτέ να μην βρεθείς στην θέση του Γιάννη. Θέλω να είμαστε εδώ μαζί και να μην τρέχουμε σε νοσοκομεία και αυτά!Και άμα χτυπά ξύλο γίνει κάτι μα είσαι σίγουρος πως εγώ θα είναι πάντα δίπλα σου"του είπα και έπιασα τα χέρια του χαρίζοντας του και ένα πλάγιο χαμόγελο

Αυτός μου χαμογέλασε και με έσφιξε στην αγκαλιά του .

"Θες να σε βγάλω σήμερα?πάμε για πίτσα? "Με ρώτησε ενώ με είχε ακόμη αγκαλιά

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pretty face Where stories live. Discover now