Ρόζα POV
Ο Λουκ έχει μια βδομάδα που έχει γίνει καλά ,οπότε ξανά αρχίσαμε τις βόλτες μας. Σήμερα βέβαια δεν θα βγαίναμε, γιατί είχε μια δουλειά. Δεν μου είπε τι ,αλλά δεν είμαι από τις κοπέλες που άμα δεν ξέρουν ακόμα και τι ώρα πήγαν τα αγόρια τους στην τουαλέτα φρικαρουν.Τον εμπιστεύομαι, με εμπιστεύομαι, οπότε κανένα πρόβλημα.
Έχω προπόνηση στο χορό και είπαμε με τα κορίτσια μετά να πάμε για κάνα καφέ. Το γεγονός πως βρίσκουμε χρόνο να συναντιόμαστε ασχέτως άμα έχουμε όλες αγόρια, είναι σίγουρα goal
Μπαίνω μέσα στην αίθουσα και βρίσκω τα κορίτσια να κάθονται στο πάτωμα.Τις κάνω νόημα πως ήρθα και μπαίνω μέσα στα αποδυτήρια. Αφήνω την τσάντα μου στο ντουλαπάκι μου αλλά έτσι που το ανοίγω πέφτει ένα χαρτάκι
"Έγινε κάτι και θέλω να μιλήσουμε. Είναι σημαντικό. Πάρε με τηλ μόλις τελειώσεις
Φίλιππος "
Έλα Χριστέ και Παναγία!Αυτό το άτομο πάντα με ξαφνιάζει .Και μια ερώτηση ή μάλλον δύο.
1ον) Ενώ έχει κινητό γτ μου έβαλε ένα χαρτάκι στο ντουλαπάκι και δεν μου έστειλε ένα μήνυμα σαν φυσιολογικό, εθισμενο στα σοσιαλ τα μίντια έφηβο της εποχής μας?
Και
2ον)Πώς σκατα μπήκε μέσα στην σχολή χορού για να αφήσει το χαρτάκι?
Κλείνω το ντουλαπάκι μου και μπαίνω ξανά στην αίθουσα χορού και κάθομαι μαζί με τα κορίτσια.
________________________________________
"Αυτή η γυναίκα σίγουρα έχει βάλει στόχο ζωής ,να μας ξεκανει!"είπε η Μια ενώ κατεβαίναμε τις σκάλες της σχολής .
"Άσε! Τώρα θα βγούμε, θα πάω σπίτι να κάνω μπάνιο και μετά έχω μάθημα με τον Αχιλλουκο"είπε η Κλειώ και έκανε μασάζ στον έναν της ώμο.
"Μήπως να σε τριψει και λίγο ο αχιλλουκος? "Είπα όλο νόημα και εκείνη με χτύπησε με τον αγκώνα της.
"Εσένα πως και σε άφησε ο Λουκ μόνη σου?"Είπε η Μια και περάσαμε τον δρόμο
"Είχε μια δουλειά "
"Μάλιστα "
Μπήκαμε μέσα στην καφετέρια και καθίσαμε στο συνηθισμένο γωνιακό τραπεζάκι μας.
"Λοιπόν κορίτσια τα νέα σας "Είπε η Μια και έβαλε τα χέρια στο τραπέζι
"Εσύ έχεις να μας πεις κάτι? "Είπα και τότε όλες σοβαρεψαμε γιατί ξέραμε πως ότι και να γινότανε θα συζητούσαμε αυτό το θέμα.
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤