Μια POV
Τελευταία ώρα στο σχολείο και χτυπάω φλέβες. Συνήθως δεν πολύ χαζεύω αλλά σήμερα έκανα ρεκόρ. Συνέχεια σκεφτόμουν άμα ο Άλεξ θύμωσε που δεν έχω πει ακόμα στους γονείς μου για μας. Και το άλλο θέμα που ζαλίζει το μυαλό μου ήταν ο Χρήστος. Ελπίζω να μην κάνει καμία βλακεία.
"Μια?Μια με ακούς?"ρωτάει η καθηγήτρια αλλά δεν κάνω καν κόπο να την κοιτάξω συνεχίσω να κοιτάω έξω από το παράθυρο
"ΜΙΑ!"αυτή η φωνή της ειδικά όταν φωνάζει σε τρελενει. Για να μην μας ακούσει όλο το σχολείο γυρνάω να την κοιτάξω και είναι λες και βλέπω τρελή που το έσκασε.
"Σε φωνάζω τόση ώρα!Που έχεις το μυαλό σου?"ρωτάει και πραγματικά δεν είχα καν όρεξη να ασχοληθώ. Σηκώθηκα ,έγραψα το όνομα μου στο απουσιολογιο (γιατί είμαι και απουσιολογος παράθεμα με) και πήρα τα πράγματα μου και έφυγα.
Άκουγα την καθηγήτρια να με φωνάζει αλλά δεν έκανα κάτι. Βγήκα έξω και κάθισα σε ένα παγκάκι.
Για κάποιον λόγο το έχω σίγουρο πως ο Άλεξ είναι θυμωμένος μαζί μου. Δεν ντρέπομαι για αυτόν αλλά....Είναι δύσκολο.
Εκείνη την ώρα ήταν σαν κάποιος να με χτύπησε σφαλιάρα. Θα το κάνω. Θα το πω στην μαμά μου. Δεν με νοιάζει πλέον! Σε λίγες μέρες κλείνω ένα μήνα μαζι του οπότε αργά ή γρήγορα θα το μάθει. Ας το μάθει από εμένα.
Σηκώθηκα από το παγκάκι και πήγα να βγω από το σχολείο. Ξαφνικά μπροστά μου σταματάει μια μαύρη μηχανή. Την ξέρω αυτήν την μηχανή....
Ο οδηγός βγάζει το κράνος και είναι αυτός που νομίζω...
Ο Χρήστος
"Μικρή θέλω να κάνουμε μια συμφωνία.Χρειαζομαι χρήματα και αρκεί μόνο ένα παιχνίδι για να τα κερδίσω.Αν με βοηθήσεις να τα πάρω θα σε αφήσω ήσυχη. Δεν θα με ξανά δεις ποτέ στην ζωή αρκεί να με βοηθήσεις τώρα!"
"Έτσι είπες και την προηγούμενη φορά αλλά να σαι τώρα μπροστά μου!"είπα και σταύρωσε τα χέρια μου κάτω από το στήθος
"Στο υπόσχομαι μικρή. Τα λεφτά τα θελω για αεροπορικά για να πάω Αμερική. Και μιας και θέλω να φύγω το συντομότερο δυνατό πρέπει να βρω τα λεφτά σύντομα. Άρα δεν υπάρχει άλλη λύση...Σε παρακαλώ "
Άμα τον βοηθήσω τώρα δεν θα τον ξανά δω ποτε στην ζωή μου. Άρα κατευθείαν θα λυθεί ένα μεγάλο μου πρόβλημα. Το θέμα ειναι πως θα ξανά πάω στο καζίνο...Και πραγματικά δεν έχω πολύ καλές αναμνήσεις από κει. Μέχρι και για πόρνη με είχαν περάσει. Αλλά δεν τους αδικουσα....τριβομουν σε ξένους για να κερδίσει ο Χρήστος. Αλλά τώρα θα είναι η τελευταία φορά που θα γίνω μέρος αυτού του κόσμου.Το μυαλό μου θόλο στις σκέψεις αλλά είμαι σίγουρη πλέον για την απάντηση
YOU ARE READING
Pretty face
Romance3 κορίτσια 3 διαφορετικές ιστορίες αγάπης Ποια είναι η αγαπημένη σου? please don't copy ❤❤🍕🍕🍕🍕❤❤